תוכן שיווקי
לקראת אתגר הטאף מאדר

הכירו את משתתפי נבחרת הטאף מאדר: ליאור נעים

29/11/2020 18:01
ליאור נעים, סמנכ"ל המכירות של טריפל טי. צילום: אסנת נעים

אחת היוזמות המרגשות הקשורות לעולם ההיי-טק היא נבחרת הטאף מאדר על שם שלמה טירן ז"ל – קבוצה של מנכ"לים, מנמ"רים ובעלי תפקידים בכירים אחרים בעולם הטכנולוגיה, שמתחרה בכל שנה בתחרות הספורט האתגרי טאף מאדר, ומתרימה כסף למען עמותת גדולים מהחיים. העמותה מסייעת לילדים חולי סרטן ולבני משפחותיהם, בין היתר באמצעות "גני חלומות" שהיא מקימה.

הנבחרת, המתגבשת בימים אלה, היא השישית במספר שתשתתף בתחרות, שמתקיימת בדרך כלל בבריטניה. השנה לא ברור עדיין היכן בדיוק היא תיערך, והכול תלוי כמובן בקורונה, אולם על הפרק עומדות סקוטלנד, לונדון ויעד מחוץ לממלכה – חברתנו החדשה מאיחוד האמירויות אבו דאבי. כך או כך, את הנבחרת הישראלית מפיקה אנשים ומחשבים,  בניצוחה של נטלי גבאי, סמנכ"לית השיווק. קפטן הנבחרת הוא אלון כהן, מנכ"ל פרינטר סנטר,  והגזבר שלה הוא יגאל פדאל, סמנכ"ל טכנולוגיות המידע של נשר תעשיות מלט,  שיפעל להשגת התרומות (שהמארגנים מקווים שישברו שיא ויגיעו ליותר משני מיליון שקלים) יחד עם טל נתנוביץ' , סמנכ"ל בקרה, תפעול ומערכות מידע בשיכון ובינוי – סולל בונה.

בסדרת כתבות זו אנחנו מביאים לכם בכל פעם פרטים מעניינים על אחד ממשתתפי הנבחרת.

ליאור נעים

ספר על עיסוקיך והישגיך.
"אני סמנכ"ל מכירות בטריפל טי – חברה שמתמחה בייעוץ טכנולוגי בתכנון ערים חכמות ומרכזים עתירי טכנולוגיה בארץ ובמדינות נוספות בעולם. זה תפקיד מאתגר ומעניין כאחד".

מתי בפעם האחרונה עשית משהו בשביל מישהו?
"נתינה ועזרה לסביבה הן והיו תמיד דרך חיים עבורי, אך מאז שאני חלק מנבחרת הטאף מאדר, אני מבין שלמאמצים שלנו לגייס תרומות יש השפעה מיידית על מי שזקוק להן יותר מכל, וזוהי הרגשה נפלאה".

למה אתה רוצה להיות בנבחרת?
"שיגרת היום של כולנו מאוד לחוצה, הרבה דברים שאנחנו רוצים לעשות מתפספסים בגלל לחץ וחוסר זמן. הרצון לתרום ולעשות משהו טוב למען מישהו אחר תמיד היה קיים בי, רק שלא תמיד ידעתי מתי ואיך לעשות זאת. קבוצת הטאף מאדר למען ילדי גדולים מהחיים מאפשרת לי להפגיש בין כמה עולמות שחשובים לי מאוד: היא מחברת אותי לאנשים מדהימים עם לב ענק, ומאפשרת לי לשלב אימוני כושר שמדרבנים ומאתגרים אותי יותר ויותר בכל אימון, אבל בראש ובראשונה, הקבוצה מאפשרת לי לתרום ולפעול למען אלה הזקוקים לעזרה".

מה הזיקה שלך לספורט, אם בכלל?
"לעולם לא הייתי ספורטאי. למעשה, עד לפני קצת יותר מעשור אפילו די סלדתי מספורט. אלא שזה חלף. התחלתי ברכיבת שטח בקבוצות וגיליתי כמה מהנה וממריצה יכולה להיות פעילות גופנית. כיום אני מקפיד לרוץ פעמיים בשבוע ופעם בשבוע לעשות אימון קרוספיט.

לאחר שלוש שנים בנבחרת הטאף מאדר, הספורט הפך להיות חלק בלתי נפרד מחיי היום יום שלי. בין היתר בזכות זה השלתי כ-30 ק"ג ממשקל גופי ואני מרגיש נהדר".

מהם תחביביך?
"טיולים בארץ ובחו"ל, בילוי עם המשפחה וחברים – ועדיף שיהיה מנגל ליד".

ספר קצת על משפחתך. מה הם יגידו על השתתפותך בנבחרת?
"המשפחה שלי מאוד תומכת. חשוב לי מאוד להוות דוגמה לילדיי גם בספורט וגם בעשייה למען האחר. לאחר שאשתי הצטרפה אליי לטאף מאדר זה הפך להיות חלק משגרת היום שלנו. אנחנו מרבים להתאמן יחד, נהנים ממפגשים עם הקבוצה הנפלאה של הטאף מאדר וממשיכים לעשות יחד עבור החברה".

מהי השכלתך ומה למדת בחיים?
"אני הנדסאי תעשיה וניהול, בעל תואר ראשון במנהל עסקים, והכי חשוב – למדתי שכשאתה נותן, אתה מקבל יותר".

מה רוב האנשים לא יודעים עליך?
"אני שקוף, יודעים עליי הכול".

גם אתם רוצים להיות חלק מהנבחרת? אתם מוזמנים להגיש מועמדות כאן.

אירועים קרובים