תוכן שיווקי

קבוצת מולטיפוינט נבחרה למפיצה בלעדית של פתרונות ביטדיפנדר בישראל

פתרונות ביטדיפנדר מבוססים על טכנולוגיות מתקדמות להגנה על תחנות עבודה, שרתים, סביבות וירטואליות וענן

02/02/2022 12:36
ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט.

קבוצת מולטיפוינט – מפיצה של פתרונות הגנת סייבר וניהול IT לאסטרטגיית Cyber Strong – מונתה כמפיצה בלעדית של ביטדיפנדר (Bitdefender) בישראל.

במסגרת הסכם ההפצה, תפעל מולטיפוינט לקידום פתרונות הגנת הקצה זוכי הפרסים של ביטדיפנדר לארגונים בכל הגדלים, וכן פתרונות ל-MSPs.

"אנו נרגשים לצרף למערך הפתרונות שלנו את הפלטפורמה המאוחדת והעוצמתית להגנת נקודות קצה של ביטדיפנדר", אמר ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט. "באמצעות רשת המשווקים בישראל ומערך התמיכה שמולטיפוינט מעניקה לשותפיה, נפעל כדי להביא את היכולות המתקדמות האלה לארגונים בכל הגדלים, ולבסס את הנוכחות של החברה בישראל כשחקנית מובילה".

GravityZone של ביטדיפנדר – מגינה על 40 אלף עסקים

ביטדיפנדר מספקת פתרונות עטורי פרסים למניעה, זיהוי ותגובה לאיומי סייבר מוכרים ושאינם מוכרים. החברה מגינה כיום על יותר מ-40,000 עסקים ברחבי העולם באמצעות GravityZone, פלטפורמה מאוחדת המשלבת טכנולוגיות הגנה פורצות דרך עבור תחנות עבודה, שרתים מקומיים, סביבות וירטואליות ומחשוב ענן.

טכנולוגיות ההגנה של החברה מסופקות גם דרך 150 מותגי אבטחה וניהול IT בעולם, אשר זיהו בהן יכולות טובות מסוגן. כל הפתרונות של ביטדיפנדר בארגון פועלים תחת מערכת ניהול ידידותית אחת, שמאפשרת סנכרון ואנליטיקה בין כל הפתרונות, כדי לסייע בזיהוי ותגובה לאירועי סייבר בזמן אמת.

ביאטריס וייס, מנהלת מוצר ביטדיפנדר בקבוצת מולטיפוינט: "איומי הסייבר עברו שינוי משמעותי בשנה האחרונה, וארגונים לא יכולים להרשות לעצמם להישאר חשופים עם טכנולוגיות שלא מספקות הגנה מקיפה ומאוחדת על נקודות הקצה. ביטדיפנדר היא בדיוק מה שארגונים צריכים כדי להישאר מוגנים – חברת הגנת סייבר שכל הזמן פועלת לשיפור ולהוספת שכבות הגנה, כדי להתאים לאיומים העדכניים ביותר, ושצוות המחקר שלה עובד ללא הפסקה כדי לאתר איומים חדשים. אנו גאים להפיץ את הפתרונות הטובים מסוגם בישראל. את הביקוש לפתרונות האלה אנו רואים כבר מיום הפעילות הראשון".

דוגמה מצוינת להיקף ההגנה שמספקת ביטדיפנדר ניתן למצוא בפתרון שהשיקה החברה להגנה על סביבות ענן וקונטיינרים. הפתרון מספק יכולות ייחודיות בשוק למניעה, זיהוי, וטיפול באיומים כנגד עומסי עבודה בענן, כולל דוקר וקוברנטיס.

אירועים קרובים