תוכן שיווקי
בעקבות כנס New Retail Fes

פתרון של שקל טכנולוגיות הישראלית ינהל חנות אוטונומית בארה"ב

רשת Nourish + Bloom החדשה תהיה הראשונה בעולם שמבוססת על הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בישראל והוטמעה על ידי חברת הטרנספורמציה הדיגיטלית הבינלאומית UST, בשילוב טכנולוגיית מעקב הצרכנים של היטאצ'י

02/03/2022 12:38
עמדת תשלום עם הטכנולוגיה של שקל.

טכנולוגיית זיהוי המוצרים של חברת שקל טכנולוגיות, שמפתחת מערכות שקילה אלקטרוניות מבוססות בינה מלאכותית (AI), הותקנה בחנות אוטונומית שנפתחה לאחרונה בארה"ב. רשת Nourish + Bloom החדשה, שבה משקיעה קרן ההשקעות של ביל גייטס, תהיה הראשונה בעולם שמבוססת על הטכנולוגיה הייחודית שפותחה בישראל. בהמשך ייפתחו עוד סניפים ברחבי ארה"ב שישלבו את הפתרונות הטכנולוגיים של שקל לתפעול החנות האוטונומית.

Nourish + Bloom – רשת קמעונאית חדשה שמטרתה להציע אוכל בריא לקהילות נחשלות ברחבי ארצות הברית, תציג בחנות הדגל שלה את הפתרונות החכמים של שקל הישראלית לזיהוי מדויק ובזמן אמת של מוצרי מדף. הטכנולוגיה, שפותחה עבור מגזרי הקמעונאות והבריאות העולמיים, מאפשרת יישום מהיר של קניות אוטונומיות, תוך שמירה מלאה על פרטיות הקונים. החנות בעלת האג'נדה החברתית והסביבתית תהיה אוטונומית לחלוטין ותופעל באמצעות טכנולוגיית זיהוי המוצר של שקל בשילוב עם טכנולוגיית מעקב הצרכנים של חברת היטאצ'י (Hitachi). לקוחות הרשת ישתמשו באפליקציה סלולרית שפותחה על ידי UST ויבצעו את הרכישות שלהם ממדפים חכמים, שיעבירו את התשלום ישירות למערכות התשלומים, תוך ביטול מוחלט של המתנה בתור בקופות. בנוסף לחוויית הקנייה האוטונומית, לקוחות יוכלו לקבל את הרכישות שלהם במשלוח לביתם על ידי רובוטים ייעודיים.

הפרויקט הוא צעד ראשון להסכם שת"פ מסחרי וטכנולוגי בין שקל טכנולוגיות וחברת הטרנספורמציה הדיגיטלית UST. במסגרת ההסכם,UST  תציע את המערכות של שקל לחנויות אוטונומיות ברחבי העולם, תנהל את הפרויקטים כולל הוספת אלמנטים נוספים הנחוצים להשלמת הפתרון ביניהם, פתרונות של היטאצ'י, מערכות בקרת כניסה, מערכות קופה, מכונות קפה ועוד.

"באמצעות שיתוף הפעולה שלנו עם שקל טכנולוגיות נוכל להוציא אל הפועל את המהפכה בעולם ונטמיע את הטכנולוגיה פורצת הדרך של שקל טכנולוגיות בחנויות אוטונומיות ברחבי העולם." אומר מיכאל מרקס, מנהל פעילות החדשנות של UST. הוא מציין, כי UST היא חברה גלובלית עם 27,000 עובדים ומחזור מכירות של 2 מיליארד דולר ב-2021. המטה שלה נמצא בארה"ב ויש לה נוכחות אסטרטגית בהודו ובסינגפור והיא מגובה על ידי ענק ההשקעות Temasek. החברה  מספקת שירותים לחברות ריטייל רבות ברחבי העולם.

רמי בהר, מנהל הפיתוח העסקי הראשי של שקל, מספר, כי החנות החדשה היא ביטוי ראשון מסוגו בעולם, הנובע משיתוף פעולה ייחודי של שלוש חברות טכנולוגיה מתקדמת – שקל, היטאצ'י ו-UST, ליצירת מערכת חדשנית ומתקדמת לעולם הקמעונאות: טכנולוגיית זיהוי המוצר של שקל, המאפשרת זיהוי מוצר מדויק בזמן אמת; טכנולוגיית 3D LiDAR של היטאצ'י, המאפשרת ניטור לקוחות וקישור מוצרים לעגלת הקניות האישית שלהם מבלי לפגוע בפרטיות הלקוח, ו-UST משלימה את התמונה עם מערכות הניהול בחנות והאפליקציה.

"אנו גאים לשתף פעולה עם רשת קמעונאית חדשה, המקדמת ופועלת על פי ערכי חדשנות, קיימות וקהילה", אומר בהר, "הטכנולוגיה שפותחה במרכז הפיתוח שלנו בישראל משלבת חיישני IoT מוגנים בפטנט ואלגוריתמים מבוססי בינה מלאכותית, מה שמביא לטכנולוגיית זיהוי המוצר מהמתקדמות בעולם".

אירועים קרובים