תוכן שיווקי

אחסון מתקדם, מהיר ומוכן לענן היברידי – במחיר מפתיע!

IBM FlashSystem 5000 החדשה: מערכת קלה להפעלה ולהגדרה ופשוטה לרכישה

16/06/2021 14:03
אחסון פשוט לכולם. יבמ

אנחנו חיים בתקופה של אי ודאות רבה. אין עסק, קטן או גדול, שחסין מפני דאגות לגבי העתיד. לאור העומס העצום המוטל על מחלקות המחשוב הארגוניות, כל דבר שיכול לפשט את עבודתן או לסייע לעסק לשמור על חוסן וגמישות, להסתגל ולחדש תוך ניצול כל דולר שהושקע הוא יתרון עצום לכל ארגון.

עם IBM FlashSystem 5000, חברות יכולות כעת לקבל מערכת חסכונית בעלת יכולות ארגוניות. מדובר במערך אחסון קל להגדרה, לניטור, תמיכה, אבטחה, חיבור לענן, הרחבה, ריבוד, תזמור וכל פעולה אחרת שתרצו לעשות.

להשיג יותר עם פחות

אנחנו, ביבמ, יודעים שכיום, המגבלות התקציביות של ארגונים חמורות מתמיד. זו הסיבה שאנחנו מציעים מגוון מערכות אחסון חדשניות, אמינות וחסכוניות. דגמי IBM FlashSystem 5000 שלנו נועדו לעומסי העבודה התובעניים ביותר, לרבות אנליטיקה מתקדמת ובינה מלאכותית – במחירים מפתיעים.

המערכת מסייעת לארגון לאסוף, לאבטח, להגן ולנהל נתונים מבלי לחסל את חשבון הבנק. התמחור הנוח מאפשר גם להקדיש יותר משאבים לניתוח נתונים, שימצו תובנות שמקדמות את העסק.

ואם כבר מדברים על לעשות יותר עם פחות, אין מערכת שמסוגלת להביס את ה-IBM FlashSystem 5200 החדשה: היא תופסת 50% פחות שטח מדף ומגיעה עם שלושה מודולי NVMe FlashCore, המספקים את אותם ביצועים כמו 24 SSDs – והיא אפילו זולה יותר מהדור הקודם שלה!

עקבות קטנים, השפעה עצומה

אם אתם רוצים לטייב את תשתית המחשוב מבלי להתפשר על ביצועים, איכות או אבטחה, מערכת IBM FlashSystem 5200 החדשה היא כנראה הבחירה האידיאלית בשבילכם: זוהי מערכת אחסון MVMe הקומפקטית, החזקה והמקיפה ביותר שיבמ השיקה. היא מתחילה בקטן, עם קיבולת של 38 טרה-בייט, ומסוגלת לצמוח לקיבולת של עד 1.7 פטה-בייט, וממדיה הם 1U בלבד.

על אף שגודלה הוא מחצית הגודל של מערכות אחסון מסורתיות, ה-IBM FlashSystem 5200 מציעה קלט/פלט מרבי הגדול ב-66% בהשוואה לקודמתה והספק מהיר ב-40% של 21 ג'יגה-ביט לשנייה, המסייע לארגון לחסוך גם בהוצאות הוניות וגם בתפעול השוטף.

ליהנות מהיתרונות של פלטפורמה גמישה, היברידית ומוכנה לענן

מגוון דגמי IBM FlashSystem 5000 מתמקד בפשטות ובאחסון שנכונים לעומסי עבודה שונים. אתם יכולים לפרוס קיבולת אחסון שמותאמת לעומסי העבודה הנוכחיים ואז להרחיב אותה ללא מורכבות מיותרת, בין אם ההתקנה מתבצעת באתר או כחלק מסביבת ענן היברידית. כל קו אחסון הפלאש שלנו מגיע עם קונטיינר משולב ותמיכה בענן היברידי.

תוכנת IBM Spectrum Virtualize, שמובנית במערכת, מאפשרת להזיז נתונים בין מערכות הטרוגניות, ובכך היא מספקת פורטל ניהול יחיד גם לסביבת אחסון מגוונת ביותר. כך אתם מפיקים ערך גבוה יותר מהשקעות קיימות באחסון ושומרים על עלות בעלות כוללת נמוכה. היא גם משלימה טכנולוגיות וירטואליזציה של שרתים כגון IBM PowerVM, Microsoft Hyper-V, VMware vSphere, קוברנטיס ו-Docker, שמסייעות בהאצת הפריסה של סביבות קונטיינר חדשות.

שלוות נפש שלא דמיינתם

ה-IBM FlashSystem 5000 מספקת גמישות תפעולית מצוינת עם זמינות ברמה של Six nines ופונקציות מובנות שמגינות מפני אסונות עם תמיכה בפיילאובר אוטומטי במקרה של תקרית באתר.

וכדי להתגונן מפני מתקפות סייבר, המערכות מצפינות נתונים במנוחה ומאפשרות Air gapping לענן או לטייפים, בכדי להבטיח שהנתונים הרגישים ביותר מוגנים סביב השעון.

הצעד הבא

עם IBM FlashSystem 5000 ניתן ליהנות מכל העולמות: חיסכון, ביצועים, בקרה ואבטחה במערכת המותקנת באתרכם, עם הגמישות והמהירות של הענן.

קל מאוד לרכוש את המערכת באמצעות IBM Storage Digital Platform. פשוט בקרו בפלטפורמה כדי לבחון את הפרטים ושיטת התמחור שלנו, בחרו בדגם ובקונפיגורציה המתאימה לכם ומומחה מטעם יבמ יתקשר אליכם ללא התחייבות מצדכם לרכישה. אנחנו מציעים תוכניות תשלומים רבות, לרבות תשלום חודשי המבוסס על השימוש בפועל.

אחסון נתונים לא חייב להיות בעיה – הוא יכול להיות פתרון ומפתח להצלחה עתידית. ביכולתו לעזור לארגון להפיק את המרב מהנתונים ולהשיג את היתרון התחרותי הדרוש לעסק כדי לשגשג.

היכנסו עכשיו לפלטפורמה הדיגיטלית, בדקו קונפיגורציות וקבלו הצעת מחיר.

לפרטים נוספים הקליקו כאן

אירועים קרובים