תוכן שיווקי

סייבריזן משיקה ביטוח מפני תקיפת סייבר בהיקף של מיליון דולר

14/12/2020 13:22
ליאור דיב, ממייסדי ומנכ''ל סייבריזן. צילום: יח"צ

בנקים וחברות ביטוח מהווים יעד אטרקטיבי לתוקפים מאז ומתמיד, אך השנה האחרונה האיצה את תחכום התקיפות ואת אחוזי ההצלחה של ההאקרים, שרואים בחברות שונות קרקע פורייה למתקפות שמטרתן גניבת כספים ומידע רגיש, סחיטה וריגול.

בעוד שההאקרים משפרים את כלי התקיפה שלהם, נדמה שארגונים רבים עדיין ממשיכים להסתמך על מערכות ההגנה המסורתיות, מתוך הנחה שאלה יעמדו במשימת ההגנה במציאות החדשה. קבוצות התקיפה השונות יודעות לנצל היטב את החלל שנוצר ואת פרצות האבטחה הקיימות, והתוצאה היא זינוק עולמי בהיקף המתקפות, שכן לפעמים מספיקה טעות אנוש של עובד יחיד כדי לחשוף ארגון שלם. מתקפות אלה, שנגרמו בגלל פעולה פשוטה של פתיחת מייל או הורדת קובץ נגוע, יכולות להוביל לתוצאות הרסניות, כגון נזק תדמיתי קשה, ביטול עסקאות ענק, אובדן מידע וגישה למערכות, והחמור ביותר – סיכון אישי של לקוחות החברה שהמידע האישי עליהם נגנב.

בעת האחרונה עלתה המודעות למתקפות סייבר ואיתה הפתרונות הקיימים בשוק. לעתים קרובות, פתרונות אלה לא מספיקים כדי לשפר את מאזן הכוחות שנוצר. ארגונים רבים, פרטיים וממשלתיים, קטנים וגדולים, סובלים ממחסור חמור של תקציבים וכוח אדם מקצועי ומיומן בתחום הגנת הסייבר, ונאלצים להסתפק במערכות הגנה מסורתיות, שלא מסוגלות טכנולוגית לעצור מתקפות סייבר ב-2020.

חברות אבטחה רבות מאמינות שהפתרון שלהן פועל היטב ומבטיחות להגן על לקוחותיהן בעת צרה, וחלקן אף מספקות את המערכת בחינם לתקופה, אך לא כל חברה בטוחה מספיק ביכולתה לממש את ההבטחה הטכנולוגית ולגבות אותה במזומן.

שירות חדש שיגן עליכם ביטוחית

חברת הסייבר ההגנתית סייבריזן (Cybereason), שחקנית מובילה בשירותי EDR ,NGAV ו-IR, משיקה שירות חדש, שבמסגרתו היא תספק ביטוח בסך של מיליון דולר במקרה של פריצה. השירות החדש כולל בתוכו כיסוי לתקיפות מסוגים שונים: מתקפות יום אפס, נוזקות שונות, מתקפות כופרה ועוד. השירות זמין ללא עלות נוספת ללקוחות ה-Ultimate Package של סייבריזן. חבילה זו מספקת פלטפורמת הגנה מתקדמת, המאפשרת לארגונים לפקח באופן רציף אחר המערכות השונות בארגון, וכן לזהות, לחקור, לבודד ולעצור מתקפות בזמן אמת. לצורך שירות זה, סייבריזן מציבה צוות מקצועי ומיומן שמטרתו לפקח על הסביבה הארגונית של הלקוח (24×7) ולהעניק סיוע בניהול הפלטפורמה, עצירת מתקפות וניתוח התנהגויות חשודות.

"סייבריזן הוקמה במטרה לעצור את היתרון היחסי שיש לתוקף ולהשיב את השליטה אל המגן. אנחנו בטוחים שפלטפורמת ההגנה והשירותים שלנו יגנו על לקוחותינו ממתקפות סייבר מתוחכמות. אנחנו כה משוכנעים בכך ולכן מגבים את הטכנולוגיה שלנו באחריות להגנה בהיקף של מיליון דולר", מסר ליאור דיב, מייסד ומנכ״ל סייבריזן.

למידע נוסף על חבילת הביטוח של סייבריזן ולהשארת פרטים לחצו כאן.

מה עושה פלטפורמת ההגנה של סייבריזן?

סייבריזן היא חברת סייבר הגנתית ישראלית, שמגנה על נקודות הקצה בארגונים ומטרתה לבצע זיהוי, מניעה ונטרול של תקיפות סייבר. החברה נוסדה ב-2012 על ידי שלושה יזמים יוצאי 8200 – ליאור דיב, יונתן שטרים-עמית ויוסי נער, ומונה כיום יותר מ-650 עובדות ועובדים, שפרוסים ברחבי העולם – ובפרט בטוקיו, לונדון, בוסטון ותל אביב.

פלטפורמת ההגנה של סייבריזן אוספת מידע מכלל תחנות הקצה בארגון (מחשבים, שרתים, טלפונים ועוד) ומנתחת את פעולותיהן. בעזרת המידע הרב, שנאסף בזמן אמת, הפתרון מזהה התנהגויות זדוניות ומציג את השתלשלות האירוע באמצעות ממשק פשוט ואינטואיטיבי. הפלטפורמה מאפשרת לארגונים לפקח באופן רציף אחר המערכות השונות בארגון, וכן לזהות, לחקור, לבודד ולעצור התקפות בזמן אמת. בנוסף למוצרי החברה, סייבריזן מציעה שירותים נלווים (24×7), שמסייעים ללקוחות בניהול התוכנה, ניתוח ועצירת תקיפות.

המערכת של סייבריזן

המערכת של סייבריזן

החברה פועלת ביותר מ-40 מדינות ובין לקוחותיה ניתן למצוא את החברות המובילות בעולם ממגוון תחומים, לרבות בנקים, תאגידים פיננסיים בינלאומיים, יצרני תרופות, חברות תוכנה ושירותי IT, חברות מזון, קמעונאות ועוד. לסייבריזן צוות מחקר ייחודי בשם Nocturnus, שמורכב מחוקרים מומחים, יוצאי יחידות צבאיות וממשלתיות מובחרות. לצוות מספר תפקידי מפתח, ובהם: ביצוע מחקרי אבטחה מתקדמים, ניטור יום יומי ופרו-אקטיבי של איומי סייבר גלובליים ומתן תגובה בזמן אמת. מראשית דרכה ועד היום, סייבריזן גייסה כ-400 מיליון דולר, והיא נושאת את התואר הנחשק חברת חד קרן, ששוויה מוערך ביותר ממיליארד דולר.

אירועים קרובים