תוכן שיווקי
לקראת כנס ניהול הידע KMDM, ביום ג', ה-19 בינואר

KMS Lighthouse – בדרך להובלת מהפכת המידע והעבודה מרחוק

13/01/2021 14:41

משבר הקורונה שינה את מודל התעסוקה והשירות עבור חברות בינלאומיות ומקומיות כאחד. בעוד העובדים נאלצים להסתגל לעבודה מרחוק, לארגונים נוצר צורך מיידי למצוא פתרונות ניהול ידע מתקדמים להבטחת הרציפות העסקית בכל מצב. אחת החברות שחוו זינוק כתוצאה מהמצב הזה היא KMS Lighthouse מקבוצת אמן.

החל ממרץ, ארגונים נאלצו להתמודד עם מציאות חדשה שלא הכירו כלל, וממצב שבו כולם מגיעים למשרדים, בן רגע כולם נאלצו להתרגל לעבוד מרחוק ולהמשיך לספק שירותים ללקוחותיהם. "לא הייתה כל תוכנית מגירה", הסביר שגיא אליהו, מנכ"ל KMS Lighthouse, על המצב במרבית הארגונים. "כל התוכניות של המשכיות עסקית טיפלו בצד התשתית, כלומר – מה עושים כשיש נפילה של שרתים או בעיה טכנית אחרת? אף אחד לא נערך להכין את הגורם האנושי לעבודה מרחוק באופן מלא בבת אחת".

"עלו כאן כמה שאלות: איך אנחנו מעבירים את הידע העסקי שלנו? איך מנגישים אותו מרחוק? כיצד קולטים עובדים חדשים מרחוק? איך מקצרים את זמני ההכשרה? כיצד מאפשרים למערכות השונות לתמוך במכשירים ניידים באופן מלא? אנחנו מספקים לארגונים מערכת ניהול ידע המאפשרת לעובדים באשר הם, בין אם אלה נותני שירות במוקדי שירות, עובדים בסניפים או בחנויות, או עובדי בק אופיס, להגיע למידע ובקלות, ובאותה המידה לקבל את התשובות הנכונות".

"הקורונה הביאה לדרישה גדולה מאוד לפלטפורמה שלנו"

KMS Lighthouse היא ספקית גלובלית של פתרונות פורצי דרך לניהול ידע, שעובדת עם חברות רבות מרשימת הפורצ'ן 500 ברחבי העולם. המערכות של החברה משפרות דרמטית את ההתקשרויות של ארגונים בכל ערוצי השירות והמכירות, מכל מקום ובכל שעה, ומעצימות לקוחות, עובדים וסוכנים באמצעות גישה בזמן אמת לידע מדויק ועקבי, שמביא לשיפור חווייות הלקוחות והעובדים.

"הקורונה עשתה לנו טוב ברמה העסקית", ציין אליהו. "בדומה לחברות כמו Wix ופייבר, שצמחו מאוד מהר בתקופה הזו, חווינו דרישה גדולה מאוד לפלטפורמה שלנו".

מקור: KMS Lighthouse

צילום מסך של המערכת של KMS Lighthouse

הוא אמר כי "העבודה מהבית מגבירה את הצורך במערכת ניהול ידע, שכן העובד נמצא לבד. הוא לא יכול לשאול חבר או קולגה מה לעשות וההחלטות אצלו בלבד. המערכת שלנו מאפשרת לארגונים להמשיך לגייס, לקצר את זמן ההכשרה ואפילו לייתר אותו, ולתת לעובדים ממשק מתקדם לשאול שאלות חופשיות, כאשר המנוע שלנו יודע מה הכוונה ונותן תשובה. זו מהפכה מבוססת ידע".

הזינוק שעליו מדבר אליהו הוביל בחודשים האחרונים להרחבת משרדי KMS Lighthouse באטלנטה ובלונדון, ואף לגיוס של יותר מ-30 עובדים חדשים למרכזי הפיתוח והחדשנות של החברה. בנוסף, היא רכשה סטארט-אפ כחול לבן בשם Reps.AI, שמשתמש בבינה מלאכותית כדי למטב התקשרויות אוטומטיות עם לקוחות בזמן אמת. "הרכישה הזו מסמלת את הדרך שבה בחרנו להוביל את השוק", אמר אליהו. "כבר כיום, חברתנו היא בין שלוש החברות המובילות בעולם בנושא ניהול ידע, אבל הטמעת היכולות של Reps.AI מקפיצה אותנו מדרגה ומאפשרת ללקוחות לחסוך כסף ולשפר את השירות שהם נותנים ללקוחות שלהם באמצעות הטעמת כלי אוטומציה מתקדמים".

איפה אתה רואה את KMS Lighthouse בעשור הקרוב ולאן פניה מועדות?
"נמשיך לצמוח ולהוביל את השוק. מדובר בשוק של עשרות מיליארדים וכל לקוח צריך מערכת לניהול ידע, ככה שהשמיים הם הגבול. הענן יצר מצב שבו אין משמעות למרחק והעולם נהיה יותר גלובלי. אני מניח שנהיה חברה גדולה מאוד ואולי 'נפזול' להנפקה בנאסד"ק. הדרך עוד ארוכה מאוד, אבל מה שחשוב – אנחנו נהנים ביותר ממנה ומהעשייה, ותוך כדי צומחים וגדלים".

הירשמו כאן לכנס ניהול הידע KMDM של אנשים ומחשבים.

אירועים קרובים