תוכן שיווקי
לקראת אירוע VMware vFORUM 2022, ה-28 במרץ, 2022, אווניו, קרית שדה התעופה

הראל טכנולוגיות מידע ו-לייטביטס לאבס משתפות פעולה

לייטביטס לאבס ו-VMware חברו יחדיו לספק את התקן אחסון ה-NVMe/TCP הראשון בתעשייה

03/02/2022 11:50
שיתוף פעולה. לייטביטס לאבס והראל טכנולוגיות מידע

ארגונים מודרניים מאותגרים לספק צמיחה מהירה בהכנסות וגמישות בפעילות. ארכיטקטורות IT מונוליטיות, שעבדו לפני עשור, הפכו כעת לאבן ריחיים מסביב לצוואר הארגון המודרני. מבחינה היסטורית, הצימוד ההדוק של משאבי מחשוב ואחסון מוביל לבזבוז משאבים יקר, בעוד שהתקני אחסון מונוליטיים יקרים לא יכולים לספק את המידע הנכון בזמן הנכון במחיר הנכון.

מה שנדרש הוא גישה חדשה. גישה שמשחררת ארגונים מודרניים ומספקת את החיסכון בעלויות וזריזות הפעולה הדרושים להם כדי להצליח בעתיד. על ידי דיסאגריגציה של מחשוב, אחסון ורשתות ארגונים יכולים להבטיח שכל אחד מהמשאבים זמין בכמויות הנכונות, מתי והיכן שהוא נחוץ. גישה הממנפת ארכיטקטורות דיסאגרגציה, בהן משתמשים כל ספקי מחשוב הענן בקנה מידה גדול, יכולה לפתוח את ההזדמנות הזו עבור ארגונים בכל סדר גודל. 

מאז 2016, זיהתה לייטביטס לאבס (Lightbits Labs) את הצורך הזה, והובילה את ההמצאה והפיתוח של פרוטוקול NVMe/TCP, המהווה חלק מהותי מ-Lightbits LightOS™, פתרון אחסון מבוזר תוכנתי, המספק ביצועים המשתווים לביצועי אחסון מידע מקומי בשרת.

לייטביטס, בשיתוף פעולה עם אינטל ו-VMware, השלימה בהצלחה הסמכה קפדנית של LightOS עם VMware vSphere® 7 Update 3. פתרון זה מופעל על ידי מעבדי Intel Xeon Scalable דור שלישי, עם מאיצי AI מובנים, עם Intel DL Boost, Intel Optane Persistent Memory ומתאמי רשת 100GbE של Intel Ethernet 800, עם ADQ, ומציע את הפתרון האולטימטיבי בפשטות, ביצועים ויעילות עבור VMware vSphere®. כשותפה של VMware Technology Alliance ושותפת עיצוב, לייטביטס משתפת פעולה עם VMware בתכנון, פיתוח ובדיקה של תמיכת vSphere ב-NVMe/TCP.

Lightbits LightOS מטעינה את סביבות VMware על ידי אספקת הפשטות, הביצועים הגבוהים והיעילות שארגונים צריכים כדי להצליח.

Lightbits LightOS היא פתרון תוכנתי המאפשר גדילה עצמאית של אחסון ומחשוב בארגון על גבי רשתות TCP/IP ובאמצעות חומרה ותוכנה סטנדרטיים. שירותי נתונים עשירים, כמו SSD Elastic RAID ברמת SSD, שכפול מידע למטרת שרידות והתאוששות מנפילות, ריבוי משתמשים, העתקים לקריאה בלבד, שיבוטים, ניטור מרחוק ועוד, כלולים ב-LightOS כדי לספק אחסון עמיד ביותר, בעל ביצועים גבוהים ופשוט לצריכה. LightOS מגיעה גם עם תוסף ל-vCenter, המאפשר ניהול קל של LightOS בסביבת VMware.

עם ניהול פלאש אינטליגנטי מובנה, LightOS מנהלת בצורה חכמה את מיקום הנתונים, מפחיתה עלויות ומייעלת את השימוש בכונני SSD QLC בעלות נמוכה, ומספקת יעילות גבוהה יותר וחיים ארוכים יותר.

הראל טכנולוגיות מידע ו-לייטביטס לאבס משתפות פעולה כדי לספק את היתרונות הללו ללקוחותיהם, עבור מגוון מקרי שימוש, החל בענן פומבי וכלה בענני קצה. השותפות מבוססת על יכולות אינטגרציית המערכות והתמיכה הנרחבות של הראל IT וטכנולוגיית ה-Software Defined Storage של לייטביטס מהדור הבא. הראל IT ו-לייטביטס מארחות סביבת הוכחה לקונספט, התומכת במגוון רחב של מקרי שימוש כדי להדגים את הפשטות והביצועים של Lightbits LightOS.

להרשמה לאירוע VMware vFORUM 2022, שיחול ב-28 במרץ, 2022, באווניו מרכז אירועים וקונגרסים שבקרית שדה התעופה – לחצו כאן

אירועים קרובים