תוכן שיווקי
בעקבות אירוע השותפים של קומוולט

עתיד העסק שלכם תלוי בכך: כיצד להגן על הנתונים בסביבות הענן של מיקרוסופט

03/08/2021 12:09
שי נוני, סגן-נשיא Metallic באזור EMEA בקומוולט העולמית. צילום: ניב קנטור

מאת: שי נוני, סגן-נשיא Metallic באזור EMEA בקומוולט (Commvault) העולמית

ארגונים רבים ממשיכים כיום להתמודד עם השינויים הגדולים שהביאה איתה מגיפת הקורונה, אחד מהם הוא המעבר למודל עבודה מרחוק, שהשאיר את הדלת האחורית פתוחה ואת הנתונים העסקיים שלהם בסכנה.

במקרה של אסון, סכנה זו יכולה להשפיע על כל תשתית ה-IT והעסק באופן כללי. לכן, יש חשיבות עליונה לניהול והגנה על נתונים – במיוחד כאשר הם בפריסה גיאוגרפית רחבה.

בעוד ששינוי דיגיטלי ואופטימיזציה הפכו לאמצעי העיקרי שמבטיח הישרדות כיום, הגנה על הנתונים שבפתרונות תוכנה-כשירות (SaaS) חייבת להיות בראש סדר העדיפויות של כל מנהל ארגון, על-מנת לממש הלכה למעשה את ה-Scale והפשטות שעננים היברידיים מאפשרים.

כאן נכנס לתמונה פתרון Metallic גיבוי-כשירות (BaaS) – קומוולט הרחיבה לאחרונה את מערך פתרונות Metallic המגן על פתרונות תוכנה-כשירות (SaaS), וכעת מציעה ניהול נתונים ליישומי SaaS וענן היברידיים. לאחרונה הושק פתרון Metallic Backup עבור Microsoft Dynamics 365 – וכך משלימה Metallic תמיכה מקיפה בגיבוי הנתונים השמורים בענן של מיקרוסופט: Dynamics 365, Office 365 ו-Azure.

משתמשי Microsoft Office 365 כבר משתמשים באפליקציות מבוססות SaaS, אך האחרונות לא בהכרח מוגנות וניתנות לשחזור באופן מספק, וכך גם הנתונים. מיקרוסופט מציעה כלי פרודוקטיביות מובילים בשוק, כמו Exchange Online, OneDrive for Business, SharePoint ו-Microsoft Teams בענן, מה שהופך את הנתונים לזמינים ונגישים בכל זמן ובכל מקום. אולם, כיוון שאובדן נתונים והתקפות סייבר ממשיכים לגדול ולהתפשט, העסקים של ימינו (גדולים וקטנים) זקוקים לכלים ייעודיים לשימור ושחזור מידע לטווח ארוך, יחד עם אפשרויות להתאוששות מהירה ועמידה ב-SLA.

ישנם מספר שיקולים מרכזיים שכדאי לקחת בחשבון לפני שבוחרים בפתרון המתאים ביותר לשמירה על סביבת מיקרוסופט שלכם:

הגנה על נתוני Office 365 מפני טעות אנוש
בין אם בשוגג הסרתם משתמש, שיניתם או פגעתם באתר או קובץ, או מחקתם דוא"ל חשוב, טעות אנוש בשלב כלשהו בחיי העסק היא דבר שהוא כמעט בלתי נמנע. לפעמים התאוששות מטעות כזאת יכולה לקחת שבועות או חודשים, ולעיתים קרובות הנתונים אינם ניתנים לשחזור. לרוב העסקים אין את "המותרות" להרשות לעצמם את האובדן או את ההמתנה הארוכה עד השחזור המיוחל; הם זקוקים למידע שלהם עכשיו. פתרון הגנת נתונים של Metallic במודל SaaS מציע לכם שקט הנפשי. המשמעות: לא משנה מה קורה, הנתונים שלכם נמצאים בהישג ידכם כשאתם זקוקים להם.

הגנה על נתונים קריטיים מפני מתקפות זדוניות וכופר
SaaS הוא שוק שצומח במהירות, אך כך גם פשעי רשת. ניתן להבחין בזאת בזינוק האחרון במתקפות כופר, אשר נועדו לנצל מידע רגיש שאינו קשור בענן וללא פתרון הגנת וגיבוי נתונים. בעיקרו של דבר, האקרים חודרים למערכת שלכם, מצפינים מידע חיוני שהופך אותו לחסר תועלת ובלתי נגיש, ואז דורשים תשלום כספי נכבד כדי לשחרר את המידע הקריטי, ובכך יוצרים פגיעה קשה בפעילות העסקית שלכם. כשאיומי הכופר ותגי המחיר מתגברים, הגנת נתונים במערכות ה-SaaS יכולה לספק רשת ביטחון מקצה לקצה – שמירה ובידוד של עותקי נתונים (כמו Office 365) מחוץ לסביבות היישומים, מה שמאפשר לעסקים להתאושש במהירות מפגיעה בנתונים.

הצורך הארגוני לעמוד בסטנדרטים של תאימות
כיום, עסקים נדרשים לעמוד בסטנדרטים פנימיים, מקומיים וגלובליים. מיקרוסופט אמנם מציעה כלי Cloud native replication, אך אלו אינם מיועדים למטרות התאוששות, שחזור נתונים ושמירה על SLA. עם פתרון גיבוי ושחזור נתונים במודל SaaS, ארגונים יכולים לקבל אחסון בלתי מוגבל, שמירה בלתי מוגבלת, ואפשרויות שחזור מקיפות, שאינן חלק מ-Office 365 – מה שמאפשר למנהלים לעמוד בדרישות ה-SLA המחמירות ובסטנדרטים של תאימות.

פתרון SaaS הוא פתרון חסכוני
לכל עסק יש תכניות לגדול ברמה כלשהי, כך שסקלביליות היא דרישה מינימלית על-מנת להישאר במירוץ לצמרת. על-ידי מעבר למודל SaaS מבוסס מנוי, ארגונים יכולים לצמוח באופן גמיש ודינמי, יחד עם הורדת עלויות משמעותית וחסכון בזמן. אין השקעות CAPEX גדולות או חומרה לנהל, העדכונים והאחסון מובנים ומנהלים נהנים מפתרונות מיידיים ויישום בלחיצת כפתור. כל זה מסתכם בפחות התערבות ידנית, תחזוקה וניהול קלים יותר, מנגנוני אבטחה מתקדמים ודינמיים, ותשלום רק עבור מה שצריך.

Metallic Backup עבור Office 365 הוא הפתרון לכל דרישות המפתח הללו

Metallic הוא פתרון שנולד לעולם הענן, ומציע SaaS ברמה ארגונית ולכל סוג של ארגון, להגנה על הנתונים. הפתרון ממנף את הטכנולוגיה עטורת הפרסים של קומוולט – אותה טכנולוגיה שבנויה על מיקרוסופט, בשימוש על ידי מיקרוסופט, וכיום מנהלת יותר ממיליארד ג'יגה נתונים בענן (השווים ל-1 exabyte).

פתרון Metallic מאפשר הגנה מקיפה של יישומי מיקרוסופט כגון: Exchange, OneDrive, SharePoint, Teams ועוד. Metallic Backup עבור Office 365 מגן על נתוני Office 365 מפני מחיקה בשוגג, השחתה והתקפות זדוניות. Metallic הוא גם פתרון חסכוני שיכול לסייע לארגונים לעמוד בדרישות תאימות ורגולציה. בנוסף לכל, מכיוון שמדובר ב-SaaS, ארגונים נהנים מחיסכון במשאבים, מאפס עלויות חומרה, ומאחסון בלתי מוגבל של Azure ושמירת נתונים.

אז למה אתם מחכים? העתיד כבר פה.

אירועים קרובים