תוכן פרסומי
ראשי » כנסים ואירועים » כיצד אפשר לשפר את חוויית המשתמש ברשת?

תוכן שיווקי


ד"ר בנצי אופיר, סמנכ"ל מכירות בניסקו טכנולוגיות. צילום: אלוני מור

לקראת וובינר של Viavi, ב-9 במרץ

כיצד אפשר לשפר את חוויית המשתמש ברשת?

פורסם ב-22 בפברואר 2021
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

כיום, יותר מאי פעם, אנשים עובדים מהבית ולכן, החשיבות שיש לאמצעי פשוט ואמין להבנת חוויית משתמש הקצה ולזיהוי יעיל של תחומי הבעיה ברשת היא קריטית מתמיד. בפעם הראשונה, בסקר הגלובלי השנתי שנערך על ידי Viavi ב-2020 , נמצא כי האתגר העיקרי ליישומי פתרון בעיות ברשת הוא הבנת חוויית משתמשי הקצה. עובדה זו מביאה איתה בשורה חדשה: הגיע הזמן להתחיל לשמור על ציון גבוה בחוויית המשתמש ברשת.

ראשית, בואו נסקור את הראיות מהסקר, שמעידות על צורך אמיתי. קיבלנו משובים חוזרים מלקוחות שציינו כי "אנחנו באמת זקוקים לחשיפה בחוויית משתמש הקצה" ו-"הצעד הראשון בפתרון בעיה הוא להודות שיש לך אחת".

כאשר הסקר שאל "מהו האתגר הגדול ביותר עבור בעיות ביישומים?", התשובה הייתה חד משמעית: הבנת חוויית משתמש הקצה. נמצאו הרבה הוכחות שחוויית משתמשי הקצה היא נושא מהותי בעת חקירת Root Cause Analysis לרשת הנבדקת.

ד"ר בנצי אופיר, סמנכ"ל מכירות בניסקו טכנולוגיות, מציין כי החברה מייצגת בלעדית את Viavi בישראל מזה 25 שנים. Viavi פיתחה גישה מבוססת למידה ממוחשבת (לימודי מכונה) של פטנטים לניתוח עשרות KPI's במטרה להניב ציון אחד המשקף במדויק את חוויית המשתמש. מושג זה נקרא User Experience Score.

כאשר נצפו ביצועים גרועים ברשת, הציון לווה בבידוד תחום אוטומטי של מקור הבעיה והדיווחים היו על כמה אלמנטים ברשת: לקוח (Client), שרת (Server), יישום (Application) או דיווח על תקלות ברמת הרשת (Network). הפתרון של Viavi מאפשר תיאורים מפורטים הכולל מפות של הגורמים העיקריים ומהאלמנטים ברשת שגרמו לבעיה.

באיור המפורסם מטה רואים חוויית משתמש נמוכה מאוד, עם שיעור של 0.5 בסולם של 0 עד 10, ממצא זה גרוע במיוחד. יש לשים לב לתחום המזוהה, שבו מתוארת רשת עם תיאור גרפי בנוגע לאובדן מנות ושידורים חוזרים, המונעים את הגדרת החיבור.

התשובה לשאלה האם פתרונות אלה יכולים לספק ראיות לגיבוי זה היא חד משמעית כן – ואפילו באותו המסך. אם נתבונן בשיחה (הניסיון) בין הלקוח משמאל לשרת מצד ימין, הלקוח שולח SYN והשרת מגיב מיד עם SYN-ACK, אך הלקוח לעולם לא רואה אותו ולכן, הוא משדר מחדש את ה- SYN (פעמיים) והחיבור לעולם איננו מתקיים.

מקור: Viavi

מקור: Viavi

זאת רק דוגמה אחת פשוטה לאופן שבו הציון של חוויית המשתמש מאפשר את היכולת להבין מה חווה משתמש הקצה, ובנוסף מזהה את תחום הבעיה ומספק את הפרטים המגבים את המסקנות.

למטה ניתן לראות מספר אתגרים מובילים העומדים בפני פתרון בעיות ביישומים, כפי שעלו בסקר. הפתרון של Viavi מאפשר סיוע במעקב אחרי צריכת רוחב הפס באמצעות יכולת פשוטה זו.

מקור: Viavi

מקור: Viavi

יש כאן יתרון נוסף: הסקר מציין כי אנשי NetOps זקוקים להשקיע יותר מזמנם כדי לעזור לאלה המתמקדים ב-SecOps. כאשר נותנים לאנשי צוות הרשת את מה שהם צריכים כדי לנהל בצורה יעילה ומיטבית את חוויית משתמשי הקצה ולפתור בעיות ביישומים, שני הצוותים מרוויחים.

למידע נוסף על החשיבות של הבנת חוויית משתמש הקצה וכיצד Viavi יכולה לעזור לחצו כאן.

ב-9 במרץ תקיים Viavi וובינר שבו היא תפרט על פתרונותיה בתחום, תחת הכותרת "הקשבה ותגובה לאקו-סיסטם שלכם" (Listening and responding to your ecosystem). להרשמה לאירוע לחצו כאן.

כיצד אפשר לשפר את חוויית המשתמש ברשת? Reviewed by on . כיום, יותר מאי פעם, אנשים עובדים מהבית ולכן, החשיבות שיש לאמצעי פשוט ואמין להבנת חוויית משתמש הקצה ולזיהוי יעיל של תחומי הבעיה ברשת היא קריטית מתמיד. בפעם הראשו כיום, יותר מאי פעם, אנשים עובדים מהבית ולכן, החשיבות שיש לאמצעי פשוט ואמין להבנת חוויית משתמש הקצה ולזיהוי יעיל של תחומי הבעיה ברשת היא קריטית מתמיד. בפעם הראשו Rating: 0

הגיבו