תוכן שיווקי
.לקראת אתגר ההאקרים של סייבר 2.0, יום ד', 21 באפריל 2021

אתגר ההאקרים: מי יצליח לפרוץ למערכת של סייבר 2.0?

Cyber 2.0 מכריזה על אתגר ההאקרים זו השנה הרביעית ברציפות ● אתגר ההאקרים הגדול מבטיח פרס של 100,000 דולר לזה שיצליח לפרוץ את המערכת שלה

18/04/2021 11:33
אתגר ההאקרים של סייבר 2.0

כל חברת סייבר בעולם טוענת שהמערכת שלה היא הטובה ביותר. כמה מהן מוכנות להעמיד את הטענה למבחן של כל ההאקרים בעולם?

התרחיש שנבחן מוגדר כסיוט של כל מנהל אבטחת מידע בארגונים: האקר חודר לארגון, מנטרל את כל מערכות ההגנה הקיימות, יש לו משתמש, סיסמה,Admin, וכעת יכול לעשות ככל העולה על רוחו בארגון.

במהלך האתגר פורסת חברת סייבר 2.0 (Cyber 2.0) רשת של כמה מחשבים, המדמים רשת ארגונית. כל האקר מקבל גישה לרשת זו, ממש כאילו הוא חלק מהארגון. הוא לא צריך לפרוץ את ה-Firewall או לנטרל אנטי-וירוסים. מבחינת ההאקר, הוא כבר בתוך הארגון. ההבדל היחידי בינו לבין מחשבי הרשת הוא, שתוכנת החברה אינה מותקנת על המחשב שלו.

לדברי החברה, אף האקר כזה לא יוכל לתקשר עם המחשבים האחרים ברשת.

גם באתגרים הקודמים של החברה, כל ההאקרים נכשלו בניסיונותיהם לפרוץ את המערכת.

ב-2018 התקיים האתגר בישראל, והשתתפו בו 350 האקרים, כולל חיילים מיחידות מובחרות, שניסו במשך 6 שעות, וביותר מיליון התקפות בו זמנית לפרוץ למערכת.

ב- 2019 התקיים האתגר בארה"ב. כל ההאקרים האמריקנים נכשלו בניסיונותיהם.

החל מ-2020 נפתח האתגר להאקרים מכל העולם. יותר מ-3,500 האקרים מ-16 מדינות שונות ניסו לתקוף את המערכת בו זמנית. כאמור, כולם נכשלו.

לטענת החברה, שום בדיקת חדירות שתעשה חברה כלשהי לא תתקרב להיקף כזה של התקפות בו זמניות.

האתגר הרביעי, שיתקיים השבוע, ב- 21 לאפריל, מכוון אמנם לשוק האירופי, אך יהיה פתוח לכל ההאקרים בעולם.

עוד נמסר, כי באתגר ההאקרים בארה"ב הגיע צוות האקרים מומחים, שהדגימו לכל הנוכחים כיצד הם פורצים למכונית טסלה. בסיום הפריצה המוצלחת שלהם, הם הצהירו ששום דבר לא ימנע מהם לפרוץ את מערכת Cyber 2.0. ואולם גם הם נכשלו, והפידבק מהם לאחר שלא הצליחו: "הרגשנו כמו אנשים שיורים בחץ וקשת על חומה מבוצרת".

אירועים קרובים