תוכן שיווקי

נוטניקס ברביע המובילות בגרטנר בתחום ה-HCI – שנה חמישית ברציפות

19/12/2021 13:58
נוטניקס

נוטניקס מוקמה גבוה מאוד ברביע המובילות בריבוע הקסם של גרטנר, הסוקר את תוכנות תשתית Hyperconverged (HCI). זו השנה החמישית ברציפות שנוטניקס נמצאת ברביע המובילות. היא ממוקמת גבוה בזכות שלמות החזון ובמיקום הגבוה ביותר בזכות היכולת לממש את החזון. נוטניקס מאמינה שההכרה המתמשכת שלה כמובילה בדו"ח נובעת מן היכולות הגבוהות, המורחבות והמשופרות של פתרון ה-HCI שלה ולתמיכת הלקוחות שלה, אחרי שזכתה לציון ממוצע של 90 NPS בשבע השנים האחרונות.

רג'יב מיראני, סמנכ"ל טכנולוגיות ראשי בנוטניקס, אמר, כי "זה לא זר לנוטניקס להניע חדשנות כדי להבטיח שפתרונות ה-HCI שלנו יפגשו את צורכי הלקוחות במקום שבו הם נמצאים במסעות הענן שלהם. עסקים מאמצים יותר ויותר אסטרטגיות ריבוי עננים היברידיות, וראינו לקוחות המאמצים במהירות פתרונות HCI כדי לפשט את מאמצי המודרניזציה של מרכזי הנתונים שלהם, תוך ניצול האוטומציה הנוספת, קלות השימוש, הזריזות ויכולות ה-Full-Stack ש-HCI מאפשרת. אנו מאמינים שההכרה המתמשכת שלנו בריבוע הקסם של גרטנר עבור תוכנות תשתית Hyperconverged ממחישה את המחויבות של נוטניקס לספק יכולות מורחבות ותמיכה, שמביאות להצלחת הלקוחות שלנו".

לדברי ירון כהן, מנהל צוות מהנדסי מערכות בנוטניקס ישראל, יוון, טורקיה, וקפריסין: "בשנים האחרונות אנחנו עדים יותר ויותר לעסקים שממשיכים לאמץ מודלים של תפעול ענן ולחדש את התשתית המקומית. זה מאפשר לארגונים להגיב בזמן אמת לנוף ה-IT המשתנה ללא הרף, עם פתרונות ריבוי היברידיים המציעים את היתרונות של ענן ציבורי ופרטי כאחד. פתרון HCI הופיע ככלי יעיל לספק מודרניזציה של מרכז הנתונים וכן לצמצם את העלות והמורכבות הנלוות לפריסות ריבוי עננים היברידיות. עם HCI בליבה, פלטפורמת הענן של נוטניקס מציעה ניהול מאוחד, עם ניידות יישומים, נתונים, ורישיונות בין עננים מרובים, בין אם פרטיים או ציבוריים. נוטניקס הוסיפה לאחרונה שיפורים ליכולות תוכנת ה-HCI שלה כדי לפשט את הפעולות במודל ריבוי עננים, כולל וירטואליזציה מובנית ברמה ארגונית, רשת וירטואלית, אבטחה, המשכיות עסקית והתאוששות מאסון".

לדברי גרטנר, "פתרונות HCI יכולים להיות בסיס של פתרון כולל לניהול הענן, לספק ניהול תשתיות ושירותי ענן הן בכותלי הארגון והן בעננים ציבוריים בקנה מידה גדול. הם החליפו למעשה טכנולוגיות ענן היברידיות "בנה זאת בעצמך" כמו OpenStack"

גרטנר גם מציינים כי "פתרונות HCI המתקדמים ביותר מספקים מכלול שלם ומלא של תשתית מוגדרת תוכנה – מחשוב, אחסון ורשת.

כהן מוסיף: "נוטניקס הוסיפה גם יכולות חדשות בפלטפורמת הענן שלה כדי לפשט את ניהול מסדי הנתונים ולייעל את ביצועים, ההגנה, והעומסים עבור היישומים הקריטיים ביותר הן בכותלי הארגון והן בעננים ציבוריים. זה כולל יכולות אחסון מאוחדות ומורחבות עם התמקדות בביצועים. שירות ניהול מסדי הנתונים אשר נקרא Nutanix Era מספק אוטומציה ליצירה של מסדי נתונים בקליק אחד ובקרת גישה עשירה מבוססת תפקידים לניהול מסדי נתונים על פני סביבות ריבוי עננים היברידיות וזאת תוך קבלת היכולת להגנה מלאה למסדי הנתונים לטובת שחזור או שכפול לכל נקודה בזמן".

"בנוסף, נוטניקס ממשיכה לחזק את הפלטפורמה שלה ליישומים מקוריים בענן ולאחרונה הכריזה על שותפות אסטרטגית עם רד האט לאספקת פתרונות לריבוי עננים היברידיים פתוחים. שותפות זו מאפשרת ללקוחות להפעיל את OpenShift של רד האט על ה-AHV של נוטניקס ולנצל את יכולות האחסון, הרשת, הניהול והאבטחה המובנות בפתרון HCI של נוטניקס עבור סביבת קוברנטיס הטובה מסוגה. פלטפורמת הענן של נוטניקס וה-AHV שלה מוסמכים גם ל-Red Hat Enterprise Linux ומאפשרים ללקוחות לפרוס עומסי עבודה וירטואליים ומכילים בתשתית Hyperconverged, תוך התבססות על היתרונות המשולבים של טכנולוגיות הענן ההיברידיות הפתוחות של רד האט והצעות ה-Hyperconverged של נוטניקס".

אירועים קרובים