תוכן שיווקי

מולטיפוינט יוצאת בקמפיין לקידום פתרון האנטרפרייז TeamViewer Tensor בישראל

ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט: "הפתרון מספק לארגונים סביבה כוללת לתמיכה בעובדים ולקוחות בעידן של עבודה היברידית"

01/09/2021 10:05
ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט. צילום: יח"צ

קבוצת מולטיפוינט, מפיצה מובילה של פתרונות Cyber Strong, הכריזה על השקת קמפיין בישראל לקידום פתרון Tensor של הספקית מובילת השוק של פלטפורמות לשיתוף פעולה ותמיכה, TeamViewer. הקמפיין מגיע בעקבות תקופה של ביקושי שיא לפתרונות ה-SMB של TeamViewer בעקבות מגיפת הקורונה, כאשר פתרונות החברה אפשרו לעובדים לגשת ולנהל משאבים ארגוניים באופן מאובטח וידידותי מהבית, בעוד מחלקות ה-IT ממשיכות לשמור על היכולת לתמוך ולנהל נקודות קצה בכל מקום שבו הן נמצאות.

כיצד מגיפת הקרוונה השפיעה על הביקוש לפתרונות TeamViewer?

ריקרדו רסניק, מנכ"ל קבוצת מולטיפוינט: "TeamViewer היא מובילת השוק הברורה מזה שנים רבות. זהו הפתרון הראשון שארגונים חושבים עליו כאשר הם מעוניינים להפעיל תמיכה מרחוק – והביקוש אליה זינק מאז התפרצות מגיפת הקורונה, כאשר צוותי IT רבים חיפשו את הפתרון הטוב ביותר כדי לספק תמיכה לעובדים הנמצאים הרחק מהמשרד וכדי לנהל משאבים מכל מקום. עם רמת אבטחה ללא תחרות, TeamViewer הייתה שם בשביל צוותי ה-IT, שנדרשו למצוא פתרונות יעילים ואמינים. הקמפיין החדש שלנו לפתרון  האנטרפרייז של TeamViewer מתבסס על ההצלחה שנצברה לאורך התקופה, והוא נועד לבסס את TeamViewer כפתרון ליבה לבניית סביבה מקיפה וכוללת יותר של קישוריות מרחוק".

אילו יתרונות מספקת פלפורמת Tensor לארגונים על פני הפתרון המוכר ל-SMB?

"הפלטפורמה  מביאה לארגונים את הגמישות, האבטחה והאמינות הנדרשות כדי לנהל פעילות תמיכה וניהול IT נרחבת – אל מול עובדים ולקוחות. TeamViewer Tensor משלבת את היכולות המוכרות של TeamViewer לקישוריות מרחוק, עם יכולות ניהול מתקדמות, כלים לתיעוד ושליטה ברמה ארגונית ויכולות מתקדמות, כגון AR. הפתרון מייצר עבור ארגונים מערכת כוללת לפעילות תמיכה בהיקפים גדולים – בכל מקום וזמן שנדרש.

"כך, לדוגמה, פלטפורמת Tensor החזקה מאפשרת לצוותי תמיכה ב-IT ובלקוחות קצה להגיע לפתרון בעיות במהירות הגבוהה ביותר ובדרך החלקה ביותר שניתן, מכל מקום ועל בסיס תקשורת מאובטחת – ההשפעה החיובית על  שביעות רצון עובדים והלקוחות מיתרגמת מהר מאוד לשורת הרווח. TeamViewer Tensor גם מאפשר שליטה מרחוק על שרתים ומכשירי IoT לרוחב הארגון. הדברים חיוניים בארגון מבוזר, שבו לא תמיד נמצא מישהו מומחה שינהל שרתים או מכונות אחרות בארגון. הפלטפורמה גם מאפשרת לכוח העבודה להתחבר מרחוק למחשבים ולמכשירים ניידים בארגון, מכל מקום ובכל זמן, ללא VPN. בעידן של עבודה היברידית, יש לכך יתרונות עצומים של זמן ורציפות עבודה".

כיצד יכולות מציאות רבודה (AR) משתלבות בפתרון?

"מציאות רבודה היא טכנולוגיה שבאמצעותה ארגונים יכולים להעלות את פעילות התמיכה לרמות חדשות. הטכנולוגיה מספקת דרך חדשה להביא ידע של מומחים בארגון לכל אתר ברחבי העולם. הטכנולוגיה משפרת את שיעור פתרון הבעיות בניסיון הראשון, חוסכת נסיעות מיותרות לאתרים ומקטינה עלויות. לדוגמה, מומחה במכשור רפואי יכול להסביר למשתמש בדיוק איך לפתור בעיה במכשיר הנמצא במדינה אחרת, תוך שהוא מראה לו דרך ממשק ה-AR היכן בדיוק ללחוץ, איזה חלק לנתק ועוד".

לפרטים נוספים בקרו באתר מולטיפוינט.

אירועים קרובים