תוכן שיווקי
לקראת אירוע Nutanix Cloudscape, ה-30 ביוני, 2021

"תשתיות HCI מאפשרות פשטות ניהולית וגמישות תפעולית"

כך אמר בן סמו, מנהל מכירות בכיר למגזר המסחרי באזור אגן הים התיכון בנוטניקס, בראיון שערכנו איתו לקראת הכנס

22/06/2021 11:34
בן סמו, מנהל מכירות בכיר למגזר המסחרי (Commercial) באזור אגן הים התיכון (MED), נוטניקס. צילום: ניב קנטור

לקראת כנס Nutanix Cloudscape ערכנו שיחה עם בן סמו מנוטניקס.

בן, איך תסכם את השנה החולפת?
"השנה האחרונה התמקדה בעיקר במכירת פתרונות לאתגרים ישנים ולאתגרים החדשים שיצר משבר הקורונה. כל לקוח שבחן את ריענון תשתיות המחשוב נתן את מלוא תשומת הלב למימוש חדשני המבוסס על תשתיות HCI, בזכות היתרונות הרבים של הפתרון. הפשטות הניהולית והגמישות התפעולית מהווים כיום קריטריון מרכזי מאד בקבלת ההחלטות, ובשניהם נוטניקס מובילה. בשנה האחרונה שמנו לב כי לקוחות מצפים ליותר מתשתיות המחשוב, הם מחפשים פתרון היברידי שישתלב עם אסטרטגיית הענן שלהם, מחפשים פתרון שייתן מענה לצרכי אבטחת המידע, כגון מיקרו-סגמנטציה והגנה מפני התקפות כופר, פתרונות של Database as a Service, ועוד. הפלטפורמה שלנו מספקת פתרון הוליסטי שמאפשר לארגונים לתת מענה מהיר, יעיל וכלכלי לאתגרי ה-IT שהצגתי, ולמעשה מבדלים אותנו מפתרונות מבוזרים שונים".

מהם הצרכים והכאבים המרכזיים שזיהיתם בקרב הלקוחות?
"האתגר המרכזי בקרב לקוחות רבים עם פרוץ הקורונה היה הצורך הכמעט מיידי לספק לעובדים פלטפורמה מאובטחת לעבודה מהבית. שנת הקורונה האיצה את הלקוחות להקים תשתית מתאימה בשביל לשמר את היכולת לעבודה רציפה של עובדים. פתרון ה-Nutanix Frame איפשר ללקוחות להקים פתרון של Desktop As a Service על סביבת נוטניקס קיימת או בענן הציבורי, לחבר אותו בקלות ובצורה מאובטחת למערכות הפנימיות בארגון, ולספק רציפות תפעולית".

השנה היתה עליה בהיקף התקיפות ברשת, בין היתר בשל המעבר לעבודה מרחוק. מה אתם מציעים כפתרון?
"אירועי אבטחת מידע 'מתוקשרים' מהשנה האחרונה, הובילו להתעניינות רבה מהלקוחות על האופן בו אנו יכולים לסייע בבניית תשתית מאובטחת, שתשתלב באסטרטגיית אבטחת המידע שלהם. כחלק מתשתית המחשוב הארגונית, מספקת מערכת נוטניקס שירות בשם Flow. שירות זה מאפשר ללקוחות להגן על גישה לשרתים על פי חוקים מוגדרים מראש, בנוסף, המערכת מספקת כלי ניהול מרכזי בשם Flow Security Central, שמאפשר ניהול וניתור של התראות הקשורות באבטחת המידע גם בסביבת On-prem, או לחלופין בסביבות Multi-cloud. בנוסף אנחנו יכולים לסייע ביצירת דו"חות מובנים של Gap Analysis אל מול תקנים מקובלים בתעשייה, כגון PCI-DSS, HIPAA ו-NIST.
בנוסף, לקוחות רבים הטמיעו את פתרון ה-File Analytics שלנו, המאפשר לארגונים להבין לעומק מה קורה בסביבות הקבצים שלהם. מדובר בסביבות הראשונות שמותקפות בכופר. אנחנו עוזרים ללקוחות רבים לנתר את הסביבות ביעילות, להבין האם משתמשים מנסים להגיע לקבצים שאין להם הרשאה אליהם, האם מתבצע תהליך של הצפנה על קבצים על מנת להתריע בזמן, ועוד".

ספר על 2 פרויקטים חדשים ומעניינים שבוצעו השנה
"השנה השגנו גידול מרשים בפעילות שלנו עם פרוייקטים מעניינים בקרב חברות בכל המגזרים. בחברת ההיי-טק סייסנס (Sisense) סבל צוות המחקר והפיתוח מאיטיות ובעיות ביצועים בסביבת הפיתוח. צוות הפיתוח זקוק למשאבי מיחשוב רבי עוצמה, ודרישותיהם רק הולכות ועולות במהירות. ביצענו הפרדה של סביבת אנשי הפיתוח מיתר החברה והטמענו את פתרון ה-HCI כתשתית IT לצוות המחקר והפיתוח. כעת נהנים אנשי הפיתוח מרמת ביצועים של פי חמישה בהשוואה לעבר, וכן שיפורים בגמישות, ביכולת הגידול, בשרידות ובקלות הניהול.
עיריית ירושלים השלימה פרויקט רחב היקף לשדרוג תשתיות ה-IT של העירייה, במסגרתו הועברו תשתיות הדטה סנטר בענן הפרטי של העירייה, עליהן פועלות המערכות הפתוחות של העירייה, לפלטפורמות נוטניקס HCI מקצה לקצה ובנוסף הוטמע פתרון Acropolis לניהול השרתים הוירטואליים, פתרון ניהול הקבצים Files והוקם מערך VDI מתקדם. בזכות היישום השיגה עיריית ירושלים שיפור ניכר בקלות ניהול התשתיות, גמישות, ביצועים גבוהים, שרידות וחסכון רב בשעות אדם".

לרישום לכנס Nutanix Cloudscape לחץ כאן

אירועים קרובים