תוכן שיווקי

אולקלאוד: שירות מנוהל פרימיום ללקוחות אסטרטגיים של AWS

השירות החדש, AllCloud Engage, יספק לארגונים גישה וניהול אחודים למכלול שירותי Amazon Web Services המנוהלים והנתמכים באמצעות אולקלאוד

02/12/2021 12:44

חברת אולקלאוד (AllCloud), ספקית מובילה בתחום השירותים המנוהלים בעולמות הענן, מכריזה על השקת שירות AllCloud Engage – שירות ענן מנוהל, המיועד ללקוחות אסטרטגיים של AWS. השירות החדש כולל קונסולה שבאמצעותה ארגונים יוכלו להיחשף בזמן אמת לכלל השירותים שהם צורכים מהענן של AWS ולנהל ישירות מתוך הקונסולה את כלל התקשורת עם אולקלאוד בכל הנוגע לתפעול אותם שירותים. בנוסף, השירות מאפשר יכולת ניטור של השירותים ומספק גישה למדדי ביצועים ו-KPI הקובעים את רמת ואיכות שירותי הענן שהארגון צורך.

דשבורד שירותי ענן מותאם אישית

שירות AllCloud Engage מושק בשתי רמות שירות: Essential ו-Professional. רמת השירות הראשונה, Essential, מציעה גישה למגוון רחב של שירותי ערך מוסף מנוהלים, יצירת דשבורד, המותאם אישית לצורכי הארגון על ידי אולקלאוד, ומינוי מנהל לקוח ייעודי לטיפול בכל צורכי הארגון. בנוסף, השירות כולל תמיכה של אולקלאוד במכלול שירותי הענן של AWS, שירותי FinOps, שירותי ארכיטקטורת פתרונות וגישה לבסיס הידע המוגן של אולקלאוד, כמו גם לפתרונות ההדרכה שמציעה AWS.

רמת השירות השנייה, Professional, מציעה גישה רחבה עוד יותר באמצעות מומחי פתרונות AWS של אולקלאוד, הזמינים ללליווי, הנחיה ותמיכה בצוותי הטכנולוגיה הפועלים בתוך הארגון. בנוסף, מציעה שירות מנוהל מלא של שירותי AWS, הכולל: תשתיות, ניהול אפליקציות, ניטור אפליקציות, ניהול אבטחת מידע, ניהול פלטפורמת דטה ואנליטיקה, ניהול הגיבוי ,חזרה מאסון, הטלאה של תיקוני תוכנה (Patching) ואופטימיזציה של המערכות. כמו כן, אולקלאוד מקצה לטובת הארגון פונקציה של Cloud Services Delivery Manager (ר"ת CSDM), המשמש נקודת ממשק יחידה לניהול צורכי הארגון מול אולקלאוד.

להב סביר, מייסד משותף ו-CTO פלטפורמות באול קלאוד.

להב סביר, מייסד משותף ו-CTO פלטפורמות באול קלאוד. צילום: גיא הכט

לקוחות שירות AllCloud Engage נהנים מגישה רציפה 24/7 לקונסולה הייעודית שפיתחה אולקלאוד – Engage Service Console. הקונסולה מכילה דשבורד, המציג את מכלול הפעילות מול אולקלאוד ומרכז את כלל התקשורת הנוגעת לתפעול שירותי הענן בין הארגון לאולקלאוד במקום מרכזי אחד ובזמן אמת. באמצעות הקונסולה ניתן לנהל בזמן אמת את מגוון השירותים של AWS, כולל הוספה או גריעה של שירותים, או, לחלופין, הגדלה או הקטנה של צריכת השירותים.

ערך מוסף גבוה

"שמנו לנו למטרה באמצעות AllCloud Engage להקטין את המורכבות של תפעול שירותי הענן", מציין להב סביר, מייסד ו-CTO פלטפורמות בחברת אולקלאוד. "שירות זה מציע לארגונים קבלה מהירה יותר של תמיכה, תפעול בזמן אמת וחוויית משתמש משופרת בשירותי הענן של AWS. כל זאת באמצעות בנייה של נקודת ממשק אחת, אחידה,פרסונלית, שהותאמה באופן ייעודי לצורכי הארגון. הגישה הזו שאנו מציעים באולקלאוד – Outcomes-Based Approach – מבטיחה שלקוחותינו ייהנו מערך מוסף גבוה יותר מהתקשורת עימנו, בנוסף לשקיפות מלאה של המערכות. המטרה שלנו היא להפוך את AllCloud Engage לתקן המוביל של תפעול שירותי ענן מבוססי AWS".

מוקדם יותר החודש אולקלאוד הכריזה על שיתוף פעולה אסטרטגי מורחב עם AWS. שיתוף הפעולה, אשר החל בשנה שעברה בגרמניה, אוסטריה, שוויץ וישראל, יכלול מעתה גם את צפון אמריקה. באמצעות שיתוף הפעולה הזה אולקלאוד תספק ללקוחותיה שירותים מנוהלים ושירותים מקצועיים, שיסייעו להם להאיץ את ההגירה לענן ואת תהליכי הטרנספורמציה הדיגיטלית.

לפרטים נוספים אודות שירותי AllCloud Engage לחצו כאן.

אירועים קרובים