תוכן שיווקי
לקראת אירוע Gaming 2020, ביום ד', ה-23 בדצמבר

עולם הגיימינג: מתקדמים לשלב הבא עם Google Cloud ו-WideOps

21/12/2020 11:47
גם בעולם הגיימינג. Google Cloud

ההצלחה של תעשיית הגיימינג היא לא חדשה. בשנים האחרונות היא עקפה את תעשיות הקולנוע והמוזיקה, עם הכנסות של מעל 100 מיליארד דולר. מגפת הקורונה הביאה לזינוק נוסף בפופולריות של משחקי המחשב, עם גיימרים ותיקים וגם חדשים שמבלים שעות רבות במשחק עקב הסגר ותנאי הריחוק החברתי. לפי נתוני החיפוש של גוגל, לאחר התפרצות הקורונה נרשם זינוק של יותר מ-57% בחיפוש מידע ברשת שקשור לשירותי מנוי למשחקים. נראה כי גם אם החיסון נגד הקורונה יאפשר לאנשים לצאת מהבית יותר, הרי שתעשיית הגיימינג תמשיך לנסוק.

מחרתיים (ד'), ה-23 בדצמבר, יתקיים כנס דיגיטלי בנושא גיימינג, בהפקת אנשים ומחשבים ובהשתתפות מומחים ואנשי מקצוע מובילים מהארץ ומחו"ל. האירוע יעסוק בהתפתחויות הבולטות בעולם הגיימינג, טכנולוגיות מתקדמות להאצת ביצועים, תוכנות המיועדות לגיימרים, פיתוח משחקים חכמים ומתקדמים, סוגיות הנוגעות לתשתית ולרוחב פס וכיצד מביאים אותו לקצה גבול היכולת עבור קהילת הגיימרים, וכמובן – אבטחה.

אסף סלנט מ-Google Cloud וגיא שפיר מ-WideOps (שותפה מובילה של Google Cloud) ישתתפו באחד המושבים המרתקים בכנס, שייקרא Boost your Games with Google Cloud. השניים יעסקו בכמה מהנושאים החשובים ביותר לחברות גיימינג, שמשפיעים יותר מכל על חוויית המשחק של הגיימרים: שירותי אירוח (Hosting) בתקופה שבה שרתי משחק עוברים יותר ויותר לענן, שירותי פלטפורמה ובקאנד נפוצים, ויכולות מתקדמות לניתוח משחקים – כולל טלמטריה של משחקים, ניתוח ביצועים של שחקן יחיד, ותרחישי למידת מכונה עבור צוותי הפיתוח והשיווק.

מהו הדבר החשוב ביותר לגיימרים?

חברות הגיימינג מבינות היטב את מה שכל גיימר יודע: חוויית השחקן היא החשובה ביותר. השירותים והפתרונות של Google Cloud לתעשיית הגיימינג מאפשרים לחברות להעצים את מפתחי המשחקים שלהן ולספק לקהילת הגיימרים חוויות משחק יוצאות דופן. Google Cloud עוזרת לענקיות הגיימינג לבנות משחקים טובים יותר בעזרת טכנולוגיית Open Match, ולשפר את חוויית השחקן בעזרת יכולות בינה מלאכותית מתקדמות. היא מאפשרת להפעיל ולנהל בקלות משחקים בעזרת רשת גלובלית של שרתי משחקים ברחבי העולם, ולספק חוויית משחק חלקה ומרובת משתתפים.

אנשי תעשיית הגיימינג, מומחי מחשוב וטכנולוגיה, מפתחים, וכמובן – גיימרים, הנכם מוזמנים להשתתף באירוע הגיימינג של ישראל ולצפות בסלנט ובשפיר, שיחד עם ההסבר על האתגרים המרכזיים של תעשיית הגיימינג יספרו על הפתרונות ש-Google Cloud ושותפותיה מציעות. באירוע אף יישמע סיפור לקוח של ענקית הגיימינג King, שאחראית ללהיט קאנדי קראש וליותר מ-200 משחקים נוספים.

למידע נוסף על פתרונות Google Cloud for gaming לחצו כאן.

למידע נוסף על WideOps לחצו כאן.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים