תוכן שיווקי

אינטואיט מכשירה סטודנטים לשוק העבודה

מפתחי אינטואיט ישראל מובילים קורס פיתוח פול סטאק, שמיועד להעניק לסטודנטים את מרב הכלים להשתלבות מוצלחת בשוק התעסוקה

19/01/2022 15:43
הלימודים בתוכנית קרן אור.

הביקוש לעובדים בתעשיית ההיי-טק מצוי במגמת עלייה כבר זמן מה. לצד עלייה זו, מתמודדות החברות בענף עם הפער בין הכישורים הנלמדים באוניברסיטאות ובמכללות השונות לעומת אלה הנדרשים בפועל מהעובדים הנקלטים.

אינטואיט ישראל (Intuit Israel) החליטה לסייע בצמצום הפער הזה.

זו השנה השנייה ברציפות שבה מרגריטה וולד, חוקרת קריפטוגרפיה ראשית באינטואיט ישראל, וכמה עובדים נוספים בחברה מובילים קורס פיתוח פול סטאק ייעודי עבור סטודנטים, במסגרת תוכנית קרן אור, שמתקיימת באוניברסיטת רייכמן.

קרן אור היא תוכנית ייחודית, שמטרתה לאפשר לצעירים בעלי מוטיבציה גבוהה ופוטנציאל אקדמי שמגיעים מרקע סוציו-אקונומי חלש יותר לרכוש תואר אקדמי, ובסופו של דבר להיות מסוגלים להשתלב בתפקידים מאתגרים ומתגמלים.

"אכפת לנו ואנחנו מחזירים לקהילה"

הקשר עם התוכנית מתחבר לאסטרטגיה ולחזון של אינטואיט – קידום השגשוג ברחבי העולם בעיקר באמצעות הערך של להחזיר לקהילה. "We Care and Give Back" ("אכפת לנו ואנחנו מחזירים לקהילה") הוא אחד מערכי הליבה הוותיקים ביותר של אינטואיט. במסגרת תפיסה זו, עובדי החברה תורמים מזמנם, כישרונם ומשאביהם על מנת לקדם מטרות הקרובות לליבם – וכל זאת תוך תמיכה מלאה מצידה של אינטואיט.

כחלק מהנתינה חזרה לקהילה, וולד והצוות המלמד באינטואיט שמו לעצמם מטרה ליצור התאמה טובה יותר בין כישורי הסטודנטים לצרכי התעשייה, ובנוסף להציג בפני הסטודנטים את הכלים והטכנולוגיות החדשניים ביותר. הקורס מתמקד בכיסוי יסודות פיתוח פול סטאק ונוגע בכמה היבטים:

  • טכניקות פיתוח בסיסיות (HTML/CSS/JS) ומתקדמות (React).
  • מסגרות בקאנד מבוססות פיית'ון (Flask), שמשתמשות ב-Rest API וב-MySQL.
  • תשתית שמופעלת על גבי שירותי ליבה של AWS.

בנוסף, הקורס כולל הכנה לעולם התעסוקה באמצעות מגוון כלים, בהם פאנל של מפתחים מתחומים שונים, הנחייה אישית לכתיבת קורות חיים וטיפים לחיפוש עבודה.

אורך הקורס הוא 12 שבועות, כאשר בכל שבוע מתקיים מפגש שכולל שלוש שעות של הרצאות ושעתיים של עבודת מעבדה. הקורס אף כולל פרויקט גמר, שבמסגרתו מפתחים הסטודנטים אפליקציית בלוג מקיפה. פרויקט זה יכול לשמש כחלק מתיק עבודות המעיד על יכולותיו המקצועיות של כל אחד ואחת מהבוגרים.ות.

מה אומרים הסטודנטים?

"אנחנו כל כך גאים בשיתוף הפעולה הזה", אמרה מיכל קאול, רכזת תוכנית קרן אור. "יש לקורס השפעה עצומה על הסטודנטים המשתתפים בו. כמות ההשקעה של אנשי אינטואיט היא אדירה, והסטודנטים נחשפים בזכותם לטכנולוגיות המתקדמות ביותר".

רבים מהסטודנטים שהשתתפו בקורס ציינו כי הוא היה מההתנסויות החשובות ביותר במהלך התואר שלהם כולו. "הקורס מאוד עזר לי. הוא סייע לי לחזק את היכולות המקצועיות שלי כמפתח תוכנה", אמר אושרי גרמה, אחד הבוגרים, שזמן קצר לאחר שסיים את הקורס קודם ממשרת QA למשרה של מפתח פול סטאק.

"לצד העובדה ששותפות זו מאפשרת לנו להשפיע לטובה בקהילה, היא גם מספקת לנו הזדמנות נפלאה לחזק את קשרינו עם האקדמיה המקומית ולהשקיע בסטודנטים שייכנסו לשוק העבודה בעתיד", ציינה וולד.

במבט לעתיד, וולד ושאר חברי הצוות מאינטואיט מתכננים להרחיב את הקורס לאוניברסיטאות אחרות בארץ. "אנחנו מקווים להגיע לכמה שיותר סטודנטים כדי לצייד אותם בכישורים טכנולוגיים הכרחיים שיידרשו על ידי מעסיקים עתידיים", היא אמרה.

המופיעים בתמונה למעלה: מימין – גלב קסלמן, עומרי בן ארי, ענת אייל, יניב קאול ושי מוזס.

אירועים קרובים