תוכן שיווקי
בעקבות טקס מצטייני המחשוב

פרויקט BI של יבואנית הרכב סמלת עם פתרונות קליק זכה ב-IT Awards

14/03/2021 13:38
מימין: ירון יהב, מנמ"ר סמלת; מיקי ספיר, מנהל ה-BI בחברה; ושי אברמוב, מנהל פרויקטים ב-Qlik Israel. צילום: ניב קנטור

סמלת – יבואנית מותגי רכב כגון סובארו, ג'יפ, פיאט, אלפא רומיאו, ראם, פרארי ומזראטי – זכתה בפרס הפרויקט המצטיין בטקס מצטייני המחשוב IT Awards של אנשים ומחשבים, שנערך בשבוע שעבר. הפרס ניתן לה עבור פרויקט האנליטיקס בחברה, מנהלים בקליק, המבוסס על הפתרונות של קליק (Qlik) ובוצע על ידי קליק ישראל (Qlik Israel). הפרויקט זכה בקטגוריית ניתוח נתונים, אנליטיקה, AI, ביג דטה ו-BI.

פלטפורמת ה-BI של קליק משמשת את סמלת על מנת לנתח מספר עולמות תוכן באותו מודל וליצור אמת ארגונית אחת, שמאפשרת קבלת החלטות על בסיס מידע אחיד, שמגיע למערכת ה-BI ממספר מערכות בארגון. הפרויקט נועד לאפשר לכלל המנהלים שירות עצמי ויכולת לתחקר את הנתונים בצורה עצמאית, קלה ונוחה ולשלוף תובנות על בסיס נתונים אמיתיים ואחידים.

הפרויקט כלל את הטמעת המוצר Qlik Sense ובניית מודלים שונים, כגון מכירות, CRM, שירות ומלאי, ובאמצעותם שופרו תהליכי המכירות בכל סניפי המכירה. המודלים מורכבים מהרשאות לפי תפקידים ומאפשרים עבודה עצמאית בשכבות שונות בחברה, אצל מעל 80 משתמשים בארגון.

מימין: יוגב דור, מנהל לקוחות בקליק ישראל; אילן גת, מנכ"ל קליק ישראל; ירון יהב, מנמ"ר סמלת; מיקי ספיר, מנהל BI בסמלת; ושי אברמוב, מנהל קבוצה בקליק ישראל. צילום: סיון רוקח

מימין: יוגב דור, מנהל לקוחות בקליק ישראל; אילן גת, מנכ"ל קליק ישראל; ירון יהב, מנמ"ר סמלת; מיקי ספיר, מנהל BI בסמלת; ושי אברמוב, מנהל קבוצה בקליק ישראל. צילום: סיון רוקח

"פרויקט ה-BI בוצע כחלק מהחזון והאסטרטגיה של סמלת להגדיל את ההשקעות בתחום מערכות המידע, הדיגיטל והשירות ללקוחות החברה, לשפר את תהליכי המכירה והשירות, ולייעל את התהליכים הארגוניים", אמר ירון יהב, מנמ"ר סמלת.

אילן גת, מנכ"ל קליק ישראל, ציין כי "סמלת חיפשה מערכת שתאפשר לה לצאת לדרך אנליטית חדשה, שתציג אמת ארגונית אחת עם מספרים אחידים ויכולת שירות עצמי, ושתאפשר למנהלים לחקור נתונים ולהגיע לתובנות ולמסקנות בעצמם. אנחנו מודים על הבחירה בפרויקט ה-BI של סמלת בטקס ה-IT Awards. אנחנו מודים לסמלת על שבחרה בנו, ונמשיך לשמור על הסטנדרט הכי גבוה, על מנת לספק שביעות רצון גבוהה ביותר ללקוחותינו. סמלת היא דוגמה ומופת לניהול טכנולוגי ברמה הגבוהה ביותר".

אירועים קרובים