תוכן פרסומי
ראשי » כנסים ואירועים » קליק ישראל מציגה: כך ניתן לשפר את השירות הציבורי בדיגיטל

תוכן שיווקי


קליק ישראל

לקראת כנס המגזר הציבורי של קליק ישראל, ביום ב', ה-21 ביוני

קליק ישראל מציגה: כך ניתן לשפר את השירות הציבורי בדיגיטל

ניתן לעשות זאת באמצעות ניתוח נתונים ובינה עסקית ● החברה תציג את הפתרונות שהיא מציעה בתחום בכנס שתקיים עבור המגזר הציבורי ב-21 ביוני

פורסם ב-10 ביוני 2021
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

קליק ישראל (Qlik Israel) תקיים בקרוב כנס המיועד למגזר הציבורי בישראל, ובו יוצגו כיצד נתונים ופתרונות אנליטיים מאפשרים לשפר את השירות לציבור בדיגיטל – כיום יותר מתמיד. הכנס, שייערך באונליין, ייערך ביום ב', ה-21 ביוני בין השעות 11:00 ל-12:30. לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן.

בכנס יוצגו המוצרים והחידושים בתחום הבינה העסקית בכלל ובפלטפורמת קליק (Qlik) בפרט, ובנוסף יוצגו סיפורי הצלחה של ארגונים מובילים, שמהם ניתן ללמוד על יישומים מוצלחים במגזר הציבורי – ובכלל.

את האירוע יפתח איתמר אבני, מנהל המגזר ציבורי בקליק ישראל, שיסקור את הצרכים העכשוויים והפתרונות עבור גופים במגזר הציבורי. אחריו יציג אלירן נגר, מנהל פרויקטי BI בחברה, דמו חי של פלטפורמת Qlik Sense ופיצ'רים נוספים. בהמשך תציג נטע מאור, מנהלת פתרונות דטה מתקדמים בקליק ישראל, את תחום מדע הנתונים, המהווה חלק מאנליטיקה מתקדמת.

סיפורי לקוח והצלחה

בין סיפורי הלקוח שיוצגו בכנס נכללים אלה של החברה לשירותי איכות הסביבה – מפי דני הוכמן, המנמ"ר, שיספר כיצד שופר מערך השירות הדיגיטלי שלה באמצעות BI; מכבי שירותי בריאותרונן טל, מנהל הדטה והאנליטיקה, יציג כיצד פותחה אפליקציה לחיסונים בתוך 15 יום; והמועצה האזורית אשכולמתן שטרית, מנהל פרויקט ה-BI, יסביר כיצד להתמודד עם פיתוחים מורכבים לצד דרישה לזמנים קצרים ברשות מקומית.

לדברי אבני, "השנה החולפת הוכיחה לנו מעבר לכל ספק את הצימאון שקיים במגזר הציבורי לכלים טובים יותר, מבוססי מידע, לטובת הבנה של מצב הארגון, שיפור השירות לציבור וקבלת החלטות מושכלות בזמן קצר. משתמשי קליק הצליחו לעשות זאת, ניצלו את יכולות הפלטפורמה לטפל בכמויות עתק של דטה ממקורות מגוונים ומורכבים, וסיפקו מענה למנהלים ולעובדים במהירות יוצאת דופן, לפעמים אפילו בן לילה. את המגמות האלה ואת שלל היכולות של פלטפורמת קליק אנחנו רוצים להביא אליכם, אנשי המגזר הציבורי. את כל זה, ועוד הרבה מעבר, יחד עם סיפורי לקוחות מרתקים, נציג לכם בכנס. מצפים לראותכם".

קליק ישראל מקבוצת חילן היא הנציגה הרשמית של קליק מאז 2003. החברה מטמיעה את פתרונות הבינה העסקית והאנליטיקה של קליק ביותר מ-1,000 חברות וארגונים בישראל, מכל הגדלים ובכל המגזרים. מטרת החברה היא לספק לשוק הישראלי פתרונות בינה עסקית ואנליטיקה מתקדמים, ולתת שירותי יעוץ ויישום מקצועיים וממוקדים לכל המגזרים העסקיים בארץ. קליק מדורגת על ידי חברת המחקר STKI כמובילת תחום ה-BI, Data and Analytics מזה תשע שנים ברציפות.

קליק ישראל מציגה: כך ניתן לשפר את השירות הציבורי בדיגיטל Reviewed by on . קליק ישראל (Qlik Israel) תקיים בקרוב כנס המיועד למגזר הציבורי בישראל, ובו יוצגו כיצד נתונים ופתרונות אנליטיים מאפשרים לשפר את השירות לציבור בדיגיטל - כיום יותר קליק ישראל (Qlik Israel) תקיים בקרוב כנס המיועד למגזר הציבורי בישראל, ובו יוצגו כיצד נתונים ופתרונות אנליטיים מאפשרים לשפר את השירות לציבור בדיגיטל - כיום יותר Rating: 0

הגיבו