תוכן שיווקי
לקראת אירוע VMware vFORUM 2022, ה-28 במרץ, אווניו, קריית שדה התעופה

VMware Tanzu – מנוע הצמיחה הכי חזק לארגון לפיתוח אפלי' מודרניות

דוד יונגמן, מייסד ומנהל תחום תשתיות ו-DevOps ב-ויזארדס ישראל, מפרט את היתרונות של השימוש ב-VMware Tanzu

22/03/2022 12:06

״הסביבה העסקית והמקצועית השתנתה״, אומר דוד יונגמן, מייסד ומנהל תחום תשתיות ו-DevOps ב-וויזארדס ישראל, לאנשים ומחשבים לקראת VMware vForum 2022, שייערך בישראל בשבוע הבא. ״VMware Tanzu האיץ שינויים ושיפורים משמעותיים באופן שבו חברות מעצבות, מפתחות, מספקות ומתפעלות אפליקציות״, אומר יונגמן ומוסיף, כי ״ממחקר גרטנר שפורסם לאחרונה עולה ההערכה, כי עד שנת 2025 אחוזי הפריסה של  ה-Digital Workloads החדשים בתצורת Cloud Native יעמדו על כ-95%, לעומת 30% ב-2021. זהו אחד השינויים הגדולים ביותר של הכלכלה הדיגיטלית בעשור האחרון, והוא צפוי רק להתגבר״.

לאחרונה הוסמכה וויזארדס כשותף ברמת VMware Master Services Competency, ההסמכה הגבוהה ביותר של חברת VMware לתחום ה-Cloud Native. ״וויזארדס ו-VMware משתפות פעולה באופן הדוק מזה שנים רבות, כדי לעזור לארגונים לתכנן, לבנות ולנהל אפליקציות מודרניות בסביבות ענן ציבוריות, פרטיות או היברידיות״, אומר יונגמן ומוסיף, ״ההתמחות שלנו במודרניזציה של אפליקציות, תשתיות, מחשוב ענן ושירותים מנוהלים ברמת הארגון יוצרת ערך שלם לארגון, הגדול מסך חלקיו״.

הטרנספורמציה הדיגיטלית של ה-DevOps

ארגונים רבים מדווחים על שיפור פרודקטיביות באחוזים ניכרים הודות להטמעת VMware Tanzu בארגון ושימוש בפלטפורמת ניהול מרכזית מקצה לקצה של כלל התשתית והאפליקציות באופן מאובטח. עם יכולות פריסה בלתי מוגבלות וסלקביליות בכל מקום שבו נמצא המידע, ארגונים גלובליים, כמו מרצדס, BMW, City Bank, או ארגונים ישראליים כמו הראל חברה לביטוח ועוד חברות נוספות כבר אימצו את VMware Tanzu.

לדברי יונגמן, VMware Tanzu עוזר לבנות אפליקציות חדשות, לחדש את הקיימות ולהאיץ את תהליך הפיתוח במודל Cloud Native. הארגון מקבל יכולות מודרניות ליישומים ולתשתיות, על מנת לספק תוכנה טובה יותר, לשפר את Time to Market שלו ולהביא לתוצאות עסקיות תחרותיות. כך ניתן להאיץ את מחזור חיי הפיתוח, לקבל נראות משופרת על תהליך הפיתוח, לפתור בעיות קוד בזמן אמת ואף לייצר אוטומציה של תהליכים בסביבות הרצה של קוברנטיס ובמגוון סביבות ענן, דטה סנטרים ובנקודות הקצה. חברת וויזארדס מתמחה, בין היתר, במודרניזציה של אפליקציות, DevOps, תשתיות וענן, אבטחת מידע וסייבר ומעניקה ושירותים מנוהלים לארגוני Enterprise בישראל ובעולם".

ה-ROI הנכון לארגון

ארגונים מכירים את העלות הגבוהה שיש כיום לפיתוח אפליקציות מודרניות, כמו, למשל, בניית סקריפטים מורכבים על מנת לנהל אפליקציות בקונטיינרים, או ביצוע קונפיגורציה ידנית של רכיבי תקשורת ואבטחת מידע כדי לנתב בקשות לקונטיינרים הנכונים וכיוצ״ב. השימוש ב-VMware Tanzu מספק פתרון לכל האתגרים הללו באמצעות פלטפורמה נוחה יותר, שתומכת בצוותי הפיתוח ומפנה אותם ליצירת חדשנות במקום טיפול במינהלות והתאמת מערכות. כך, למשל, עדכון אפליקציות מתבצע בצורה מרכזית על כלל הסביבות בפעולה אחת.

"המומחים של וויזארדס מתמחים בייעוץ ויישום של תהליכי מודרניזציה למערכות ה-legacy של הארגון", מוסיף יונגמן. "מערכות אלו לרוב מכילות מיליוני שורות קוד, והן חיוניות לפעילות העסקית של הארגון. המומחים של ויזארדס עוזרים לארגון לבצע מעבר חלק ונקי של אפליקציות אלו לקונטיינרים על גבי VMware Tanzu תוך כדי שיפור רמת האבטחה, הפריסה והיציבות של המערכות".

העשורים האחרונים הביאו התקדמות גדולה בתשתיות, מסכם יונגמן, "ועכשיו הגיע הזמן לבנות אפליקציות עם פלטפורמת VMware Tanzu, אפליקציות שמפיקות את המרב מהכלים החדשים האלה".

אירועים קרובים