תוכן שיווקי

דורקום יישמה בהצלחה פתרון HPE Nimble dHCI באקו"ם

אלעד לב, מנהל Dorcom Grow בדורקום, בראיון אישי עם זאב זיסמן , מנהל תשתיות מחשוב באקו"ם - אגודת קומפוזיטורים, מחברים ומו”לים למוסיקה בישראל

04/04/2021 14:39
אקו"ם

אקו"ם מוכר כארגון הגג של יוצרי המוסיקה בישראל. ספר לנו קצת על האגודה ומטרותיה.
"השם אקו"ם מורכב מראשי התיבות אגודת קומפוזיטורים, מחברים ומו”לים למוסיקה בישראל. אקו”ם נוסדה ב-1936. מטרותיה הן שמירה והגנה על קניין היצירה הרוחנית, מתן רישיונות שימוש ביצירות ללקוחות, גביית תמלוגים הוגנים, חלוקת התמלוגים לבעלי הזכויות ביצירה וקידום מעמדו של היוצר. האגודה שומרת על זכויות היוצרים בעשרות מיליוני יצירות ומייצגת מיליוני יוצרים – מלחינים, פזמונאים, משוררים, סופרים, מו”לים למוסיקה, מעבדים ומתרגמים, בארץ ובחו"ל".

מה היו האתגרים העסקיים-ארגוניים שאקו"ם עמדה בפניהם כאשר בחרה בפתרון Nimble dHCI של HPE?
"באקו"ם, כל העבודה מבוצעת באופן ממוחשב, על מערכות מידע שכוללות מאגרי נתונים עצומים של כלל היוצרים, ההסכמים, היצירות, השימושים ביצירות במגוון המדיות, חלוקות התמלוגים, ניהול הלקוחות והחברים, וניהול מערכות כספיות ומערכות BI. לאחר חמש שנים עם מערכת קודמת ועקב איטיות בחלק מהשירותים שאותם אנחנו צורכים, בחנו כמה פתרונות, כולל פתרונות ענן ו-HCI. בדקנו ביצועים, עלויות וממליצים של פלטפורמות מיצרנים שונים. לאחר בחינה מקיפה בליווי יעוץ חיצוני ומכרז מצאנו שהפתרון של HPE בשילוב הגיבוי של ארקסרב (Arcserve) מהווה פתרון אופטימלי עבורנו".

מה היו היתרונות הטכנולוגיים שהובילו לבחירת המערכת?
"פתרון HPE Nimble dHCI מתבונן על כלל סביבת ה-IT – הווירטואליזציה, השרתים ומערך האחסון – בממשק אחוד. דבר זה מאפשר ניהול פשוט ויעיל, ביצועי All Flash, שרידות גבוהה והתחייבות למענה על ידי מומחה שירות בכיר, ללא המתנה, במקרה של תקלה או בירור. כמו כן, המערכת כוללת, ללא עלות נוספת, תוכנה המבוססת בינה מלאכותית – InfoSight, שמספקת חיזוי, אופטימיזציה ופתרון תקלות אוטומטי טרם התרחשותן".

במה סייעה דורקום לביצוע הפרויקט?
"בשלב ה-SOW בוצע אפיון מסודר של היקף הפרויקט, כולל שימור השקעה בציוד הישן, שאפשר לנו שרידות נוספת ללא עלות נוספת. בשלב ההתקנה הובאו צוותים ייעודיים המתמחים בתחומים ספציפיים – תקשורת, אחסון וגיבוי – ואפשרו לבצע התקנה אופטימלית של הפתרון. כמו כן, סופקה לפרויקט זמינות טלפונית של כלל הצוות – החל מאנשי המכירות והפריסייל וכלה באנשים הטכניים, שביצעו את העבודה בשטח. דורקום השכילה להציע פתרון מרשים, שתאם את צרכינו".

מה היו היתרונות העסקיים שהושגו – הן בבחירת המוצר והן בבחירת האינטגרטור?
"שיפור ניכר בביצועים, אפשרות גידול בשרתים, מידע רלוונטי ועדכני על כלל המערכות ורובד נוסף של גיבויין בהתבסס על מערכות קיימות".

לסיכום, אשמח אם תחלוק עם הקוראים טיפים כיצד לבצע פרויקט מוצלח.
"יש שלושה טיפים חשובים: הראשון – בדיקת החברה המיישמת באמצעות שיחה עם לקוחות שלה וגורמים נוספים. הטיפ השני מתמקד בשלב התכנון המוקדם, שהינו קריטי להצלחת הפרויקט. מוטב לבצע את שלב התכנון בצורה מפורטת ביותר, כך שבשלב הביצוע הצוות לא ייתקל בצרכים נוספים שלא עלו בשלב התכנון המוקדם. הטיפ השלישי והלא פחות חשוב הוא להיות מעורב ככל הניתן בהיבטים הטכניים בזמן הביצוע".

אלעד לב, מנהל תחום Commercial בדורקום. צילום: סלי ועזרא לוי

אלעד לב, מנהל Dorcom Grow בדורקום. צילום: סלי ועזרא לוי

לדברי אלעד לב, מנהל תחום Commercial בדורקום, "באקו"ם, בהיותו ארגון SMB, תפעול וניהול המערכות חייבו חשיבה מיוחדת והשקעה בפתרון שיאפשר ניהול יעיל, אוטונומי ואופטימלי, ויסייע בחיזוי ומניעת תקלות עתידיות. דרישות הלקוח הצריכו מעבר לפתרון טכנולוגי חדשני, המאפשר גמישות בהתרחבות משאבי עיבוד ואחסון, כמו גם זמינות מירבית, שכן יישומי אקו"ם דורשים זמן תגובה מהיר במיוחד, שהוגדר על ידם ב-0.1-1 מילי-שניות. פתרון ה-dHCI מהווה מענה הולם, גם בהשוואה לתחרות במערכות אחודות, והוא היחיד בשוק שמציע גמישות בצורת הגידול העתידית של הלקוח".

רוצים לקרוא עוד? לחצו כאן.

אירועים קרובים