תוכן שיווקי
לקראת vForum 2022 של VMware, ביום א', ה-28 במרץ

ניוד יישום לענן עלול להיות מרתיע; האנשים האלה יוכלו לעזור לכם

VMware Cloud on AWS וטרהסקיי הופכות את הדרך לתשתית מודרנית לחלקה מתמיד

02/03/2022 12:43
טרהסקיי

יישומים שממטבים את מעורבות הלקוחות ויוצרים הכנסה הפכו לנשמת אפם של רוב הארגונים. הצמיחה של טכנולוגיות הענן יצרה הזדמנויות להתאמה לגודל של היישומים. עם זאת, מחלקות ה-IT של מרבית הארגונים מוצאות את עצמן אובדות עצות כאשר הן נדרשות להתמודד עם האתגר של העברת יישומים לענן.

אתגר מורכב

המאמץ הנדרש כדי לנייד יישומים לענן לא זוכה לעתים קרובות להערכה מספקת, והתוצאה היא עיכובים בפרויקטים וחריגות מהתקציב מבלי להשיג את התוצאות האסטרטגיות הרצויות. יישומים דורשים תכנון ובנייה מחדש על מנת לפעול בעננים ציבוריים. יש לבצע הסבה של מכונות ולתקף את הכול מחדש, וביסודיות. לאחר הניוד, אוטומציה או שינוי בתשתיות שעושות שימוש במסגרות כגון קונטיינרים עלולים לגרום לשיבוש בפעילות העסקית. הצורך לגייס ולהכשיר (או להכשיר מחדש) עובדים בעלי הכישורים הנדרשים לצורך המשך הפעילות מוסיף נטל נוסף. העלויות והסיכונים הכרוכים במודרניזציה של תשתית יישומים עלולים להיראות כמכשול שלא ניתן להתגבר עליו.

השילוב המושלם

מאז 2016 מפעילות VMware ו-AWS את VMware Cloud on AWS – שירות ענן משולב שמציע ניסיון מאוחד בתחומי הארכיטקטורה, התפעול והכלים. השילוב מאפשר שמירה על העקביות של התפעול והתשתית בכל רחבי מרכז הנתונים והענן, מיטוב של יישומים והפעלה חלקה של תהליכים עסקיים קריטיים.

מחקר שפורסם על ידי IDC הראה כי VMC on AWS עזר לארגונים להפחית את עלות הניוד ב-69% (בנוסף לצמצום של 71% בזמן העבודה הנדרש מהעובדים לצורך תמיכה בניוד) לעומת הענן הציבורי (ראו את המקור למטה). בהשוואה לבניית ענן פרטי מלא, SDDC on AWS של VMware מפחית את העלויות ב-28%, כולל צמצום של 33% בזמן העבודה של הצוות. במשך תקופה בת שלוש שנים רשמו חברות הפחתה של 26% בעלויות התשתית הדיגיטלית וירידה של 35% בעלויות התפעול.

להביס את המורכבות של טכנולוגיות חדשות

טרהסקיי (TeraSky), חברה ישראלית עם משרדים בפתח תקווה, באירופה ובארצות הברית, היא שותפה מובילה של AWS והשותפה של השנה של VMware – השותפה הישראלית היחידה עם שבעה תארי Master Services Competencies. טרהסקיי ביצעה עשרות ניודי SDDC עבור חברות בכל רחבי העולם. לדוגמה, באחרונה היא האיצה את הניוד של לקוח באמצעות שימוש בפלטפורמת הווירטואליזציה vSphere של VMware וניידה את כל הנתונים בו זמנית, תוך ביטול הצורך בהסבה של כל שרת בנפרד. הודות למעבר ל-VMC on AWS, הלקוח זכה בגישה מלאה לפתרונות הענן ולתעבורה של AWS, שמאפשרים התאמה לגודל, מהירות מוגברת וגמישות משופרת ללא כל עלות נוספת. טרהסקיי ביצעה גם התאמה של הפתרון על מנת לאפשר שימוש מתמשך ושקוף לתשתית בכלי אבטחת מידע קיימים לפי דרישת הלקוח.

"אנחנו משקיעים רבות בקשרים עם השותפים שלנו, קשרים שמעניקים לצוות שלנו ידע ללא תחרות ואת היכולת לחשוב בצורה יצירתית. כמה מהפתרונות האלגנטיים ביותר שלנו היו כרוכים בשימוש ב-VMC on AWS לביצוע ניוד במהירות שלא תיאמן, שיפור הגמישות והתאמה לגודל לפי דרישה", אמר אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרהסקיי.

טרהסקיי גאה להעניק חסות ל-vForum 2022 של VMware, שיתקיים ביום א', ה-28 במרץ. לפרטי האירוע ולהרשמה היכנסו לכאן.

מקור: 1,2,3: IDC, The Business Value of Hybrid Cloud with VMware, August 2019.

אירועים קרובים