תוכן שיווקי

פליקן טק תשווק את מוצרי הניטור וההגנה על ענן של קלאוד ווייז

26/05/2021 15:11
מימין: אלכס רצ'סטר, סמנכ"ל חדשנות בפליקן טק; חן גולדברג, שותף מייסד ומנכ"ל קלאוד ווייז; ושי ברודצקי, מנכ"ל פליקן טק. צילום: אמה ברודצקי צילומי תדמית

במסגרת פעילות החדשנות של פליקן טק, החברה חתמה על הסכם התקשרות בלעדי עם קלאוד ווייז (CloudWize), שמאפשרת יכולת ניטור והגנה על סביבות הענן השונות. המערכת מבצעת הגנה ואכיפה 360 מעלות, ומאפשרת לטפל בכל הפערים שמתגלים באופן אוטומטי או ידני בחמשת הפילרים המרכזיים המרכיבים את הענן: אבטחה, תאימות, עלות, תפעול וביצועים (Security, Compliance, Cost, Operation and Performance). הכול מבוצע בעזרת כלים מובנים וללא צורך בכתיבת קוד.

לדברי שי ברודצקי, מנכ"ל פליקן טק, "היתרונות הטכנולוגיים והחיסכון הכלכלי שלקוחות מקבלים מאפשרים החזר השקעה מיידי, אבל חשוב מזה, מאפשרים ללקוח לזהות את כל חולשות אבטחת המידע בסביבות הענן השונות שלו. זו פשוט מערכת שכל לקוח שפועל בסביבת הענן חייב".

חן גולדברג, מנכ"ל ושותף מייסד של קלאוד ווייז, אמר כי "האתגרים המרכזיים בעולמות הענן הם היכולת לבנות נכון, לנהל ולתחזק את סביבות הענן השונות על בסיס שוטף. המעקב אחרי מספר השירותים והשינויים המתבצעים בסביבות אלה במסגרת הצורך לספק את צרכי קבוצת הפיתוח והשינוי במתודולוגיות מאתגרות כל חברה, ללא קשר לגודלה ולמורכבות הסביבות השונות. קלאוד ווייז כוללת כמה רכיבים ומתאימה לכל פונקציה בארגון שקשורה לסביבת הענן. המערכת לא דורשת ידע פיתוחי, ומאפשרת למשתמש לנהל לתחזק ולהגן על כל הסביבות במקום אחד".

לדבריו, "החיבור לפליקן טק, שנותנת שירותים למגוון לקוחות ועוזרת לחברות אלה לנהל את האבטחה ולהגן בצורה מיטבית על הארגון, תוך מתן יחס אישי ומקצועי, משמעותית מאוד מבחינתנו כפתרון כולל והוליסטי לחברות, ואנחנו רואים את שיתוף הפעולה הזה כמבורך".

"ארגונים חייבים לזכור שגם בענן יש סיכונים"

אלכס רצ'סטר, סמנכ"ל החדשנות של פליקן טק, ציין ש-"אבטחת מידע בענן חיונית וחשובה לכל חברה שפועלת בסביבה זו. ארגונים חייבים להיות מודעים ולזכור שגם במערכת מחשוב בענן יש סיכונים, כגון פריצה למערכות או לתשתיות, חדירת וירוסים, תקלות שעלולות להשבית שירותים קריטיים או אפילו לגרום לזליגת מידע רגיש ועוד. החשיבות של אבטחת המידע בענן דורשת התייחסות רצינית ומקצועית מכל הגורמים הנוגעים בדבר, ומחייבת הפעלת כלים וטכנולוגיות מתאימים לניטור וטיפול יעיל בשמירה על המרחב המידע של החברה".

פליקן טק בחרה בקלאוד ווייז משום שהיא מציעה פתרון חדשני ומתקדם לאבטחת מידע בענן, המאפשר גילוי וטיפול מהיר בכל הפערים האבטחתיים בענן (מולטי קלאוד). החברה מציעה מעטפת טכנולוגית, שתפקידה לזהות סיכונים בארכיטקטורה ובטופולוגיה של הענן, ובעזרת גרפיקה פשוטה מציגה ללקוח מידע חיוני וכלים מובנים לטיפול בבעיה. מעטפת זאת תבטיח בקרה בכל שעות היממה על כל פעולה שנעשית במערכת, ותזהה שינוים וחריגות שנעשות במערכות ובתשתיות, שיכולות להוות איום ויעד לתקיפה.

אירועים קרובים