תוכן שיווקי
בעקבות תחרות מצטייני המחשוב IT Awards

אבטחת יישומים מצטיינת עם F5 בחברת בלוסנאפ

החברה זכתה בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים עם פרויקט שדרוג מקיף בתחום הגנת היישומים

04/04/2021 16:54
מימין: סורין בויאנגיו, מהנדס פתרונות ב-F5; ליעד פיצ'ון, מנהל אבטחת המידע של בלוסנאפ; מאיר גפן, סמנכ"ל המו"פ ומנהל האתר הישראלי של החברה; ולירון כהן ו-ויקי כחלון, מהנדסי אבטחה בה. צילום: ניב קנטור

בלוסנאפ (BlueSnap) זכתה בתחרות מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים, שנערכה באחרונה, עם הפתרונות המתקדמים של F5 בפרויקט שדרוג מקיף בתחום הגנת היישומים. החברה, שעוסקת בפיתוח טכנולוגיה לניהול תשלומים ברשת, בחרה בפלטפורמת BIG-IP וירטואלית, המתמקדת בזמינות יישומים, בקרת גישה ואבטחת מידע. הפרויקט המנצח בוצע בשיתוף אואזיס.

"בענף שבו אנחנו פועלים, קיימת חשיבות עליונה למתן חוויית לקוח מתקדמת, בטוחה וחלקה", אמר ליעד פיצ'ון, ראש תחום אבטחה ומערכות מידע בבלוסנאפ. "הפתרונות הטכנולוגיים של F5 מספקים לנו ערך עסקי משמעותי ובידול תחרותי, מאחר שהם מאפשרים לנו מהירות וביצועים גבוהים באספקת יישומים מבלי לוותר על רמת אבטחת המידע הגבוהה ביותר".

בלוסנאפ מספקת פלטפורמת תשלום All-in-One, המיועדת להגדיל את המכירות ולהוזיל עלויות לעסקי B2B ו-B2C. הפלטפורמה תומכת במכירות מקוונות ובמכירות המתבצעות באמצעות הנייד, וכן במרקטפלייס, מנויים, תשלומי חשבוניות והזמנות ידניות המתבצעות דרך מסוף וירטואלי. היא כוללת גישה ל-110 סוגי תשלומים, בהם ארנקים דיגיטליים (eWallets) פופולריים, מניעת הונאה מובנית ברמה עולמית להגנה על מכירות וניתוח מפורט שמסייע לעסקים לצמוח.

"תוכנית עם יתרון אדיר לארגונים"

הפרויקט בוצע במסגרת תוכנית ה-ELA (ר"ת Enterprise License Agreement) הייחודית של F5 לארגוני אנטרפרייז, שמאפשרת פריסה של גרסאות וירטואליות בשירות עצמי וללא תלות בחומרה, תוך קבלת שקיפות מלאה ושליטה בתקציב.

"תוכנית ה-ELA של F5 מספקת לנו גמישות ויכולת להיערך לגידול עתידי, תוך שאנחנו מתנסים בפתרונות חדשים לפי דרישות השוק", הוסיף פיצ'ון. "יתרה מכך, היא מספקת את יכולת לתכנן קדימה ולבצע שינויים בזריזות ובקלות לאורך הדרך להשגת היעדים העסקיים שלנו, תוך שליטה מלאה בתקציב".

ארן אראל, מנהל הפעילות של F5 בישראל, יוון וקפריסין, הסביר כי "ארגונים שנמצאים בתהליך מודרניזציה זוכים ליתרון אדיר בתוכנית ה-ELA של F5. הם מקבלים גמישות חסרת תקדים, שליטה בעלויות ומענה זריז לדרישות הדינמיות של העסק מתוך הפורטפוליו שלנו. בלוסנאפ מצטרפת לשורת ארגונים שעשו את הבחירה הזאת, וכתוצאה מכך הצליחו למצות את הפוטנציאל העסקי המלא שלהם ולהגיע להצלחות משמעותיות".

תומר שרון, מנכ"ל אואזיס, ציין ש-"העולם מתקדם למודל צריכה חדש בעקבות דרישה גוברת בשוק לפתרונות וירטואליים, שמאפשרים גמישות מקסימלית. בעידן שבו קיימת חשיבות ליכולת להגיב במהירות לשינויים בדרישות הלקוחות, תוכנית הרישיונות של F5 מאפשרת לכל ארגון להיות ערוך ומוכן לכל תרחיש ולספק חוויית לקוח ברמה הגבוהה ביותר".

לדברי מוטי בן שושן, מנהל השותפים לאזור ישראל, יוון וקפריסין ב-F5, "הפרויקט בבלוסנאפ הוא דוגמה מצוינת לשיתוף פעולה מוצלח בין לקוח, ספק ושותף, שהניב ערך עסקי גבוה. השילוב בין הידע והניסיון של אואזיס, הפתרונות המתקדמים של F5 ושיתוף הפעולה של הלקוח אפשר למקסם את היתרונות הטכנולוגיים של F5 ולנהל פרויקט בצורה חלקה, תוך עמידה בלוחות הזמנים ובתקציב".

פלטפורמת BIG-IP

במהלך פרויקט השדרוג הוטמעה פלטפורמת BIG-IP וירטואלית המתמקדת בזמינות יישומים, בקרת גישה ואבטחת מידע. הפתרונות הווירטואליים שהוטמעו, שכוללים Advanced Web Firewall ופתרון BIG-IP LTM לניהול תעבורת יישומים, החליפו גרסאות מבוססות חומרה קודמות שהותקנו בחברה.

פתרון BIG-IP LTM מאפשר לבלוסנאפ אספקת יישומים מהירה יותר באמצעות שליטה טובה יותר בתעבורת הרשת, בהתבסס על ביצועים, אבטחת מידע וזמינות היעד. הפתרון מאפשר אופטימיזציה של ביצועים ואמינות של יישומים – הן בשכבת הרשת והן בשכבת היישום. ה- Advanced Web Firewall שהוטמע מגן על היישומים של החברה באמצעות אנליטיקה התנהגותית, הגנה פרו-אקטיבית מפני בוטים והצפנה של מידע רגיש בשכבת היישומים.

אירועים קרובים