תוכן שיווקי
לקראת אירוע OpenShift Commons, איסט תל אביב, 29 במרץ 2022

רד האט מחברת את קהילת הקוד הפתוח בישראל

כנס Red Hat OpenShift Commons מגיע לראשונה בישראל, ונועד לחבר בין מפתחים, מנהלי פרויקטים, משתמשים, שותפים ולקוחות בקהילות הקוד הפתוח סביב ה-OpenShift Cloud Native 

01/03/2022 11:40
רד-האט

רד האט (Red Hat), הספקית המובילה בעולם של פתרונות קוד פתוח, תקיים לראשונה בישראל את הכנס הגלובלי שלה Red Hat OpenShift Commons ביום שלישי, ה-29 במרץ, בתל אביב. האירוע הייחודי נועד לחבר מפתחים, מנהלי פרויקטים בקהילות הקוד הפתוח, משתמשים, שותפים ולקוחות כדי לשתף פעולה ולעבוד יחד בקהילת של ה-OpenShift Cloud Native.

באירוע ישתתפו בכירים מרד האט ישראל, בכירים מחו"ל, שותפים אסטרטגיים ולקוחות החברה. ד"ר רונן יוכפז, סמנכ"ל טכנולוגיות מידע בבנק הפועלים, לקוח מרכזי של רד האט, יישא הרצאה על עתיד הפיתוח של עולם הבנקאות. כמו כן יתקיימו הרצאות של שותפים ולקוחות נוספים של החברה, אשר ישתפו בתהליכי העבודה שלהם עם כלי הקוד הפתוח של רד האט ופרויקטים מרכזיים שבוצעו.

נוסף על כך, במהלך האירוע יתקיימו מגוון הרצאות ופאנלים של מומחי רד האט בנושאים של תשתיות מחשוב היברידיות, פיתוח מוטה ענן (Cloud Native), יתרונות השימוש ב-Kubernetes, KubeVirt: שימוש בווירטואליזציה ב-Kubernetes, שמירה על תאימות ואבטחה בסביבות ה-OpenShift, פיתוחים וחידושים טכנולוגיים בתחום ועוד. במהלך היום משתמשי פלטפורמת OpenShift יציגו כמה מקרי שימוש מרכזיים, ישתפו בתובנות הקשורות לעומסי העבודה שלהם והלקחים שהופקו במהלך עבודתם.

האירוע מיועד עבור מפתחים ומשתמשים בסביבת Kubernetes, ארגונים אשר עובדים עם פלטפורמת OpenShift, מנהלים ומשתמשים בקהילות הקוד הפתוח. האירוע החינמי יתקיים באופן היברידי. מספר המקומות באירוע הפיזי מוגבל.

למידע נוסף והרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים