תוכן שיווקי

שניידר אלקטריק משיקה סידרה חדשה ומוקשחת של מיקרו דטה-סנטרים

הפתרונות החדשים מיועדים להביא כוח מחשוב חזק לסביבות תעשייתיות ולרצפות הייצור ● כוללים הסמכת IP ו-NEMA לתנאי עבודה קיצוניים ● איתן אלי, שניידר אלקטריק: "הסידרה החדשה תסייע למפעלים תעשייתיים וליצרניות להנגיש את כוח המחשוב הנחוץ להם ישירות לרצפת הייצור, ותאפשר להם להטמיע את טכנולוגיות חדשות בעולמות התעשייה 4.0"

30/06/2021 13:52
יישומי תעשייה 4.0 מחייבים פריסת מיקרו דטה-סנטר על רצפת הייצור. צילום: בלוג שניידר אלקטריק

שניידר אלקטריק (Schneider Electric) משיקה סידרה חדשה של מיקרו דטה-סנטר – EcoStruxure Micro Data Center R-Series. הסידרה החדשה כוללת תכונות הקשחה ועמידות גבוהה, המיועדות לסביבות עבודה קשות במיוחד, בדגש על סביבות ייצור וסביבות תעשייתיות. פתרונות המיקרו דטה-סנטר החדשים הינם חלק מאסטרטגיית פתרונות מחשוב הקצה (Edge Computing) של שניידר אלקטריק, והם כוללים תכונות דוגמת פריסה מהירה, ביצועים גבוהים וחיסכון אנרגטי.

יתרון מיוחד לסידרה החדשה הוא בעולמות של תעשייה 4.0 (Industry 4.0), המצריכים פריסה של יישומי האינטרנט התעשייתי של הדברים (IIoT), ומחייבים שילוב הולך וגובר של IT וכוח מחשוב בסמיכות לסביבת הייצור. הדבר מחייב שימוש במיקרו דטה-סנטרים, המביאים את כוח המחשוב לכל מקום שבו הוא נדרש, אך הם גם נדרשים להיות מותאמים ספציפית לדרישות של סביבה תעשייתית קשה.

הסידרה החדשה כוללת שישה פתרונות חדשים, שפותחו על ידי שניידר אלקטריק על מנת לעבור התאמה מקסמילית לסביבות עבודה קיצוניות. פתרונות אלו מגיעים בכמה גדלים: 16U, U24, ו-U42, המיועדים לאפשר גמישות וסקלביליות מקסימליים.

הסידרה החדשה של המיקרו דטה-סנטרים כוללת הסמכת IP ו-NEMA, המבטיחות עמידות גבוהה במיוחד בתנאי עבודה קיצוניים, הכוללים הגנה נגד חדירת מים, לחות, אבק ותנאי מזג אוויר קיצוניים. הפתרונות החדשים מקונפגים וכוללים מערכות חשמל, קירור, הגנה וניהול, ויכולים לחסוך עד 40% בהוצאות הכרוכות בהוצאות כוח אדם מקצועי הנדרש לפריסתם, שכן הם נפרסים 20% מהר יותר ומפחיתים את הוצאות התחזוקה השוטפת בכ-7%. הפתרונות החדשים עושים שימוש בתשתיות קיימות, והם מקטינים את הוצאות ה-CAPEX בשיעור של עד 48% ביחס למתקני המחשוב המסורתיים.

איתן אלי, מנהל פעילות APC ישראל בשניידר אלקטריק. צילום: דני שביט

איתן אלי, מנהל פעילות APC ישראל בשניידר אלקטריק. צילום: דני שביט

איתן אלי, מנהל פעילות APC ישראל בשניידר אלקטריק, מציין, כי "ככל שיישומי תעשייה 4.0 וטכנולוגיות אוטומציה תעשייתית נפרסים בעולמות התעשייה המסורתית, כך עולה הצורך בפריסה של סביבות IT קרוב לרצפת הייצור. הסידרה החדשה של מיקרו דטה-סנטרים שאנו משיקים תסייע למפעלים תעשייתיים וליצרניות להנגיש את כוח המחשוב הנחוץ להם כדי להטמיע את הטכנולוגיות החדשות, ולהבטיח להם ביצועים גבוהים ואמינות בסביבות הייצור הקריטיות".

יתרונות סדרת המיקרו דטה-סנטר

בנויים לעמוד בסביבות סביבתיות קשות – תאימות לסטנדרטים IP54 ו-NEMA12, המבטיחים עמידות בפני אבק, לחות ושינויי טמפרטורה קיצוניים.

ניהול מרחוק – חשוב במיוחד לאתרים שיש בהם קושי להגעה של אנשי IT. הסידרה החדשה ניתנת לניהול מרחוק באמצעות פורטפוליו השירותים הדיגיטליים של שניידר אלקטריק, בדגש על פלטפורמת EcoStruxure IT, המספקת יכולות ניהול מרחוק של הציוד המותקן באתר המרוחק.

אבטחת מידע – הפתרונות החדשים כוללים הקשחה של יכולות אבטחת המידע, כולל יכולות Access Control, זיהוי פריצה ומצלמת אבטחה. יכולות אלו מאפשרות הצבה של הפתרונות גם באתרים שאינם מאובטחים פיזית.

תאימות מקסימלית – הפתרונות כוללים יכולות עבודה בסביבות מחשוב רבות ותאימות ליצרניות נוספות, דבר המאפשר יישום מהיר ותחזוקה פשוטה.

המיקרו דטה-סנטרים החדשים – עמידות לחום, לחות, אבק ומים. צילום: שניידר אלקטריק

המיקרו דטה-סנטרים החדשים – עמידות לחום, לחות, אבק ומים. צילום: שניידר אלקטריק

אירועים קרובים