תוכן שיווקי
לקראת ועידת הפסגה של ההיי-טק, ראשון, ה-31 באוקטובר 2021, לאגו ראשון לציון

ארכיטקטורה אחידה. רשת אחת. כל ענן ציבורי

26/10/2021 13:39
ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות בחברת אינוקום

בשנים האחרונות רואים מגמה ברורה בהרבה ארגונים, לשלב פתרונות ענן במערכות המחשוב שלהם. חלק קטן מהארגונים מעביר את כל סביבת המחשוב לענן ורובם משלבים ארכיטקטורה שכוללת Data Center on Prem ו-Cloud Data Center.

מגמה נוספת בעולם הענן הוא המעבר לסביבה מרובת עננים (Multi Cloud). המטרה לפזר סיכונים בין ספקי ענן שונים כמו: Azure, AWS, Google, Oracle ואחרים, כדי לקבלת שרידות גבוה.

אין ספק שפיזור המחשוב בין מספר עננים מייצר אתגרים נוספים בנוסף לאתגרים במעבר לענן.

אתגרי ניהול בסביבת ענן

מנהלי הרשת של On prem Data Center רגילים שיש להם גישה וכלים נוחים להגדיר, לשנות, לראות, לאתר תקלות ולבדוק ביצועים. כשעוברים לענן הכל הוא כמעט "קופסה שחורה", עם יכולת נראות (Visibility) מינימלית, יכולת בעייתית לאתר תקלות או לאתר צווארי בקבוק או בעיות ביצועים.

אתגרים בסביבה של "ריבוי עננים"

ארגונים רבים רואים בשילוב מספר ספקי ענן ציבוריים יתרון. עם היתרונות באים הבעיות/אתגרים, ובהם:

קישוריות מאובטחת בין עננים, קישוריות מאובטחת ברוחב סרט של עשרות גיגה, אבטחת מידע בעננים השונים, נראות מתאימה, איתור צווארי בקבוק, איתור בעיות ביצועים, ועוד.

האתגר המרכזי של Aviatrix (אוויאטריקס) הוא לפשט את רשת הענן הארגונית ככל שניתן. Aviatrix רוצה לספק שפה תפעולית אחידה לכל העננים, להקמת סביבות מחשוב. שפה אחידה להקמת מערכת ב-AWS שהיא זהה ל-Azure וכדומה. עם Aviatrix אין צורך להיות מומחה ענן כדי להקים סביבות מחשוב במהירות בכל ענן ציבורי.

היתרונות לארגון בעבודה עם אוויאטריקס:

  • הקמת סביבות מחשוב בענן או בעננים במהירות גבוהה
  • פשטות תפעולית
  • אבטחת מידע משולבת
  • שילוב FW מיצרנים שונים להגנה בין סביבות מחשוב
  • נראות מקסימלית של הרשתות בענן ובין עננים
  • יכולת גבוהה של איתור תקלות
  • פתרון לבעיות ביצועים וצווארי בקבוק בענן
  • הקמת מערכות בשרידות גבוהה

לפשט את תשתיות המחשוב הארגונית בענן

פלטפורמת רשת הענן Aviatrix מספקת את שירותי הרשת המתקדמים, האבטחה והתצוגה התפעולית הנדרשים על ידי ארגונים, תוך שמירה על פשטות ואוטומציה של ענן.

Advance Multi Cloud Network Transit

הפתרון של Aviatrix מאפשר ל-IT ארגוני להקים בקלות מערכות בשרידות גבוהה HA, מערכות מבוזרות בעננים שונים, בביצועים של עשרות גיגה ובהצפנה חזקה.

Enterprise class operation visibility

Aviatrix מביאה נראות תפעולית יומית שלא זמינה מאף ספק ענן, כדי לעזור לך לאתר חריגות תנועה והתנהגות חשודה, לפתור בעיות קישוריות מהר יותר, ולשתף מדדי תקינות וביצועים ברשת ומפות טופולוגיות דינמיות ברשת עם הצוות וההנהלה.

הכשרה והסמכה בסביבה מרובת עננים

Aviatrix מסייעת ללקוח לבצע הכשרות והסמכות של מהנדסים (ACE) כדי להעלות במהירות את הידע והמקצועיות של כל הצוות שלך ברשת AWS, Azure ו-GCP ועוד.

הגיע הזמן לנקוט בגישה ארכיטקטונית אחידה

כארכיטקט רשת ענן ארגוני שחושב קדימה, אתה מבין שהקמת ארכיטקטורת ענן נכונה היא קריטית ורשת הענן היא הבסיס. החלטות עסקיות יניעו את תכנון הרשת, ולכן נדרש אדריכל גמישות. לכל ספק ענן יש מבני רשת ייחודיים, מגבלות וארכיטקטורה. עליכם להחליט אם אתם עומדים לנסות לגשר על פער הכישורים, להעסיק מומחים טכניים יקרים, להכשיר ולהגדיל את הצוות שלכם לניהול המורכבות של ארכיטקטורות ענן מרובות או להקים ארכיטקטורה אחת ורבת עננים.

ארכיטקטורה אחידה. רשת אחת. כל ענן ציבורי

פלטפורמת רשת הענן Aviatrix מביאה יכולות רשת, אבטחה ותצוגה תפעולית מרובת עננים החורגות ממה שמציע כל ספק שירותי ענן. תוכנת Aviatrix עושה שימוש בממשקי API של ספקי ענן ציבורי כדי לפשט את העבודה עם ספקי הענן, ובנוסף מוסיפה תכונות רשת ואבטחה מתקדמות.

כותב המאמר הוא ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות בחברת אינוקום

להרשמה לוועידת הפסגה של ההיי-טק היכנסו לקישור הבא

אירועים קרובים