תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: בן סמו

06/01/2021 14:37
בן סמו, מנהל מכירות בכיר לאזור אגן הים התיכון בנוטניקס. צילום: יח"צ

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות, אבו דאבי.

כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים), יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

בן סמו

ספר על עיסוקי/הישגך.
"בארבע השנים האחרונות אני מנהל את המכירות במגזר ה-Commercial בישראל, יוון וקפריסין, בחברת נוטניקס (Nutanix). הצטרפתי לחברה בתקופה מדהימה, בה החברה מזנקת קדימה, ויש לי את הכבוד לקחת חלק בבנייה של שוק שצומח בקצב מסחרר, עם צוות מנצח. בשנה שעברה נחשפתי לראשונה לפעילות המבורכת של 'גדולים מהחיים' ודאגנו להיות בין התורמים לטובת גן החלומות בבאר שבע".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"אני משתדל בכל שנה לעשות לפחות דבר אחד שקשור בהתנדבות. בשנים האחרונות אני פעיל בהנהגת ההורים בבית הספר בו לומדים שני ילדי. במסגרת המעורבות אני מלמד את התלמידים נושאים טכנולוגיים, מלווה לתחרויות ארציות בתחומי התכנות, הרובוטיקה והמנהיגות. אני מאמין שהדור הזה הוא המפתח לעתיד שלנו, וממלא אותי לראות את הילדים משתמשים בכישורים וביצירתיות שלהם".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
"לתת חזרה לקהילה זה ערך בעל חשיבות נעלה מבחינתי. לשלב הישגיות עם נתינה והתמודדות עם קשיים והצלחות זה דבר שמניע אותי מאד".

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?
"ספורט מלווה אותי כמעט כל חיי. בגיל צעיר יחסית התאמנתי קבוע בקבוצה שאבא שלי אימן בתחום אומנויות הלחימה. בשנים האחרונות אני מקפיד לרוץ. מצאתי את הריצה מתאימה מאוד לאופי החיים שלי. הריצה מאפשרת לי לנקות את המחשבות אחרי ימים עמוסים, מאפשרת לי להשתפר באופן ניכר ביעדים שאני מציב לעצמי לאורך זמן, וגם לראות עולם, עוד בימים שזה היה אפשרי. אין כמו לקום מוקדם בבוקר בעיר שאתה לא מכיר ולראות אותה מזווית קצת שונה".

מהם תחביביך?
"בשר ויין. לאחרונה התחלתי לעשן בשרים… מאותגר תמידית בחיפוש אחרי נתח המושלם, לצד כוס היין הנכונה שמשלימה אותו. נהנה מאוד מלארח חברים לארוחות שחיתות עד השעות הקטנות של הלילה".

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת?
"נשוי לעדי, אלופת ישראל בצלילה סטטית, ואבא של גיא, גיימר מושבע שמפתח משחקי מחשב, ושל מאיה, מתעמלת קרקע ומכשירים. המשפחה מפרגנת מאד על הבחירה שלי להשתתף בנבחרת. אחד הדברים הטובים שקרו לי השנה הוא לראות את הילדים שלי מבינים קצת יותר לעומק מהי נתינה בשביל מישהו אחר, ואת הרצון שלהם לעזור ולהשתלב יחד בכל הקשור להתרמות לטובת המיזם החשוב הזה".

מה למדת? השכלתך? ומה למדת בחיים?
"עולם המחשוב תמיד דיבר אליי ולשם כיוונתי את עצמי מגיל יחסית צעיר. אחרי מספר תפקידים טכנולוגיים בצבא, סיימתי בהצטיינות את התואר הראשון שלי במדעי המחשב במכללה האקדמית של תל אביב יפו והתחלתי את דרכי בתחום פיתוח תוכנה. לאחר עשור הבנתי שאני צריך שינוי, התחלתי לעבוד בתור מהנדס מכירות, ותוך כדי השלמתי את התואר השני במנהל עסקים במרכז הבינתחומי".

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
"כל בוקר אני קם מהמיטה ברגל ימין".

אירועים קרובים