תוכן שיווקי

דטה סנטר לוקאלי – הדרך לטרנספורמציה הדיגיטלית במהירות ובבטחה

17/06/2021 14:51
רקפת חן הורוביץ, סמנכ''לית חטיבת ה-SMB וה-SMC במיקרוסופט ישראל. צילום: סיון פרג'

כתב: הילל יוסף.

"הארגונים בישראל מבינים את התועלות מההגירה לענן – בהיבטי עלויות, אבטחת מידע ויעילות, ומגפת הקורונה הבהירה זאת עוד יותר. אנחנו מאפשרים לארגונים בכל הגדלים ליהנות מפלטפורמה עננית על גבי הענן שלנו, Azure, ומציעים כלים שעד היום יכולים היו להרשות לעצמם רק עסקים גדולים. כל זה הולך להתעצם עוד יותר עם הגעתו של הדטה סנטר שלנו לישראל", כך אמרה רקפת חן הורוביץ, סמנכ"לית חטיבת ה-SMB וה-SMC במיקרוסופט ישראל.

לדברי חן הורוביץ, "לענן שלנו יש מיליארדי משתמשים, והוא משמש ארגונים בכל הגדלים ומכל המגזרים. הענן שלנו אידיאלי לחברות בעלות כוח IT ותקציב מוגבלים, ובדיוק באותה המידה גם לחברות ענק, עם אלפי עובדים בארץ ו/או בחו"ל. אנחנו מספקים את הענן המאובטח והמקצועי ביותר, ועוזרים ללקוחות להאיץ את הטרנספורמציה הדיגיטלית ולהשיג יותר. בנוסף, אנחנו עוזרים לארגונים לעמוד בתקנים וברגולציה, לצד יכולות עבודה משותפת וזמני שיהוי קצרים ביותר".

"מיקרוסופט עובדת בשותפות עם הלקוחות ובונה איתם את המסע למיטוב צרכיהם הדיגיטליים. אנחנו נמצאים בחלון הזדמנויות משמעותי, שבו ביכולתנו לתת מענה מדויק ללקוחות, עם התייחסות פרטנית להיבטי ביצועים ושיהוי. בעבר, ארגונים היו מוגבלים בגישה לטכנולוגיית ענן ותעשיות רבות נשענו על תשתיות און-פרמיס. אלא שמאז, העולם הזה פרץ את הגבולות המוכרים, וכיום הוא מנצל את המומנטום של הגעת הדטה סנטר המקומי", ציינה.

"Azure – בשורה של ממש לארגוני SMB"

לדברי חן הורוביץ, "בין לקוחותינו חברות שמפעילות מרכזי מו"פ, עם צורך אדיר בביצועים ושירותים. הענן שלנו מאפשר להן לבחור את הפתרונות המתאימים להן, בתקציב שלהן ועל פי צרכיהן התשתיתיים. בתהליך משותף אנחנו מאפיינים יחדיו את הצרכים ותופרים עם הלקוחות מענה מותאם אישית. עבור ארגוני SMB, הענן שלנו הוא בשורה של ממש, ואחרי הרבה שנים כבר לא צריך לשכנע אותם להגר לענן. ישראל היא המדינה שבה יש את האחוז הגבוה בעולם של ארגוני SMB שעובדים על גבי הענן שלנו".

היא הסבירה ש-"לטובת קידום המקצועיות בענן בישראל אנחנו מתמחים בהכשרת הצוותים הארגוניים במעבר אליו. פיתחנו תוכנית הכשרות ארגונית, שלקחו בה חלק עד כה יותר מ-430 אלף אנשי הקהילה מישראל ומחו"ל. העובדים מקבלים קורסים והכשרות, ואף מקבלים תעודות והסמכות במקצועות מבוקשים – AI, אבטחה, פיתוח ועוד. זה מצב של Win-win – לארגון ולעובדים. אני נרגשת מאוד לראות את ההתרגשות שמביא אתו הדטה סנטר המקומי שלנו, בדגש על יכולות השיהוי הנמוכות. ההצעות שלנו מצוינות ואין לי ספק שנמשיך להוביל את התחום בישראל עוד שנים רבות".

"למנף את היתרונות העסקיים הטמונים בענן – לשולחן ההנהלה"

אריאל סלפטר, סמנכ"ל החטיבה המסחרית במיקרוסופט ישראל, אמר כי "החטיבה שבראשותי עובדת מול מגוון ארגונים ממגזר הפיננסים, התעשייה, הקמעונאות, ההיי-טק, הטלקום והתחבורה, ויחד עם השותפים שלנו, אנחנו מתמקדים בטרנספורמציה הדיגיטלית של המשק הישראלי כולו. השנה החולפת הייתה מורכבת. מגפת הקורונה האיצה את ההבנה שלפיה הענן הוא החזית, והוא זה שמביא ארגונים להישאר רלוונטיים ולהמשיך לפתח מנועי צמיחה".

"בעבודה שלנו עם המנמ"רים", הסביר, "אנחנו מסייעים לארגונים למנף את היתרונות העסקיים הטמונים בענן – לשולחן ההנהלה. בעבר, המנמ"ר עסק בשימור ידע ב-IT ובתחזוקת המערכות. כיום, הוא רוצה ונדרש לפתח פתרונות מבוססי טכנולוגיות מתקדמות, שיניבו ערכים עסקיים. הכלים שלנו מסייעים לו להצליח במסע המאתגר הזה, בין השאר על ידי הטמעת כלי הערכה על הטרנספורמציה הדיגיטלית, שישקפו בפניו את הסטטוס שבו הוא נמצא ואת היעד המבוקש".

אריאל סלפטר, סמנכ"ל החטיבה המסחרית במיקרוסופט ישראל. צילום: ענבל מרמרי

אריאל סלפטר, סמנכ"ל החטיבה המסחרית במיקרוסופט ישראל. צילום: ענבל מרמרי

"הענן שלנו עונה על הצרכים האפליקטיביים, ומציע סביבת עבודה מודרנית ומודל היברידי, על פי הצורך", הוסיף סלפטר. "הדגש אצלנו הוא על אבטחה ללא פשרות. מיקרוסופט משקיעה מדי שנה מעל מיליארד דולר בפיתוח ובשיפור הטכנולוגיות והמענה ההגנתי וההתרעתי, על ידי 3,500 מהנדסי ומומחי סייבר שפועלים מסביב לעולם, על מנת לספק את אבטחת המידע והסייבר הטובות בעולם".

עוד הוא אמר כי "אלפי חברות ברחבי העולם רותמות את כלי מיקרוסופט כדי לדחוף את העובדים, להגברת המקצועיות והמעורבות. רק בשבועות האחרונים קיימנו עשרות אירועים, סדנאות ופעילויות של ארגונים מובילים במשק, שמעודדים את העובדים שלהם לפתח יוזמות וטכנולוגיות מבוססות על ענן ה-Azure שלנו. עובדים שמרגישים שהם חלק בפיתוח הביזנס – מרוצים ופרודוקטיביים יותר, וממלאים אתגרים משמעותיים ביותר בעבודה ההיברידית של עידן הפוסט קורונה".

"השותפות עם הלקוחות הארגוניים בישראל הולכת ומתעצמת מרבעון לרבעון", סיכם סלפטר. "אנחנו נרגשים לקראת פתיחת הדטה סנטר והקמת אזור ענן מקומי בישראל, ומשוכנעים שזה יאפשר לנו להעניק ללקוחותינו שירותים מתקדמים ויכולת לבניית מנועי צמיחה".

אירועים קרובים