תוכן שיווקי
בעקבות כנס השותפים השנתי Commvault Partner Connections

"אסטרטגיית הגנת הנתונים בארגונים עוברת טרנספורמציה – להתאמה לעידן ההיברידי"

29/06/2021 15:41
רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל. צילום: ניב קנטור

"אנחנו נמצאים בנקודת זמן שבה יש טרנספורמציה טכנולוגית בעולם הגנת הנתונים. ממצב שארגונים רואים את עולם הגנת הנתונים כפשוט יחסית ומובן מאליו לעולם שונה לגמרי, שבו הנתונים הארגוניים שמורים על גבי פלטפורמות שונות בתוך הארגון ומחוצה לו. חלק מהתשתיות נצרכות מהענן וחלק מהיישומים פועלים באמצעות הענן במודל SaaS (תוכנה כשירות) – דבר שמחייב בחינה מדוקדקת של האבטחה והגיבוי. השינויים הללו מחייבים הסתכלות שונה לחלוטין על סוגיות הקשורות בהגנה על המידע", כך אמר רונן נוי, מנכ"ל קומוולט ישראל.

נוי אמר את הדברים בכנס השותפים השנתי Commvault Partner Connections, שנערך באחרונה, בהשתתפות נציגים משותפיה הבכירים של קומוולט, במלון קדמא שבשדה בוקר.

הוא הוסיף כי "קיימות תפיסות שגויות רבות לגבי הגנה על נתונים בענן. אחת התפיסות הנפוצות היא שהנתונים שביישומי הענן מגובים על ידי ספקי השירות. הנתונים שבאופיס 365, לדוגמה, לא מגובים, וכך גם ביישומים רבים אחרים. פתרון Metallic של קומוולט, למשל, מספק גיבוי ושחזור ברמה ארגונית בפלטפורמת הענן Azure של מיקרוסופט, ומאפשר לארגונים לבטח את עצמם מפני תרחישי קיצון ואיום על נתונים שנמצאים בענן".

על השינויים שהעולם חווה בשנה האחרונה אמר נוי ש-"תקופה זו הביאה להסתכלות חדשה על הקשר שבין יישומים לנתונים – גם בבחינת היישומים והנתונים שבענן וגם בבחינת האיומים והסיכונים לגניבת ודליפת מידע כתוצאה מהעבודה מרחוק. כל אלה מחייבים את הארגונים לבחון טוב את אסטרטגיית ההגנה הנכונה עבורם".

קומוולט: המוצרים והעדכונים החדשים – והתוכניות לעתיד

נוי סקר בפני השותפים העסקיים של קומוולט את המוצרים והעדכונים החדשים מבית החברה ואת התוכניות לשנים הקרובות, עם שימת דגש מיוחד על פלטפורמת הגיבוי כשירות ליישומי ענן – Metallic, שמאפשרת לארגונים לעבור לעולם ההיברידי. "האסטרטגיה של קומוולט היא לעבוד עם שותפים עסקיים ולחזק את השותפים", ציין. הוא הוסיף כי "אנחנו משקיעים בשותפים הקיימים ובשותפים חדשים, בין היתר על מנת שנפעל יחד בעולם החדש וכדי לספק פתרונות ללקוחות בגדלים שונים וממגזרים שונים". בהמשך, שאלנו את נוי כמה שאלות.

מה מייחד את הפתרון של קומוולט?
"העולם החדש דורש גמישות ומתן פתרונות במהירות, וקומוולט יכולה להתמודד עם האתגרים החדשים. ארגונים מבינים שמשאבי כוח אדם ממוקדים הופכים להיות נדירים ויקרים. כמי שהבינה את שינוי המגמה כבר לפני שנים, קומוולט מגיעה מוכנה עם פתרונות לכל סוגי האתגרים הנוכחיים, בוודאי בעולמות הגיבוי המסורתיים אבל גם בסביבות החדשות יותר – ביישומי SaaS, שהשימוש בהם הולך ומתרחב, ובהקשרים של ניהול מידע ומתן מענה לסוגיות רגולטיביות במעבר לענן. קומוולט מובילה את התהליך עם יכולות חדשות הניתנות כשירות – יכולות שמפשטות את תהליכי העבודה בכל הנוגע להמשכיות עסקית ולהתאוששות מאסון.

קומוולט היא גם החברה היחידה שמספקת פלטפורמה אחת שבאמצעותה ניתן לקבל מערך הגנה על המידע שבתוך הארגון ובענן, וגיבוי כשירות למגוון רחב של יישומים. הכול קיים במקום אחד עם מוצר אחד וממשק אחד. ללקוח שלנו לא משנה היכן המידע נמצא, כי הוא מנהל את כולו במקום אחד. קומוולט לא רק מאפשרת להגן על המידע, אלא גם מספקת יכולות חיפוש מתקדמות על הנתונים המגובים, כך שקל מאוד להגיע לכל קובץ ונתון שנמצא בגיבוי. כמו כן, היא מספקת הגנה מפני תקיפות כופרה על הנתונים המגובים".

כיצד מתקבל פתרון Metallic בקרב הלקוחות בישראל?
"קומוולט נמצאת כיום בחזית הטכנולוגיה ונחשבת לפורצת דרך בכל מה שקשור לגיבוי יישומי SaaS. פתרון Metallic מספק הגנת נתונים שיצרני היישומים כשירות לא יכולים לספק. אנחנו מהווים את הפתרון המושלם עבורם. מדובר בפתרון סקלאבילי וגמיש, המאפשר להגדיל או להקטין את היקף השימוש בפתרון הגיבוי בצורה מהירה וקלה. הפתרון גם קל לניהול ולתפעול – בתוך שעות בודדות אפשר להגדיר ולהקים גיבוי ליישומי ענן SaaS.

מאז השקתו בארץ, אנחנו רואים גידול משמעותי ועקבי בהיקף האימוץ של Metallic בקרב הלקוחות הישראליים. אנחנו מספקים את הפתרון לארגונים – מגדולים ועד ל-SMB, עם לקוחות גדולים בתעשייה, חברות הייטק מובילות, חברות ביטוח ופיננסים, ועוד".

הכרזתם כמה פעמים על שיתופי פעולה עם מיקרוסופט. תוכל לפרט?
"קומוולט חתמה על כמה שותפויות אסטרטגיות עם מיקרוסופט. הרחבנו את היצע Metallic כך שיספק גיבוי גם לנתוני אופיס 365, ובאחרונה הוספנו חיבור עם יישומי ענן נוספים של מיקרוסופט – למערכות Dynamics CRM ו-Dynamic ERP, וכן שירותי גיבוי לנתונים ויישומים הפועלים ב-Azure.

קומוולט פועלת כל הזמן להוספת יכולות חדשניות במסגרת פלטפורמת Metallic ובשיתוף מיקרוסופט. המטרה היא להיות תמיד צעד אחד קדימה ולהמשיך להוביל את השוק".

אירועים קרובים