תוכן שיווקי

זרטו פיתחה פתרון וירטואלי היברידי לעולם הפוסט קורונה

הפתרון מבוסס על Microsoft Power platform

13/01/2022 15:00
מתן ויסמן, מנהל פרוגרמת ה-IT של זרטו.

כתב: הילל יוסף.

"אנחנו שותפים של מיקרוסופט וגם משתמשים של השירותים שלה", כך אמר מתן ויסמן, מנהל פרוגרמת ה-IT של זרטו, בשיחה עם אנשים ומחשבים. "התחלנו בשיתוף פעולה ב-2018, אז הגרנו את המיילים והמסמכים שלנו לסביבות 365, SharePoint ו-OneDrive. לאחר מכן הטמענו את מערכת השיתופיות טימס. כך בנינו פלטפורמה אחת, שבעזרתה התחלנו בייעול תהליכים עסקיים במחלקות החברה, עם Power Apps. זה אפשר לנו לתת פתרון כולל למעבר וירטואלי והיברידי – לעולם הפוסט קורונה".

זרטו מפתחת פלטפורמות ניוד בענן. החברה פיתחה מערכת התאוששות מאסון, שמאפשרת להשתמש בשירותי ענן ציבורי כאתר גיבוי ל-DR במקרה של קריסת שירותי מחשוב. לזרטו לקוחות מכל הגדלים ומכל התעשיות, וביניהם חברות ענק, המספקות בעצמן שירותים למיליוני לקוחות ושחוששות למצוא את עצמן ללא מענה בעת קריסה של המערכות – בשל טעויות אנוש או אסון טבע. החברה מעניקה שירות גם לחברות שמהגרות משירות ענן ציבורי אחד למשנהו, ודואגת שההגירה תבוצע ללא סיכון, הפרעות לשירותים העסקיים ואובדן נתונים.

Microsoft Power Platform הינה פלטפורמה המבוססת Low Code / No Code. תפקידה הוא לייעל את העבודה הארגונית, לקצר זמני פיתוח של אפליקציות, לבנות אוטומיזציות באופן נרחב, לקבל תובנות עסקיות ואנליטיקות מתקדמות, ולבנות בוטים לשיפור השירות ולצמצום הצורך במענה אנושי. הפלטפורמה מסייעת לאנשי ה-IT והמשתמשים בארגונים לפתח אפליקציות עסקיות ולמכן תהליכים עסקיים ללא צורך בידע מוקדם ובשפות פיתוח. גישתה החדשנית של מיקרוסופט צוברת תאוצה באלפי ארגונים בחו"ל ובישראל. הפלטפורמה כוללת את הגישה למערכות Power BI, Power Apps, Power Automate (including RPA) ו-Power Virtual Agent. היא מגיעה עם מאות ממשקים מוכנים מראש ועובדת מעל הדטה הארגוני הקיים. המערכת מעניקה יעילות גבוהה, וקיצור דרמטי ב-TTM וב-TTV.

זרטו השתמשה בפלטפורמה להכנת מגוון אפליקציות, ובראשן, לאפליקציות לתקשורת בשעת חירום, למילוי טופס טיולים דיגיטלי ולניהול האקתון וירטואלי.

זרטו על קצה המזלג

לדברי ויסמן, "זרטו מתמחה בעולמות חוסן ה-IT ומבטיחה לשירותי ה-IT זמינות מרבית (Always on). במקרה קריסה אנחנו מסייעים לארגון להתאושש בתוך דקות בודדות, עם אובדן מידע של רק כמה שניות".

"חוסן ה-IT הוא תוצר של יכולת התאוששות מאסון", אמר. "זו הכרחית לכל ארגון שעובר טרנספורמציה דיגיטלית. אנחנו מאפשרים לספקיות הענן המובילות להציע שירות משלים להתאוששות מאסון כשירות (DRaaS)".

הוא הסביר כי שם החברה הוא הלחם המילים אפס (Zero) ו-RTO. זרטו הוקמה ב-2009 על ידי זיו קדם, המנכ"ל, ועודד קדם, הארכיטקט הראשי, מונה כ-500 עובדים ולה יותר מ-9,000 לקוחות, לרבות מעל 350 MSP – ספקיות שירותים מנוהלים. ביולי השנה רכשה אותה HPE תמורת 374 מיליון דולר.

לדברי ויסמן, "היכולת לתת מענה מהיר למציאות המשתנה באמצעות ה-Power Apps סייעה לנו לעבור את שלבי ההגבלות השונים במסגרת הקורונה, עם יכולת לעבודה מהבית, חזרה קצרה למשרדים ולאחריה – עבודה באופן היברידי".

"רצינו לייעל תהליכים, ולעשות זאת בקלות ובמהירות – עם הנפקת פתרון בתוך ימים ספורים מרגע זיהוי הצורך. כך, היינו ב-'ריצה תוך כדי' לזיהוי תהליכים ובניית פתרונות. נדרשנו לספק למחלקות השונות בארגון פתרון אפליקטיבי זמני, שיוריד את העומס מהמפתחים. אנשי ה-IT בזרטו כתבו את האפליקציות יחד עם Kaduris Media ושמרו על אבטחת מידע ברמה גבוהה", ציין.

לסיכום אמר ויסמן כי "העבודה עם Power platform של מיקרוסופט הביאה לייעול התפעול ב-IT. כך, למשל, פיתחנו אפליקציה לעידוד העבודה מהמשרדים. בנינו פתרונות אבטחה קלים להטמעה לטובת ממשל IT והרשאות גישה מנוהלות. בעזרת פלטפורמה אחת אנחנו מתפעלים טוב יותר את התהליכים העסקיים בכלל מחלקות החברה".

אירועים קרובים