תוכן שיווקי

בדרך לגן החלומות בירושלים: נבחרת טאף מאדר גייסה 1.3 מיליון ש'

13/03/2022 10:35
חברי הנבחרת חונכים את גן החלומות בב"ש – יולי 2021.

נבחרת Tough Mudder למען גדולים מהחיים ע"ש שלמה טירן השלימה בתוך פחות משלושה חודשים גיוס תרומות בהיקף של יותר מ- 1.3 מיליון שקלים, אשר נועדו להקמת גן חלומות בירושלים – גן שיקומי, המוקם על ידי עמותת גדולים מהחיים ומותאם לצרכים של ילדים החולים בסרטן. הסכום שנאסף עד כה מהווה יותר מחצי מן היעד שקבעו חברי הנבחרת לאסוף השנה –עד הקיץ הקרוב, וההערכות הן כי סך התרומות יעבור השנה באופן משמעותי את היעד. יחד עם הסכום שנאסף בשנה שעברה צפוי כי בקיץ הקרוב ישלימו חברי הנבחרת סכום של יותר מ-4.5 מיליון שקלים, שיוקדש להקמת גן החלומות בירושלים.

הנבחרת, המורכבת מהמנהלים הבכירים במשק, משתתפת בתחרות המכשולים הקשוחה Tough Mudder, שתתקיים ביולי בסקוטלנד, וכחלק מההכנות לתחרות חבריה מתחייבים לגייס תרומות להקמת גני חלומות.

בשבע שנות פעילות הנבחרת היא גייסה סכום של יותר משבעה מיליון שקלים, רובו הוקדש להקמת גן חלומות, שנחנך בשנה שעברה בבאר שבע. חברי הנבחרת מגייסים תרומות באמצעות חסויות ותרומות מארגונים וחברות במשק, מכירת ערכות שי לחגים, קיום אירועים שהרווחים נתרמים למען גדולים מהחיים ועוד. מאז יציאתה לדרך מלווה את הנבחרת קבוצת אנשים ומחשבים, אשר בנוסף מפיקה מדי שנה את המסע ל-Tough Mudder.

אירועים קרובים