תוכן שיווקי

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: צחי אסיף

30/12/2020 11:11
צחי אסיף, מנכ"ל יוביטק. צילום: נוי עינב

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות, אבו דאבי.

כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים, בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר, והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט, שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים), יחד עם טל נתנוביץ', סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

צחי אסיף

ספר על עיסוקי/הישגך.
"כמנכ"ל חברת יוביטק, שצמחה מאוד בשנים האחרונות, חלק ניכר מתפקידי היה להוביל את החברה ולהתאים את פעילותינו למציאות המשתנה תדיר, ובמיוחד בתקופת קורונה. חלק נוסף הינו שמירה על המשאב האנושי בארגון, שהוא המפתח להצלחתנו. ביולי האחרון הובלתי מהלך למכירת החברה לוואן טכנולוגיות, דבר שיאפשר לחברה להתמודד טוב יותר עם אתגרי העתיד".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"אני מאמין שכל בני האדם נולדו שווים. המשאבים זזים ביננו כל הזמן, לכן כשיש לך, מחובתך לסייע ולתרום לאחר שזקוק לעזרה. בנוסף זה אחד הסיפוקים הגדולים שאדם יכול להשיג. מעבר להשתתפות בנבחרת הטאף מאדר, אני מתנדב במשטרת ישראל ביחידת הסיור, דבר שנותן פרופורציות לחיים במנות גדושות, בנוסף אנו כחברה אימצנו את עמותת אחד משלנו בכל נושא המחשוב ומסייעים לה בפן הטכנולוגי".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
"אני בנבחרת זו השנה הרביעית, מכיוון שהפעם הראשונה הפכה לדרך חיים. בשנה הראשונה חבר המליץ עליי והשאר שייך להיסטוריה. יש בנבחרת שילוב קסום המחבר בין ספורט, אקסטרים ואנשים מדהימים לעשיית טוב ברמות המזוקקות ביותר ובלי פילטרים – הזכות ללא ספק היא שלי".

מה הזיקה שלך לספורט אם בכלל?
"אני מאוד אוהב סנובורד, ריצה, רכיבה על אופניים, שחייה, צלילה, ותמיד מוכן לנסות תחומים חדשים ומגוונים".

מהם תחביביך?
"תמיד להיות בתנועה ובעשייה, אוהב לבלות בחיק משפחתי, טיולים, חברים, טיולים בארץ ובחו"ל כשמתאפשר, והכי חשוב – אוהב להיות בחברת אנשים אוהבים וטובים".

קצת על משפחתך ומה יגידו על השתתפותך בנבחרת?
"משפחתי מאוד תומכת בהשתתפותי בנבחרת ומעריכה את המטרה הנעלה שמאחוריה. הם תמיד שמחים לשמוע על החוויות מהמסלול המאתגר, מכות החשמל והזחילות בבוץ, ורואים בזה סוג של דרך לשמור על נפש צעירה".

מה למדת? השכלתך? ומה למדת בחיים?
"כתלמיד ביליתי בעיקר בים, וההורים שלי "בילו" במקומי בבית הספר. יש לי תואר במדעי ההתנהגות ותקשורת. תואר שעזר לי קצת להבין את הבסיס. וכמובן שאם תחייך לחיים – החיים יחייכו אליך בחזרה. אופטימיות ריאלית היא צידה טובה לדרך".

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
"לא הרבה אני די שקוף".

אירועים קרובים