תוכן שיווקי
לקראת אירוע VMware vFORUM 2022, ה-28 במרץ, אווניו, קריית שדה התעופה

VMware מציגה אסטרטגיה חדשה לאבטחת יישומים

21/03/2022 11:00
טום גיליס, סגן נשיא ומנהל יחידת האבטחה העסקית ב-VMware.

יישומים מודרניים דורשים אבטחה מודרנית. VMware חשפה יכולות מורחבות כדי לסייע ללקוחותיה לאבטח  טוב יותר יישומים בהיקף גדול יותר למשתמשי הקצה. היצע פתרונות האבטחה של VMware מקיף את כל חיי המוצר של היישומים וממנף את המומחיות של החברה בעומסי עבודה, אבטחה וקוברנטיס.

קונטיינרים וקוברנטיס מציגים אתגרי אבטחה ייחודיים, כמו כיצד לאפשר רק תנועה לגיטימית, כיצד לאפשר שירותים בין אוכלוסיות פחות מורשות וכיצד להגן עליהם ולבדוק שעומס העבודה הוא על פי המצופה. VMware מספקת ללקוחותיה פתרונות אבטחת קצה שעונים על אתגרים אלו בשכבת הקצה, ברשת ובעומסי העבודה ומעניקה לארגונים נראות, יכולת ציות לרגולציה ושליטה גדולים יותר על הליכים מהפיתוח ועד לייצור.

"ב- VMware, אנו שואפים להיות מובילים בהגנה על היישומים מבפנים", אמר טום גיליס, סגן נשיא ומנהל יחידת האבטחה העסקית בחברת VMware. "הגנה על זמן ההרצה מהווה בסיס לאבטחת היישומים המודרניים. היצע הפתרונות שלנו משולב כעת באופן הדוק בכל מעגל חיי היישומים, מגן על תנועה בין שרתים (ממזרח-למערב)  ומביא לרמה חדשה את הנראות והאבטחה של היישומים".

בתקופה שבה תוקפים מכוונים יותר ויותר איומים כלפי קונטיינרים, 97% ממנהלי טכנולוגיות, שענו על סקר שערכה VMware, אמרו שהם מודאגים בנוגע לאבטחה של קוברנטיס, ו-1 מתוך 5 מנהלים ציינו, שעומסי העבודה בזמן ההרצה מהווים את הדאגה הגדולה ביותר שלהם. כדי לסייע ללקוחות להישאר צעד אחד קדימה בהשוואה לתוקפים, VMware הוסיפה יכולות הגנה על קונטיינרים, שנועדו לאכוף היצע אבטחה בעומסי הענן. יכולות אלו נשענות על פתרון VMware Carbon Black Container, שיצא לשוק באפריל 2021.

תוקפים לעיתים קרובות "מסתתרים" ברעש של סביבה, כך שאבטחה של הרצת קונטיינרים יכולה להפחית את הרעש ולהתריע על אירועים אמיתיים ופעילים או לחסום אותם באופן מיידי על ידי מזעור של ההשפעה על היישום ועל חוויית המשתמש. צוותי האבטחה יוכלו באופן זה לחקור אירועים המשפיעים על נקודות הקצה, על עומסי עבודה בתשתית הווירטואלית ועל קונטיינרים. פתרונות אלו מספקים ללקוחות VMware הבנה טובה יותר של עמדת האבטחה הכללית שלהם וגם מסייעים להפחית את העומס לנוכח ההתראות הרבות, לנהל באופן יעיל סיכונים ולאכוף ציות לרגולציה ולכללי הארגון.

אירועים קרובים