תוכן שיווקי
לקראת כנס Future of AI, ביום ג', ה-16 במרץ

כל מה שחם בתחום ה-AI – על "בימה" וירטואלית אחת

כנס Future of AI של אנשים ומחשבים, שיתקיים השנה אונליין, יעסוק בכל החידושים, הפיתוחים והחברות הבולטות בתחום, שהמשיך לנסוק השנה, ושימש למחקר ולפיתוחי החיסונים נגד הקורונה

11/03/2021 12:41
בינה מלאכותית - אחד התחומים שמביאים לידי ביטוי את היכולות הנפלאות של המוח האנושי. צילום אילוסטרציה: BigStock

הבינה המלאכותית היא אחד התחומים המתפתחים ביותר בשנים האחרונות. היא אף סייעה לא מעט במאבק החשוב ביותר של האנושות בשנה האחרונה – נגד הקורונה, בין אם זה במחקר ובין אם בפיתוחי הווירוסים נגד המחלה.

ולא רק קורונה: אין ספק שהבינה המלאכותית הולכת ותופסת מקום מרכזי יותר ויותר, באלמנטים ועם שימושים רבים בחיינו: בין אם בשימושים צרכניים כמו עוזרות קוליות ו-"החייאה" של תמונות ישנות של קרובי משפחה, ובין אם לצרכים של ארגונים, כחלק מרכזי בטרנספורמציה הדיגיטלית ובכלכלה הדיגיטלית. היא, יחד עם הדטה באופן כללי, מאפשרת לארגונים ולחברות קבלת החלטות נבונה יותר, מקצרת תהליכים וחוסכת בעלויות.

אנחנו, באנשים ומחשבים, זיהינו את המגמה וייסדנו לפני ארבע שנים את כנס Future of AI, שעוסק בהיבטים השונים – ובעיקר העסקיים – של התחום וכולל את שלל ההתפתחויות החמות בו. הוא מרכז סטארט-אפים וחברות היי-טק גדולות יותר שעוסקים בבינה מלאכותית, לצד נציגי לקוחות פוטנציאליים שמתעניינים בתחום. השנה, הכנס יתקיים – באופן וירטואלי, כיאה לימי הקורונה – ביום ג' הקרוב, ה-16 במרץ. הוא יכלול הרצאות מגוונות על ההיבטים השונים של התחום ונטוורקינג, גם אם וירטואלי, שיאפשר מפגשים עסקיים.

מדובר באירוע בינלאומי, בהשתתפות מקצועני דטה ובינה מלאכותית מרחבי העולם, והוא יחל ב-10:00 שעון ישראל (09:00 שעון מרכז אירופה). הכנס יתנהל על גבי פלטפורמה וירטואלית, שתכלול: בימה מרכזית לדוברים, מתחם לצ'ט ונטוורקינג עם משתתפי האירוע, אפשרות לשיחות אחד על אחד ועוד.

מי בדוברים ובנותני החסות?

מארגן Future of AI הוא בן פלד, סמנכ"ל פיתוח עסקי באנשים ומחשבים, ומי שיזם ומנהל אותו. בין הדוברים בו ניתן למצוא מומחים מהטובים והמובילים בתחום הבינה המלאכותית. את הרשימה המלאה ניתן למצוא באתר הכנס.

נותני החסות לאירוע הם מכון התקנים, איקוואל ווב, קאוצ'בייס, פינגן, Pecan.ai, יוקרנדה וסינמיקס. שותפי מדיה וקהילה בו הם Unite.ai, טריו לאבס, דה ביזאבו בלוג, Behavioral Signals ,Disruptive AI, טופבוטס, Ai4 ו-AI-Squre – פורום הבינה המלאכותית הערבי-ישראלי.

אז… אם אתם.ן מעוניינים.ות לשמוע על ההתפתחוית הכי חמות באחד התחומים שהכי משפיעים על עולם ההיי-טק ועל העולם שלנו בכלל, ובוודאי אם אתם.ן מארגונים שעוסקים בתחום – מהרו להירשם כאן.

אירועים קרובים