תוכן שיווקי
לקראת אירוע VMware vFORUM 2022, ה-28 במרץ, אווניו, קרית שדה התעופה

פלטפורמת הענן האידאלית ל-VMware במסע מולטי-קלאוד

17/03/2022 11:42
בן דאלי, ארכיטקט פתרונות ענן ראשי באורקל ישראל.

בעידן של טרנספורמציה דיגיטלית, כשהכל קורה מהר וצריך להיות זמין מכל מקום, התלות בחומרה או בחוות שרתים מקומית הולכת וקטנה, ואנו רואים עוד ועוד חברות אשר מבצעות מעבר חלקי (אם לא מלא) אל הענן.

נוסף על כך, המילה 'ענן' אינה מגדירה חברה אחת או מקום אחד, אלא קשת רחבה של ספקים וחברות אשר מספקים שירותי ענן, החל משירותי SaaS עבור מערכות ארגוניות, ועד לפלטפורמה שמספקת פתרונות מקצה לקצה.

זהו עולם ה-Multi Cloud. עולם בו אנו צורכים שירותים שונים ומגוונים בין מספר פלטפורמות וספקיות ענן, אשר מייצרות מכלול שלם, מבוזר ומאוחד בו-זמנית. מולטי קלאוד שכזה, אף טומן בתוכו שילוב בין עולמות ה-Public ל-Private Cloud בעת ובעונה אחת.

כבר למעלה משלוש שנים קיים שיתוף פעולה ייחודי בין אורקל (Oracle) ל-VMware, אשר מספק לכלל הלקוחות את היכולת להעביר VMware workloads ולהריץ אותם על גבי תשתית הענן הציבורית של אורקל.

יכולת אלו מעצימות את הגמישות בה אנו צורכים שירותים בפלטפורמות הענן.

זאת בנוסף לעבודה בצורה זהה למה שהלקוח מכיר כיום מסביבת ה-On-premise שלו, באמצעות אותם כלים ומוצרים. כמו כן, ניתן לחבר את תשתית ה-VMware לכלל השירותים המנוהלים, ובכך, לקיים  Ecosystem על גבי תשתית ייעודית, מאובטחת וזמינה מכל מקום אשר נגדיר.

כל זאת כאשר לאורקל אין גישה ל-VMware Cluster של הלקוח בשום צורה, והניהול באחריותו המלאה של הלקוח, החל מניהול גרסאות, זמני שדרוג, ביצוע תחזוקה, וכדומה.

שירות OCVS (ר"ת Oracle Cloud VMware Solution) מספק מספר יכולות, אשר קיימות באופן בלעדי בפתרון של אורקל, כגון:

  • זמינות בכלל אזורי הענן של אורקל
  • רמת אבטחה גבוהה יותר
  • שליטה מלאה על כל תשתית ה-VMware, כולל קבלת משתמש ה-root לטובת ניהול ה-Hosts, ואף התקנת 3rd party extensions על גבי ה-ESXi Hosts
  • גישה מלאה ל-vCenter, NSX-T וה-vSAN
  • התממשקות מלאה לרשת הקיימת בצד הענן (VCN) וחיבור לרשתות קיימות
  • יכולות Layer2 – L2 Vlans
  • אינטגרציה לכלל שירותי הפלטפורמה המוצעים ב-OCI
  • ועוד

כחלק מהפעלת השירות, ה-OCVS מספק את כלל הרכיבים מה-SDDC STACK, ביניהם:

  • vSphere
  • NSX-T
  • vSAN
  • HCX Advanced

כך שבעת רכישת ה-OCVS, לקוח מקבל גם את החומרה וגם את הרישוי עבור שירותי ה-CORE של ה-SDDC.

הקונפיגורציה ההתחלתית ב-OCVS הינה 3 ESXi Hosts, אשר בסך הכל מספקים: 156 OCPUs – 312vCPUs; 2304 GB Memory; 153TB NVME Local SSD – כאשר ניתן לגדול עד ל-64 Hosts per OCVS instance, ולקטון עד לקונפיגורציה הראשונית חזרה.

בהקשר של מודולי צריכה, ה-OCVS מספק מספר מודולים, החל ממודול שעתי, חודשי, שנתי ותלת-שנתי (3 שנים).

שירות זה מספק לא רק את יכולת הבחירה אלא גם גמישות בצורת הצריכה של השירות. זאת על מנת לספק את היתרון הברור של ספק הענן אל מול רכש חומרה בתוך הדטה סנטר בחצר הלקוח.

ניתן להיכנס לאתר הרשמי שלנו על מנת לראות ולהתעדכן בפרטים נוספים כגון סיפורי לקוחות, תמחור והסברים נוספים.

לקוחות רבים ברחבי העולם וגם בישראל כבר משתמשים בשירות Oracle Cloud VMware Solution, לדוגמה: חברת Rumo, שמריצה את התפעול של חברת הרכבות הברזילאית על ענן אורקל; חברת TIM Brasil, מחברות הטלקו הגדולות בברזיל, שהעבירה את כל עומסי העבודה והאפליקציות בדטה סנטר שלה לענן; חברת Telefonica, וגם קבוצת אלקטרה מוצרי צריכה הישראלית, שעולה בקרוב לתשתית ענן אורקל באזור הענן הישראלי של החברה, ותרוץ על גבי תשתית VMware.

רוצים לשמוע עוד על שירות ה-OCVS? הצטרפו אלינו ב-28.3.2022 בכנס ה-vForum להרצאה קצרה בה נציג את היתרונות והייחודיות של השירות אל מול הפתרונות המוצעים כיום.

להרשמה לאירוע VMware vFORUM 2022 – לחצו כאן

 

אירועים קרובים