תוכן שיווקי
בעקבות IT Awards 2021

פרס פרויקט מצטיין ל-iprosis על פיתוח SAP CPI בסמלת

06/06/2022 10:47
מימין: "חן בצרי, iprosis , ירון יהב, מנהל מערכות המידע בסמלת, עמית ברקאי, מנכ"ל iprosis.

חברת iprosis זכתה בפרס הפרויקט המצטיין בתחרות IT Awards 2021 של אנשים ומחשבים.

הפרס הוענק על פרויקט ה-SAP CPI (ר"ת Cloud Platform Integration) שהחברה הטמיעה בסמלת – יבואנית רכב של המותגים סובארו, פיאט, אלפא, ג'יפ ופרארי ומחזיקה כ-20% מכלל מותגי הרכבים בישראל.

כחלק מיישום אסטרטגית מערכות המידע בחברת סמלת הוחלט להקים פלטפורמה אחידה לניהול כלל הממשקים שנכנסים ויוצאים. לשם כך החברה בחרה בפתרון של שימוש בתשתיות ענן, המייצר פתרון אינטגרציה רובסטי ויציב, שמאפשר העברת ממשקים יציבה בין מערכות ענן ל-OnPrem.

הפרויקט הוטמע בשלב הראשון מול מחסן החלפים של החברה, שמנוהל במיקור חוץ, וכלל יישום של עשרות ממשקים של מלאי בזמן אמת, ובשלב השני ייושמו ממשקים מול אחד מיצרני הרכב שמולם החברה פועלת.

פלטפורמת CPI היא זו שנבחרה לפרויקט. פלטפורמת ה-CPI היא כלי מאובטח של סאפ וחלק מפלטפורמה רחבה בשם SAP Integration Suite, שכוללת יכולות כגון ניהול API וחבילות אינטגרציה מובנות לפתרונות ענן ושירותים מובילים.

הפלטפורמה מאפשרת אינטגרציה בין המערכות הפנימיות ומערכות ענן חיצוניות לחברה – בזמן אמת. כמו כן, ה-CPI מתממשק באמצעות API לתהליכים סטנדרטיים שכבר קיימים בתוך סאפ בארגון. המערכת יושבת בענן ולא דורשת התקנות מקומיות.
עמית ברקאי, מנכ"ל iprosis, ציין, כי "הטמעת המערכת פיתחה לסמלת שפה ארגונית אחידה למרות השימוש במערכות שונות, דבר שאפשר לחברה  להתמקד בשיפור התהליכים והביצועים העסקיים ולא להיות כבולים בפערי נתונים בתוך הארגון ומחוצה לו".

ירון יהב, מנהל מערכות מידע סמלת אמר, כי "סמלת בחרה בפתרון CPI מבית סאפ כפתרון אינטגרטיבי, המאפשר לחברה להנגיש ולקלוט  מידע מ/ואל מערכות ה-ERP SAP. בחרנו בחברת iprosis כשותפה לדרך בפרויקט החשוב הזה, בחירה שהוכיחה את עצמה בתוצאות יוצאות דופן. השימוש בטכנולוגיה זו שיפר משמעותית את תהליכי הבקרה על הממשקים הנכנסים והיוצאים הן בהיבטי אבטחת המידע, זמינות המידע ושלמות הנתונים. כמו כן, בצד העסקי שיפרה את תהליכי העבודה".

אירועים קרובים