תוכן שיווקי

900 הרצאות ו-1,400 דוברים בכנס GTC של אנבידיה

13/03/2022 15:49
עוד כלי GenAI. אנבידיה.

כתב: הילל יוסף.

כנס הטכנולוגיה NVIDIA GTC 2022 ייערך בין ה-21 ל-24 במרץ. לצד הרצאת המפתח של ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה, הוא יכלול חשיפה של מוצרים חדשים ויותר מ-900 הרצאות וסדנאות, שבהן ישאו דברים כ-1,400 מובילים בענף.

הרצאת המפתח של הואנג תועבר בשידור חי ביום ג', ה-22 במרץ, בשעה 18:00, שעון ישראל. הואנג יציג דרכים חדשות להניע את עתיד המחשוב המואץ והבינה המלאכותית, ישיק מוצרים חדשים ועוד. ההכרזות יתבססו על שילוב שלושת השבבים שעליהם מבוססת אנבידיה: ה-GPU – המעבד הגרפי, ה-CPU – המעבד המרכזי, וה-DPU – מעבד מרכזי הנתונים, שהוא פיתוח ישראלי. שלושת אלה מאפשרים להניע את הגל הבא של הטכנולוגיות: מלמידה עמוקה ובינה מלאכותית, עבור בגרפיקה בזמן אמת וכלה בפלטפורמת אומניברס, שמאפשרת פיתוח, בנייה וחיבור של עולמות וירטואליים.

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה.

ג'נסן הואנג, מייסד ומנכ"ל אנבידיה. צילום: יח"צ

הנושאים שיידונו בכנס והדוברים המרכזיים

השנה, כנס GTC יתמקד בתחומי המחשוב המואץ, הלמידה העמוקה, הבינה המלאכותית, מדע הנתונים, התאומים הדיגיטליים, המחשוב הקוונטי, הדטה סנטרים, הענן ומחשוב הקצה. באירוע יידונו הדרכים שבהן בינה מלאכותית, מחשוב עתיר ביצועים (HPC) ומדע נתונים משולבים יחד כדי לעצב מחדש תעשיות בשווי טריליוני דולרים מסביב לעולם – וגם בישראל. "הכנס מאפשר לקבל הצצה על כל פיתוחי הבינה המלאכותית שיניעו את העתיד בכל התעשיות – מהתעשיות המסורתיות ועד לתעשיית ההיי-טק, שבה המילים בינה מלאכותית כבר מוכרות היטב", נמסר מהחברה.

על הדוברים בכנס נמנים מובילים טכנולוגיים בכירים: בין השאר, מיכאל רוסינוביץ' מ-Microsoft Azure, יו ליו ממטא, מרק פטיט מאפיק גיימס, מרקוס גרוס מסטודיו וולט דיסני, האו יאנג מ-ויזה וג'ואי אוקוזוגלו מדלויט. מישראל ידברו מיכאל כגן, סמנכ"ל הטכנולוגיה העולמי של אנבידיה, גלעד שיינר, סמנכ"ל בכיר למחשוב על בחברה, פרופ' גל צ'צ'יק, מנהל מרכז מחקר ה-AI של אנבידיה ישראל, ואחרים. עוד ישתתפו באירוע מומחים ממאות ארגונים וחברות מובילות, בהם, בין היתר, Google Brain, אמזון, בלומברג, ברקליס, סיסקו, לוקהיד-מרטין, נאס"א, VMware, אריקסון, דל טכנולוגיות, זום, פייזר ומרצדס בנץ. בין הנרשמים יוגרלו במתנה מארזי אביזרים ממותגי אנבידיה.

גרג אסטס, סמנכ"ל תוכניות המפתחים באנבידיה, אמר כי "כאחד מכנסי הבינה המלאכותית המובילים בעולם, GTC מספק הזדמנות ייחודית לסייע בהתמודדות מול אתגרי ענק בענף ולהגדיר מחדש את העתיד עבור מפתחים, חוקרים ומקבלי החלטות במגזרים העסקי והאקדמי, בתעשיות ובממשל". אסטס הוסיף כי "הכנס מציע שפע של תכנים והזדמנויות למשתתפים מכל העולם וממגוון תפקידים על מנת להעמיק את הידע שלהם וליצור קשרים חדשים".

הרצאות וסדנאות בארבע שפות שונות ובאזורי זמן שונים

הכנס ייפתח ביום למידה עבור משתתפים מרקעים שונים ורמות שונות, וימשיך, בשאר השבוע, בהרצאות ובסדנאות, שיתקיימו בארבע שפות שונות ובאזורי זמן שונים. הוא יכלול מגוון נושאים: ממפגשים על מחשוב GPU ועד לסדנאות בינה מלאכותית, למידה והכשרה נרחבות לסטודנטים, מפתחים ואנשי מקצוע, עם הרצאות טכנולוגיות של מומחים ממכון הלמידה העמוקה (DLI) של החברה וכן מאקדמיית אנבידיה.

סטודנטים ואנשי מקצוע בתחילת דרכם יוכלו לקחת חלק בקורסי מבוא בנושאי למידה עמוקה ורובוטיקה, ולהגיע למפגשים מעניינים, כמו: הנוסחה הנכונה להצלחה בינה מלאכותית, תובנות מ-AI High Performer ופאנל שיידון בחמשת השלבים להתחלת קריירה בבינה מלאכותית.
מפתחים מנוסים יותר יוכלו להירשם למגוון קורסי DLI, שכוללים 20 מפגשים קצרים, של חצאי ימים, ללא תשלום, ועוד 17 מפגשים מלאים, של יום שלם, שצוללים לעומק יכולות הבינה המלאכותית ומעניקים תעודת הכשרה מטעם מכון הלמידה העמוקה של אנבידיה.

כמו כן, בכנס יתקיימו מפגשים, הרצאות וסדנאות בחסות NVIDIA Inception – התוכנית הבינלאומית של החברה לתמיכה בסטארט-אפים חדשניים, שבה נוטלות חלק יותר מ-9,000 חברות הזנק, מהן מעל 300 חברות ישראליות. עוד יתקיימו הרצאות בהובלת סטארט-אפים החברים בתוכנית, שיעסקו בתחומי הבינה המלאכותית, המערכות האוטונומיות, מדע האקלים, הגנת הסייבר, הבריאות, התאומים הדיגיטליים ועוד.

לפרטים נוספים על הכנס ולהרשמה אליו לחצו כאן.

אירועים קרובים