תוכן שיווקי

מנורה מבטחים זכתה באות הצטיינות בתחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים

מנורה מבטחים זכתה בקטגוריית תשתיות ותקשורת בעבור פרויקטים מבוססי VMware

24/03/2021 12:59
מנורה מבטחים

מנורה מבטחים, אחת מחברות הביטוח והפיננסים הגדולות בישראל, זכתה ב-11 פרויקטים מצטיינים בקטגוריית תשתיות ותקשורת ב-IT Awards – תחרות מצטייני המחשוב של אנשים ומחשבים לשנת 2020, שהתקיימה באחרונה. בין הזכיות ניתן למנות פרויקט אוטומציה בתשתיות ופרויקט מיקרו-סגמנטציה בסביבה הווירטואלית.

יצוין כי מנורה מבטחים אימצה טכנולוגיות דיגיטליות חדשניות, כמו שדרוג יכולות האוטומציה בתשתיות והקמת פורטל שירות עצמי (Self Service Portal) עבור משתמשים לצריכת שירותי תשתית. החברה יישמה את פתרון האוטומציה VRA (ר"ת VMware vRealize Automation), שמאפשר הוספה או צריכה של משאבי מחשוב – במספר לחיצות כפתור ובצורה פשוטה ואוטומטית.

טרם מגפת הקורונה דאגה מנורה מבטחים לשפר את יכולות אבטחת המידע ברשתות התקשורת, ובפרט את יכולות אכיפת החוקים על תעבורת רשת בתוך הסביבה הווירטואלית. כמענה לצרכים אלה בחרה החברה בפתרונות VMware NSX-T. אנשי החברה השתמשו ביכולות vRealize Network Insight בכדי לנתח ולנהל את תעבורת התקשורת ברשת הווירטואלית.

"סל הפתרונות של VMware שומר עלינו תחרותיים, יעילים ובטוחים במהלך התקופה הדינמית והמורכבת שבה אנחנו נמצאים", אמר יניב גואטה, סמנכ"ל תשתיות טכנולוגיות במנורה מבטחים. "VMware vRealize Automation הפחית דרמטית את זמני אספקת השירותים והתשתיות מימים לשעות. בנוסף, הפלטפורמה מאפשרת להפוך את הקצאת המשאבים לאוטומטית, לרבות רכיבי תקשורת ושירותים נוספים".

"במהלך מגפת הקורונה, היינו עדים בקרב לקוחותינו לשימוש ההולך וגובר בטכנולוגיה ולהסתמכות עליה. נוכחנו לדעת שארגונים שהכינו את עצמם מבעוד מועד לשינוי הדיגיטלי צלחו את התקופה הזו טוב יותר", ציין שלומי אביב, מנכ"ל VMware ישראל. "אנחנו שמחים על ההוקרה וההכרה של אנשים ומחשבים בפרויקט חשוב זה ועל ההכרה של חברה מובילה כמו מנורה מבטחים בחשיבות הטרנספורמציה הדיגיטלית לעובדים וללקוחות שלה".

אירועים קרובים