תוכן שיווקי

רובריק מכריזה על פתרון ללקוחות SMB הכולל את כל התכונות

אפליינס ייעודי מאפשר ללקוחות ביניים ליהנות ממערכת מתקדמת, שבעבר רק ארגונים גדולים יכולים היו להרשות לעצמם

14/03/2021 14:05
ציון עזרא, סמנכ"ל מכירות באינוקום מקבוצת אמן, מנהלת פעילות רובריק בישראל. צילום: ניב קנטור

רובריק (Rubrik Data protection) הכריזה על זמינותו בישראל של Rubrik Complete Edition – פתרון גיבוי ושחזור ארגוני מלא, שמותאם לצרכי לקוחות קטנים ובינוניים. עם המהדורה המלאה של רובריק, גם חברות הביניים בשוק יוכלו לנצל מערכת גיבוי ברמה שעד היום רק ארגונים גדולים יכולי היו להרשות לעצמם.

המערכת מאפשרת גיבוי ושחזור נתונים באופן מיידי – בחוות השרתים המקומית ובסביבות ענן היברידיות. כמו כן, היא מציעה אפליינס זול וקל להתקנה ותפעול. המוצר מבטל את מורכבות הגיבוי על ידי שילוב מערכת בינה מלאכותית מובנית, ניהול קטלוג והגנה על נתונים בפלטפורמת חומרה ותוכנה אחת. זהו פתרון אידיאלי עבור לקוחות שמעוניינים במערכת מתקדמת להגנה על המידע, לגיבוי ולשחזור נתונים באופן מיידי. לרובריק יכולות מתקדמות להגנה מכופרות, שמתאימה בצורה מושלמת לחברות שזקוקות להתאושש מהר ובביטחון ממתקפות מעין אלה.

"צורך גובר ב-SMB בניהול נתונים ברמה של ארגונים גדולים"

“לא משנה מה גודלן, חברות מוצאות את עצמן בתדירות גבוהה יותר תחת מתקפת כופר. תקופת הקורונה הגבירה את תדירות המתקפות והרבה ארגונים מוטרדים מכך. רבים ממנהלי ה-IT קיבלו הוראה להיערך לתרחישים של מתקפה וכיצד להתאושש ממנה. Rubrik Complete Edition פותחה בתגובה לצורך גובר של לקוחות SMB בפתרון לניהול נתונים ברמה של ארגונים גדולים; מוצר שיאפשר להם להתאושש בזמן קצר מאוד, ללא צורך להיענות לדרישות הכופר", אמר מנהל בכיר ברובריק. "חשוב מכך, אנחנו מציעים את החבילה במחיר אטרקטיבי, שמותאם ללקוחות SMB, תוך הפשטת המורכבות של ההתקנה בגישה של Plug and Play – חברות יכולות להפעיל את הגיבויים בתוך 45 דקות".

מקור: אתר רובריק

מקור: אתר רובריק

היתרונות העיקריים של פלטפורמת ניהול הנתונים בענן של רובריק כוללים:

  • פשטות על ידי איחוד רכיבי ניהול נתונים מרובים ושילוב מערכת AI.
  • גיבוי מהיר ושחזור נתונים מיידי באמצעות אחסון פלאש.
  • יכולת לשמור גיבוי ארכיוני בעננים ציבוריים בפשטות רבה.
  • מערכת מוגנת ומאובטחת, בגלל הארכיטקטורה הייחודית שלה.
  • חיסכון בעלויות עם פתרון All-in-One.

מכיוון שהוא נבנה על בסיס ארכיטקטורת HCI משולבת חומרה ותוכנה, המכשיר דורש התערבות טכנית מועטה בכדי להתחיל. בנוסף, מאחר שהיא מערכת הקבצים המסחרית היחידה הזמינה שלא ניתנת לשינוי נתונים, הלקוחות המשתמשים בה בטוחים שהנתונים שלהם בטוחים במקרה של מתקפת כופר.

ההגנה מכופר היא מובנית ובנוסף, רובריק מצפינה את הנתונים מקצה לקצה.

מערכת Radar

רובריק מציעה בנוסף את המערכת המתקדמת לזיהוי מתקפות כופר והתאוששות מהם את מערכת ה-Radar. המערכת משתמשת בלמידת מכונה ובניתוח פעילות כדי לחפש התנהגות חריגה בגישה לקבצים בשרתי הארגון. היא מתריעה למנהל המערכת על ההתנהגות החריגה וממליצה לבדוק. בסיום המתקפה ולאחר עצירתה, Radar מאפשרת ללקוח לזהות רק את הקבצים שנפגעו ולא את כל הגיבוי. תכונה זו חוסכת הרבה זמן בהליך ההתאוששות ממתקפת הכופר.

דגמי האפליינסים במבצע

הלקוחות יכולים לרכוש אפליינס עם כל התכונות המלאות של רובריק בשני דגמים – האחד של 30 Tera Net והשני של 60 Tera Net. שתי הגרסאות כוללות חומרה, תוכנה ושירות מינימלי לשלוש שנים. שתיהן כוללות הגנה ותמיכה של שרתים בענן, כמו גם יכולת שמירת מידע ארכיוני בעננים ציבוריים בארבע לחיצות בלבד.

אפליינס כולל כל התכונות בנפח של 30 Tera Net ובנוסף:

  • מערכת ניהול בענן GPS.
  • גיבוי ל-100 שרתים בענן.
  • גיבוי ארכיון לענן.
  • שלוש שנות תמיכה בסיסית.

אפליינס כולל כל התכונות בנפח של 60 Tera Net ובנוסף:

  • מערכת ניהול בענן GPS.
  • גיבוי ל-200 שרתים בענן.
  • גיבוי ארכיון לענן.
  • כולל שלוש שנות תמיכה בסיסית.

ברובריק רואים מגמה ברורה אצל לקוחותיהם להיערך לאיומים של התקופה הנוכחית. ארגונים שמשלבים מידע בחוות שרתים מקומית ומידע בענן דואגים לבטיחות המידע. רובריק מציעה ללקוחות אמצעי פשוט לרכז את כל המידע במערכת גיבוי אחת מרכזית ומאובטחת.

דגמי המבצע של רובריק מאפשרים גם ללקוחות בינוניים ליהנות ממערכת מתקדמת שעד היום רק לקוחות גדולים יכולים היו להרשות לעצמם.

אירועים קרובים