תוכן שיווקי

אירוע דורקום-נוטניקס להשקת השותפות בין החברות

האירוע מיועד למנמ"רים, למנהלי טכנולוגיות, למנהלי תשתיות, למנהלי IT, ענן ווירטואליזציה, ויתקיים ביום רביעי, 3 במרץ 2021, באונליין

23/02/2021 14:27
דורקום ונוטניקס

נוטניקס (Nutanix) ודורקום – השותפה של נוטניקס בישראל – תקיימנה אירוע וירטואלי, שבמסגרתו יציגו את פתרון ה-HCI המוביל כפלטפורמה הטובה ביותר ליישום ענן מקומי והיברידי.

השנה האחרונה הייתה לכולנו שנה של שינוי תפישתי ומחשבתי. שנה זו חייבה אותנו להתמקד בדברים החשובים באמת, בין אם זה בבריאות, בעבודה, בחיים האישיים או בכל נושא אחר.

חברות וארגונים נאלצו לקבל החלטות, לבצע שינויים והתאמות מהירות בגלל שינוי באופי סביבת העבודה, ובעיקר בגלל שתנאי השוק השתנו. גם, ובמיוחד אנשי ה-IT נדרשו להיות יצירתיים כדי לתת מענה מהיר לצרכים העסקיים החדשים שנבעו מהמצב.

חברת דורקום, הפועלת מזה 40 שנים בחברות, בארגונים ובמוסדות מהמובילים בארץ, זיהתה את הצורך בפתרונות IT מתקדמים, שיאפשרו יישום פשוט ומהיר וגמישות לכל צורך, תוך תפעול פשוט ויעיל לכלל צורכי הארגון ומתן מענה הולם גם לצרכים העתידיים.

דורקום ונוטניקס ייסדו שותפות אסטרטגית, זאת כדי לתת מענה טכנולוגי מתקדם לכלל צורכי לקוחות החברה ובכלל.

גם IDC וגם גרטנר בחרו בפתרונות של נוטניקס כפתרון מוביל ליישום ה-HCI וכפלטפורמה הטובה ביותר ליישום ענן מקומי והיברידי.

ביום רביעי, ה-3 במרץ 2021, בין השעות 11:00-12:00, תקיימנה החברות אירוע וירטואלי, שבו יציגו המנכ"לים של שתי החברות את העוצמה שבשותפות, ויועברו מצגות טכניות לפתרונות אשר יסייעו לארגון לבצע את ההתאמות הנדרשות לעולם החדש.

בין הדוברים באירוע:

אורן פורת, מנכ"ל דורקום, וניר הולנדר, מנכ"ל נוטניקס, שיציגו את השותפות ואת היתרונות ללקוחות הקצה.

אופיר רום, מהנדס מערכות בכיר ב נוטניקס, ועופר ביק, מנהל קבוצת הפריסיילים בדורקום, שיציגו את היכולות והחידושים החמים לסביבת הדטה סנטר.

יובל פרומקין, מנהל פעילות As a Service בדורקום, שיציג את פתרון GreenLake מבית HPE לניהול יעיל וחכם יותר של תשתיות הענן הפרטי וההיברידי.

דן שיסמן, מנהל תשתיות בחברת דיפלומט, יציג סיפור לקוח מרתק כיצד יישום נוטניקס באתרי החברה אפשר ניהול יעיל מרחוק של תשתיות ה-IT בארץ ובחו"ל.

הכנס מיועד למנמ"רים, למנהלי IT וטכנולוגיות ולמנהלי ענן ווירטואליזציה.

ההשתתפות ללא תשלום, אך מחייבת הרשמה מראש.

לחצו לפרטים והרשמה.

 

אירועים קרובים