תוכן שיווקי
לקראת הכנס של קומוולט, ביום ג', ה-26 בינואר

למה אתם חייבים Commvault Hyperscale X ליישום תשתית גיבוי מודרנית?

11/01/2021 14:11
איתן מארבי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט ישראל. צילום: יח"צ

כתב: איתן מארבי, מהנדס מערכות בכיר בקומוולט.

ניהול מידע הוא משימה מאתגרת. היא יכולה להיות מאתגרת וקשה עוד יותר כאשר משתמשים בתשתיות מסורתיות שלא תוכננו עבור התשתיות המודרניות של היום – בין אם זה באתרים המקומיים או בענן. הארכיטקטורה המסורתית של מערך גיבוי ממוקדת בעיקר בהקמה של שרתים, ואחסון ייעודי עם שירותים כגון Deduplication & Compression להרצת תוכנת הגיבוי ולחסכון במשאבים.

Commvault Hyperscale X הוא מערך גיבוי אינטואיטיבי ופשוט ליישום, שמוטמע בתצורת Scale-Out Architecture, המאפשרת להתמודד עם כל סוג או גודל של סביבה. הוא משולב במלואו עם פלטפורמת ניהול הנתונים החכמה של קומוולט, כדי לעזור לארגונים לעבור מתשתיות מסורתיות לתשתיות מודרניות. הפתרון מספק סקלביליות, אבטחה מפני מתקפות ושרידות ברמה הגבוה ביותר, כדי להאיץ את תהליך השינוי הדיגיטלי של הארגון. בנוסף, הארכיטקטורה הגמישה של הפתרון מאפשרת למשתמשים להתחיל לפעול במהירות ולצמוח לפי הצרכים של הארגון.

המערכת מגיעה בתצורה של קופסה שחורה, כאשר כל ההגדרות מותאמות ל-Best practice של קומוולט. ההטמעה הפשוטה של HyperScale X באה לידי ביטוי בפלאג אנד פליי, כך שניתן להתחיל לנהל את המידע בתוך זמן קצר. ניתן לבצע את ההטמעה עם החומרה המועדפת על הלקוח – מה שמאפשר למנוע נעילה על חומרה מסוימת וגמישות בשילוב בין סוגים שונים של שרתים המנוהלים תחת אותה פלטפורמה.

מהם היתרונות המרכזיים של הפתרון?

אחד היתרונות המרכזיים והמבדלים של Hyperscale X משאר הפתרונות הוא השכבה שלו, שמתבססת על Hedvig Distributed Scale-Out File System מבית קומוולט, המאפשרת אינטגרציה מלאה ואופטימיזציה של תהליכי ניהול המידע. בנוסף לכך, מערכת הקבצים מאפשרת גמישות של הפתרון במקרה של גידול או כישלון חומרתי על ידי מנגנון Erasure Coding. המנגנון מספק פיזור שווה של המידע על גבי על השרתים ב-Cluster, כך שניתן להמשיך את העבודה השוטפת ללא כל פגיעה בביצועים.

ככלל, היתרונות המרכזיים של Hyperscale X הם רבים ומגוונים:

  • ביצועים גבוהים עבור גיבויים ושחזורים, המתאפשרים על ידי אינטגרציה ייחודית של קומוולט ומערכת הקבצים הייעודית של Hedvig.
  • יכולת גידול אינקרמנטלית ב-Node אחד כל פעם עד ל-1000+ שרתים ל-Cluster!
  • שרידות והגנה מובנית מפני מתקפות כופר או כשלים בחומרה, המאפשרים לעמוד בכל SLA.
  • ניהול וניטור החומרה והתוכנה מממשק אחד פשוט.
  • התממשקות לענן ללא כל רכיבי חומרה או תוכנה נוספים. Commvault Hyperscale X מאפשר ניהול סביבות היברידיות באתר המקומי או רפליקציה וניהול סביבות בענן.

Hyperscale X הוא ארכיטקטורה פשוטה, שבאה לתת מענה לכל סוג של אתגר או צורך שיקרה בדרך.

המהות של הפתרון היא שילוב של הטכנולוגיה המובילה של קומוולט בניהול מידע, מינוף של תשתיות הענן, דרישה לביצועים גבוהים עבור אפליקציות קריטיות, מתן ביטחון לארגון מפני אירועי סייבר וריצה על תשתית ייעודית להרצה יעילה של התהליכים השונים.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים