תוכן שיווקי

זום בחרה בענן Lyve Cloud מבית סיגייט

05/09/2021 14:35
סיגייט

כתב: הילל יוסף.

בפברואר האחרון, סיגייט, (Seagate), המובילה בשוק הדיסקים הקשיחים, הודיעה על הקמת ענן אחסון משלה, שמכוון ללקוחות ששומרים כמויות גדולות של נתונים במודל Object File בפרוטוקול S3.

סיגייט רואה בענן שלה את השינוי הגדול בעולם האחסון ורוצה לאפשר ללקוחות שליטה במידע שלהם. החברה תאפשר מודל תשלום לפי נפח האחסון בלבד וללא הגבלה בגישה או בתשלום נוסף.

באחרונה, זום הגיעה להסכם מול סיגייט למימוש טכנולוגיות הווידיאו שלה על בסיס Lyve Cloud. כאשר לקוח של אפליקציית זום יבצע הקלטה של השיחה, היא תישמר תחת ענן האחסון של סיגייט.

לפי זום, "כמות השיחות שלנו הולכת וגדלה, ואנחנו צריכים לעמוד בדרישות הלקוחות. ענן האחסון מבית סיגייט נבחר להיות מספר אחת בהיבט העלויות. באמצעות פתרון הענן מבית סיגייט הפכנו את כלכלת הענן לפשוטה וצפויה, ללא קשר להיקף הפגישות הגבוה שהוקלט או מספר הפעמים שנצפו".

סיגייט תאפשר מעבר של המידע בצורה רציפה מכל מערכת מרוחקת לענן שלה באמצעות המערכות שלה, שנמכרות בכל העולם, באפשרות השימוש הזו, הלקוח הסופי יוכל לחסוך זמני עבודה, מורכבות בהעברת המידע, בעלויות והפעלת המידע בענן.

בפברואר 2020 סיגייט הקימה בישראל את מרכז החדשות שלה, Lyve Labs, על מנת ליצור שיתופי פעולה עם חברות היי-טק ולאפשר חדשנות באמצעים פשוטים, בטוחים ויעילים לעבודה עם בסיסי נתונים וכמויות גדולות של דטה. יוזמה זו של הענקית הבינלאומית תאפשר זרימה חלקה של מידע במערכות השונות ואופטימיזציה של ערכם העסקי בתנועה (In-flight), כמו גם במנוחה (At-rest).

אירועים קרובים