תוכן שיווקי
לקראת הוובינר של סינולוג'י, ביום ד', ה-26 במאי

כמה סיבות מדוע עסקים קטנים ובינוניים חייבים NAS

עבור עסקים קטנים ובינוניים, קריטי שכל תשתיות המחשוב יתפקדו בצורה היעילה ביותר, בעיקר לאור המגפה העולמית, שמאיצה את השינוי הדיגיטלי העולמי

06/05/2021 15:43
פתרון אחסון מרכזי גם למשקי בית וגם לעסקים, לניהול נתונים בצורה יעילה יותר. צילום: סינולוג'י

האם ידעתo שכמות המידע aנוצר פר בן אדם הוא יותר מ-1.7 מגה-בייט בכל שנייה? לפי IDC, היקום הדיגיטלי צפוי לגדול ל-175 טריליון ג'יגה-בייט עד 2025. כמויות המידע גדלות בעולם המודרני באופן אקספוננציאלי, והמידע נחשב כיום ל-"נפט החדש". אנחנו נדרשים לעבודות תפעול ותחזוקה יומיומיות על מנת להבין ולשרת את הלקוחות בצורה טובה יותר, תוך שאנחנו מבצעים הערכת ביצועים תמידית, על מנת שנוכל לקבל החלטות עסקיות טובות יותר. ככל שאימוץ כלים דיגיטליים גובר בצורה מהירה, החלטות כמו היכן לאחסן את המידע ואיך לשמור עליו בצורה הטובה ביותר הופכות להיות קריטיות מאי פעם.

ככל שהמגפה העולמית מאיצה את השינוי הדיגיטלי, גדלים גם הסיכונים והאיומים, שעלולים להזיק ואף לפגוע בהמשכיות העסקית. עבור עסקים קטנים ובינוניים, קריטי שכל תשתיות המחשוב יהיו ערוכות ומוכנות לסביבת העבודה של היום שאחרי הקורונה. אם אתם מתקשים למצוא פתרון שמצריך מעט משאבים מבחינת ניהול, עקומת למידה ועלויות כאחד, NAS הוא הפתרון שיכול בקלות לתת מענה לכל האתגרים ולייעל את ניהול המידע בארגון.

מה זה NAS? וגם: כמה סיבות מדוע כדאי לכם להשתמש בו בארגון שלכם

אתם עשויים לשאול: מה באמת גורם ל-NAS לעלות על ביצועי שרת אחסון מסורתי או שירות ענן ציבורי? ובכן, קודם כל, NAS הוא יותר מסתם אחסון. זהו שרת אפליקציה All-in-One, שממלא כמעט את כל צרכי ה-IT של העסקים הקטנים והבינוניים. להלן כמה סיבות למה הוא עדיף על שרת אחסון רגיל: NAS מתחבר לרשת ומאפשר גישה למידע ממשתמשים מורשים; זהו פתרון אחסון מרכזי, שמתאים גם למשקי בית וגם לעסקים, לניהול נתונים בצורה יעילה יותר; NAS מודרני מגיע עם מערכת הפעלה ידידותית למשתמש יחד עם יישומי תוכנה מובנים אחרים המסייעים למשתמשים להזרים, לסנכרן, לשתף או לגבות את הנתונים שלהם.

פתרונות הגיבוי המקיפים All-in-One המוצעים על ידי סינולוג'י

פתרונות הגיבוי המקיפים All-in-One המוצעים על ידי סינולוג'י

הכינו מראש תוכנית אמינה להגנת המידע

נפוץ מאוד בקרב עסקים קטנים ובינוניים להשתמש במחשב עם Windows ועם מיפוי כונני רשת כסוג של פתרון שרת קבצים. חשוב לזכור: אירועי אובדן מידע בלתי צפויים קורים כל הזמן – בין אם מטעויות אנוש, כשלים בכוננים הקשיחים, אסונות טבע, מתקפות כופר ועוד. במקרה של אובדן מידע, לעתים קרובות אין דרכים לשחזור המידע, והדבר מהווה איום גדול על הנכסים הדיגיטליים של הארגון. בדיוק בגלל זה, ה-NAS אידיאלי עבור הארגון שלכם. רוב מכשירי ה-NAS תומכים בהגדרת סוגי RAID שונים כדי לספק רמות שונות של יתירות נתונים. במקרה של תקלה בכונן הקשיח, המידע נשמר ללא כל פגיעה או אובדן. יתר על כן, כמה מספקי ה-NAS מציעים יישומי גיבוי מובנים, שמשיגים הגנה מלאה על המידע, כולל משימות גיבוי לסביבות פיזיות ו-וירטואליות כאחד, ואף מאפשרים לבצע שמירה של עותקי המידע המגובה אופסייט או בענן. עצם העובדה שפתרונות הגיבוי משולבים בתוך ה-NAS מאפשרת לצוותי ה-IT ליישם מדיניות גיבוי ושחזור ללא צורך לשלם על תוכנות צד ג' או רישוי – ולעשות זאת בקלות.

אפשרו גישה מרחוק ושימרו על הפרודוקטיביות שלכם

כדי לתת מענה למגמות עבודה מודרניות כמו BYOD, או, באחרונה, WFH, סביבות העבודה ומכשירי העבודה של העובדים הפכו לגמישים יותר ויותר – מה שהופך את הצורך לאפשר גישה למידע, סנכרון ושיתוף בצורה שאיננה תלויה בסוג המכשיר של המשתמש או במיקומו לקריטי מאי פעם.

זו סיבה נוספת מדוע NAS הוא הפתרון האידיאלי עבור עסקים קטנים ובינוניים. ה-NAS מאפשר גישה מאובטחת למידע דרך האינטרנט, ויש לו אפליקציות סנכרון ושיתוף נתונים מובנות רבות, שתומכות בכמה מכשירים ופלטפורמות. זה מאפשר לעובדים לעבוד מהבית, לשתף ולעבוד בו זמנית על אותם קבצים, ללא השתרכות מאחור – מה שמייצר שיתוף פעולה יעיל, שמגביר את התפוקה, לנוכח נורמת העבודה החדשה הזו.

ודאו שפתרון האחסון שלכם יעיל ובעל יכולות גדילה

לנוכח כמויות המידע ההולכות וגדלות באופן מתמיד, יש מידה של אי ודאות בקרב עסקי SMB כיצד לטפל במידע שלהם. עבור אותם עסקים המסתמכים על שירותי ענן או שירותי צד ג' כדי לאחסן את המידע שלהם, עלויות המנוי ההולכות וגדלות עלולות, אט אט, להפוך לנטל כבד מדי. פתרון אחסון גמיש ויעיל הוא התשובה. מכשירי NAS הם גמישים וקלים להרחבה; הם מספקים אפשרות לצמיחה מבלי להחליף את תשתית ה-IT הקיימת. יתר על כן, חלק ממכשירי ה-NAS הקיימים בשוק מגיעים עם טכנולוגיית Deduplication, שיכולה להפחית את צריכת האחסון ולמקסם את יעילותו.

בעלות מלאה על המידע שלכם

לאור העבודה שמכשיר NAS מתחבר לרשת הפרטית והמאובטחת של הארגון, פרטיות המידע מובטחת תוך שמירה על בעלות מלאה על כולו. בשירותי ענן למיניהם, אבטחת המידע תמיד מוטלת בספק, שכן תמיד יש צד שלישי בתמונה. ישנן אינספור תקריות של חדירות ופריצות למידע בענן במהלך השנים, וסקר שנערך באחרונה אף העלה שמעל 80% מהחברות חוו לפחות אירוע אחד כזה בענן ב-18 החודשים האחרונים, וכמעט מחצית מהחברות (43%) הודו שחוו יותר מ-10 אירועי אבטחת מידע בענן. כשמפקידים את המידע והיישומים בענן הציבורי, אין כל דרך אמיתית להבטיח שהם יהיו בטוחים.

חיסכו זמן יקר – וכסף

בהשוואה לשירותי ענן, ייתכן שההשקעה הכספית הראשונית ב-NAS תהיה יקרה יותר, אבל כשמתסכלים לטווח הארוך, לקוחות של ספקי ענן נדרשים לשלם דמי מנוי חודשיים בהתאם לכמות המשתמשים או לכמות המידע. לעתים, עלות הבעלות הכוללת (ה-TCO) המצטברת בשנה אחת של שירותי ענן תעקוף בהרבה את העלות הראשונית של הטמעת NAS. בנוסף, חשוב לציין שמכשיר NAS מגיע עם בין שנתיים לחמש שנים של אחריות.

בנוסף, חברות קטנות ובינוניות רבות רגילות לרכוש בנפרד חומרה ותוכנה. ההרגל הזה עלול ליצור נטל מבחינת משאבי רכש וגם מבחינת ניהול. על ידי שילוב של התוכנה והחומרה במוצר אחד, ה-NAS מאפשר, באופן כללי, אחידות רבה יותר, ומהווה כתובת אחת לרכישת הפתרון, לשירות ולתמיכה. מאחר שהוא מאחדים רכש ושירות טכני, ה-NAS מצריך מכם הרבה פחות משאבים ומאמץ, שכן אתם מתנהלים מול ספק אחד. במבחן התוצאה, תראו ירידה בעלות הבעלות הכוללת.

לסיכום

NAS הוא לא פתרון מושלם בכל מצב. לחברות קטנות וזעירות, עם כמות קטנה מאוד של עובדים, שירותי ענן יכולים להיות קלים יותר להטמעה, והתשלום עליהם הוא על בסיס חודשי וללא השקעה של תקציבים ניכרים. לחברות גדולות מאוד, עם משאבי IT מספקים וכוח אדם, ייתכן שארכיטקטורת SAN תספק פתרון מבחינת ניהול ויכולות צמיחה. אבל לרוב החברות הקטנות והבינוניות ששמות דגש על אבטחת מידע ופרודוקטיביות, NAS יכול להיות הפתרון הטוב ביותר, שיספק את השילוב הטוב ביותר בין עלות לתועלת.

הצטרפו לוובינר של סינולוג'י ותדעו מדוע ה-NAS הוא הבחירה הטובה ביותר לארגונים קטנים ובינוניים. לפרטים נוספים ולהרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים