תוכן שיווקי

אמסטרדם נפתחת מחדש כעיר כנסים

עונת הכנסים 2021/2022 נפתחה היום (ה') רשמית במסיבת עיתונאים ● Money20/20 - הכנס המוביל בעולם לתעשיית התשלומים, הפינטק והשירותים הפיננסיים - יהיה האירוע הראשון, שיתקיים במרכז הכנסים RAI אמסטרדם

26/08/2021 15:15
מימין: פול ריימנס, מנכ"ל RAI; פמקה הלסמה, ראשת העיר אמסטרדם; טרייסי דייוויס, נשיאת Money20/20; ו-ויקטור אוורהארט, סגן ראש העיר (לענייני כלכלה). צילום: יח"צ

כתב: בן פלד.

ראשת עיריית אמסטרדם, פמקה הלסמה, וסגן ראש העיר (לענייני כלכלה), ויקטור אוורהארט, פתחו היום (ה') רשמית במרכז הכנסים RAI אמסטרדם את שיבת אירועי העסקים לעיר הבירה ההולנדית.

אל ראשת העיר וסגנה הצטרפו מנכ"ל RAI, פול ריימנס, וטרייסי דייוויס, נשיאת Money20/20. הארבעה פתחו יחד את עונת הכנסים 2021/2022 במסיבת עיתונאים. על השלט שהתנוסס מאחורי הדוברים נכתב בפשטות מרגשת: "פתיחה מחודשת של עיר הכנסים של אמסטרדם – אנחנו מוכנים!"

"אנחנו מוכנים!". מסיבת העיתונאים של אמסטרדם. צילום: יח"צ

"אנחנו מוכנים!". מסיבת העיתונאים של אמסטרדם. צילום: יח"צ

לאחר שהכריזו על קבלתם בברכה של ירידי סחר וכנסים בינלאומיים לאמסטרדם, הבהירו הדוברים את הצעדים האחרונים בנוגע לאירועים עסקיים (נהלי הנסיעות ו/או הסגר) והדגישו את ההשפעה של אירועים עסקיים כמו Money20/20 על המגזרים הרלוונטיים להם (פינטק, בריאות ומדע).

"אני נרגשת שאירועים עסקיים יתקיימו בעיר שלנו שוב", אמרה ראשת העיר הלסמה. "אנו מוכנים לקבל, לארגן ולארח אירועים בינלאומיים בעיר וב-RAI", הוסיפה.

סגן ראש העיר אוורהארט הסכים עם דבריה והוסיף: "במהלך ארבע השנים הקרובות תשקיע עיריית אמסטרדם 3.7 מיליון יורו במשיכתם של כנסים אליה. הכנסים מוסיפים ערך לעיר שלנו. אנו שואפים להפוך את אמסטרדם לאחת מערי הכנסים החשובות באירופה. אמסטרדם מדורגת כעת במקום הרביעי ברשימת יעדי הקונגרסים האטרקטיביים ביותר בעולם. הכנסים מספקים הכנסה, תעסוקה והכשרה, תוך חיזוק המגזרים הכלכליים המקומיים".

הפתיחה הרשמית של עונת הכנסים במרכז הכנסים RAI אמסטרדם. צילום: יח"צ

הפתיחה הרשמית של עונת הכנסים במרכז הכנסים RAI אמסטרדם. צילום: יח"צ

בצד הכנסים – רווחים נכבדים ושונים

עד 2019, הכנסים ב-RAI אמסטרדם בלבד הניבו מחזור שנתי של כ-690 מיליון יורו, ותעסוקה ל-6,300 עובדים ועובדות. באופן כללי, כל יורו שהוא ערך מוסף עבור RAI אמסטרדם, שווה לשבעה יורו ערך מוסף לאזור.

עם סגירת ענף הכנסים בעיר הבירה ההולנדית לשנה וחצי, אזור אמסטרדם החמיץ הכנסות של כמיליארד יורו.

"תוך כדי הקשרים ההדוקים עם לקוחות ומציגים, וקיום קשר עם גורמים אחרים, מצאנו את התמהיל הנכון כדי להבטיח שאירועים יכולים להתקיים בבטחה ובאחריות", הוסיף והבטיח מנכ"ל RAI, ריימנס. "אנו מוכנים להתחיל בספטמבר עם אירועים שונים המשפיעים על כל המגזרים, כולל הפיננסי", הצהיר.

Money20/20, הכנס המוביל בעולם לתעשיית התשלומים, הפינטק והשירותים הפיננסיים, יהיה האירוע הראשון שיתקיים במרכז הכנסים RAI אמסטרדם, בין התאריכים 21-23 בספטמבר 2021.

אירועים קרובים