תוכן שיווקי
לקראת אירוע KMDM, מחר (ג'), ה-19 בינואר

אפסון: רכישת סורק עסקי מחייבת להבין את המשימות שעבורן הוא מיועד

יניב אמינוף, מנהל מכירות החטיבה העסקית, הדפסה וסריקה באפסון ישראל, שפוגש מדי חודש מאות משתמשים עסקיים - כבדים יותר או פחות - כותב על הצורך של עסקים בסורקים, מציג את ההיצע בשוק ומסביר מדוע כולם צריכים סורק דוגמת ה-WorkForce DS-870

18/01/2021 10:00
ה-WorkForce DS-870 של אפסון. צילום: יח"צ

בחירת הסורק שהכי מתאים לעסק, כך מגלים לא מעט אנשי רכש ובעלי עסקים, יכולה להיות משימה מאתגרת. נכון, בשוק יש היצע רחב של סורקים, ויצרנים שונים, שמצהירים על התאמתם לפעילות משרדית, אבל כשנכנסים לרזולוציה גבוהה יותר, מגלים שגם השאלות האמיתיות מגיעות: האם מחפשים סורק לתמונות? למסמכים? לכרטיסי ביקור? סורק שולחני? אולי נייד? נראה שברוב מקומות העבודה הסריקה תתמקד בשני תחומי מדיה: מסמכים ותמונות. שאלה מתבקשת היא מה הגודל המקסימלי של האובייקטים הנסרקים? האם צריך אולי לסרוק אותו משני הצדדים? האם התוכנה המצורפת אכן עושה את העבודה כיאות? ושאלת השאלות, במיוחד כשמדובר בעסק פעיל: מהו נפח העבודה?

ה-WorkForce DS-870 של אפסון. צילום: יח"צ

ה-WorkForce DS-870 של אפסון. צילום: יח"צ

"כשסורקים מסמך, ובעיקר מסמכים ארוכים, צריך שנבין שחייבים לבחור בסורק המצויד במזין מסמכים", אמר יניב אמינוף, מנהל מכירות החטיבה העסקית, הדפסה וסריקה באפסון (Epson) ישראל, שייקח חלק כמרצה אורח בכנס KMDM הקרוב, שיתקיים מחר (ג'). "אם עובד בשירותי הבריאות, במגזר המשפטים או בארגונים הפיננסיים צריך לסרוק מסמכים של כ-10 עמודים, סביר שהוא לא יבחר בסורק שטוח, אלא בסורק בעל ADF (ר"ת Automatic Documents Feeder), שהוא מעין סוס עבודה מחלקתי, שיכול לשמש כמה וכמה עובדים במקביל".

כדוגמה הביא אמינוף את סורק ה-WorkForce DS-870 של אפסון, שהוא אחד המוצרים היותר מעוטרים בפרסים של החברה. מדובר בסורק מהיר במיוחד, שאמינותו הגבוהה ייעדה אותו לסביבות עם עומס עבודה גבוה. הוא מצויד במזין מסמכים אוטומטי‏ בעל קיבולת של 100 דפים, מהירות סריקה של 65 דפים לדקה וסריקה מתמשכת במצב הזנה אוטומטי, וכמובן – יכולת סריקת דופלקס דו צידית במקביל, מה שמאפשר לטפל בעבודות גדולות במהירות וביעילות. אפשר גם לגלול בין עבודות מוגדרות מראש בקלות, באמצעות לוח בקרה אינטואיטיבי. מנהלי התקנים מסוג TWAIN‏, WIA ו-ISIS זמינים לצורך שילוב עם מערכות לניהול מסמכים.

משתמשים יכולים לסרוק מגוון רחב של מסמכים, הודות לאפשרויות הטיפול הרחבות – ממשקל של 27 ג'/מ"ר ועד ל-413 ג'/מ"ר, ועד למצב סריקת מסמכים ארוכים של עד 6096 מ"מ. מעבר ל-"מצב איטי" מפחית את המהירות ומידת החיכוך של המסמך – פעולה שמקלה על סריקה של מסמכים עדינים או פגומים, כאשר הם חלק ממסמך רחב יותר. למסמכים שאינם ניתנים לסריקה דרך מזין מסמכים אוטומטי יש שלושה פתרונות זמינים לסורק שטוח עד גודל A3.

בין החידושים היותר מעניינים בסורק מנה אמינוף את החיישנים שמובנים במערכת ומסוגלים לזהות התנהגות חריגה של הנייר, ומונעים חסימות נייר וקרעים. ניתן גם להימנע מהפסקות מיותרות וחסימות של הסורק ולטפל בקלות במסמכים שידוע מראש שהם כפולי עמודים או, לדוגמה, עם תוויות או עם פתקיות דביקות. יש גם תכונת הגנה שמתריעה על נוכחות של לכלוך על פני הזכוכית. בכל מקרה, נדרשת כאן התערבות אנושית מזערית: מערכת Active Separation Roller מונעת הזנות כפולות. יש גם ממשק רשת אופציונלי, שמאפשר שיתוף קל בין משתמשים מרובים באמצעות סריקה בדחיפה ופרופילי עבודה מוגדרים מראש.

ה-WorkForce DS-870 של אפסון. צילום: יח"צ

ה-WorkForce DS-870 של אפסון. צילום: יח"צ

"אחד היתרונות, שרבים לא חושבים עליהם בעת רכישת סורק, הוא אילו תוכנות מגיעות עימו", אמר אמינוף. "במקרה הזה, אפסון מספקת חבילת תוכנות עשירה בתכונות שכחלק מיכולות המשתמש יכולה לנהל עבודות, משתמשים ומכשירים לטובת קבלת זרימת עבודה יעילה. אם עבודות מוגדרות מראש במכשיר או בתחנת העבודה, המשתמשים נהנים מחוויית סריקה קלה, שמניבה פרודוקטיביות מרבית. תוכנת Epson Scan מאפשרת ייצור מסמכי PDF הניתנים לחיפוש, השמטת צבעים מתקדמת ותיקון הטיה אוטומטי. תוכנת Document Capture Pro של אפסון כוללת יצירת פרופיל עבודה המאפשר למשתמשים לסרוק, לשמור ולשתף מידע בקלות ברחבי העסק. חבילת התוכנות של אפסון כוללת גם פתרונות מובנית לסריקת ברקוד וסריקת OCR. תכונות מתקדמות דוגמת מתן שמות למסמכים, הפרדה וניתוב הופכות את תהליך הסריקה לקל ולהגיוני. ניתן גם לשמור ולשלוח קבצים בפורמטים דוגמת TIFF ,JPEG ,PDF ואחרים, וכרטיס רשת אופציונלי מאפשר לשתף את הסורק בין משתמשים ומחלקות".

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים