תוכן שיווקי
לקראת vForum 2020, ב-1 בדצמבר

הכירו את XGlobe- זרוע הענן של קבוצת טלדור

26/11/2020 15:30
גרישה סוקולובסקי, מנכ"ל XGlobe וסמנכ"ל ההנדסה של טלדור תקשורת. צילום: ליאת מנדל

לקראת vForum 2020, המהדורה הישראלית של הכנס השנתי של VMware, אנחנו מבקשים להכיר לכם הפעם את XGlobe, זרוע הענן של קבוצת טלדור, שנמצאת אתה בשיתוף פעולה הדוק. לצורך כך שוחחנו עם גרישה סוקולובסקי, מנכ"ל XGlobe וסמנכ"ל ההנדסה של טלדור.

מי זו XGlobe?
"XGlobe הוקמה לפני 15 שנים במטרה לספק לארגונים תשתית שירותי ענן שתעביר אותם לעידן טכנולוגי וחדשני יותר. לפני כמה שנים נרכשה החברה על ידי טלדור – קבוצת IT מהגדולות והמובילות בשוק, ובמהלך השנים נבנה הפורטפוליו העשיר שלה, שכולל סביבה של שירותים היברידיים מבוססי ענן, שמספקים מענה מלא גם עבור לקוחות אנטרפרייז וגם עבור חברות בינוניות וקטנות.

לאורך תקופת הפעילות הצלחנו לצאת מגבולות ישראל, וכיום אנחנו מספקים שירותי ניהול הוסטינג בכמה מקומות בעולם, גם עבור לקוחות הרוצים שיהיה להם ענן פרטי. כך, בנוסף לישראל, אנחנו מנהלים שני אתרי הוסטינג באירופה – בלונדון ובאמסטרדם, ארבעה בארצות הברית (מזרח ומערב), וכן בסינגפור ובאוסטרליה".

למה לבחור דווקא ב-XGlobe?
"בנוסף להתמחות רבת שנים וניסיון עשיר בהוסטינג, XGlobe יודעת להעניק מעטפת שלמה, הכוללת שירותי אנטרפרייז, כגון פיתוח אפליקציות, ומעבר מטכנולוגיות מסורתיות ומונוליטיות לטכנולוגיות מודרניות, מבוססות ענן. יש לנו שנים של ניסיון בבניית רשתות גדולות ויציבות, וניסיון בבניית סביבות מאובטחות שעומדות גם בדרישות המחמירות ביותר, ושירותים כאלה אנחנו מספקים בעולמות הבטחון והצבא המסווגים ביותר. כאשר מחברים את ארסנל השירותים שלנו ניתן לראות שאנחנו מספקים מעטפת שלמה עבור הלקוחות שלנו – החל מפריסת תשתית ועד לשירות אפליקטיבי, וזה הבידול שלנו מהמתחרים והערך המוסף האדיר שאנחנו נותנים ללקוחותינו".

עם מי החברה עובדת ומה המטרה שלה?
"מגוון ומנעד הלקוחות שלנו הוא רחב ביותר – החל מגופים גדולים כמו משרד הביטחון, חברות היי-טק גדולות, חברות פורקס, חברות ביטוח ופיננסים, ורשתות שיווק, ועד ללקוחות קטנים כמו משרדי עורכי דין, מפתחי תוכן רשת וכדומה. כמו כן, אנחנו עובדים בשיתוף פעולה הדוק עם חברות ענק בינלאומיות כגון סיסקו, F5, רד-האט, VMware, מיקרוסופט, AWS וגוגל.

החזון של XGlobe הוא להיות חוד החנית במעבר למודרניזציה של שירותי ענן. הארגונים מחפשים כיצד להטמיע תשתית ענן איכותית בצורה מהירה, יעילה ואחידה, ולשם כך בדיוק אנחנו פועלים. אם בעבר היה צורך במספר חודשים על מנת לבנות תשתית טכנולוגית מודרנית מבוססת ענן, כיום, עם הפתרונות שאנחנו מציעים, ניתן לבנות אותה בתוך כמה שעות. זאת התשתית ההיברידית, תשתית אדפטיבית שיכולה לספק שירותי ענן פרטיים וציבוריים כאחד. אנחנו גם מפתחים את התשתיות וגם מספקים את אנשי המקצוע, שמובילים ומנחים את הלקוח בתהליך היישום שלהן".

מה התוכניות של החברה לשנים הבאות?
"המטרה של XGlobe היא להגדיל את מגוון השירותים שהיא מספקת, ולהיות הספק המוביל עבור לקוחות קטנים וגדולים כאחד. הגלובליזציה והחלפת מידע בין מדינות נמצאים כבר כאן ומטרתנו היא להתפרש על עוד יעדים בעולם, על מנת להיות מובילים בתחום.

מטרה נוספת היא לסייע לקהילה העסקית בישראל להפוך לכוח משמעותי. כחברה ישראלית, חשוב לנו מאוד לספק לעסקים ישראליים את הפלטפורמה הטובה ביותר ואת התנאים האופטימליים ביותר, וזאת על מנת שיוכלו להתבסס ברחבי העולם ולספק את שירותיהם לכמה שיותר אוכלוסיות. ככל שהפעילות העסקית הישראלית בעולם תהיה רחבה יותר, כך כולנו נרוויח – הן כמדינה והן כחברה, ואנחנו רואים כזכות גדולה להיות מובילים בתחום זה.

כמו כן, בשנים הקרובות, הדרישות של ארגונים בכל הנוגע לשירותי הענן שלהם ישתנו. הדבר יבוא לידי ביטוי הן ברגולציה, הן ברמת ההתאמה של סביבות המולטי קלאוד והן בקונסולידציה של מספר יישומים שונים. אנחנו ערוכים לכך ומוכנים למתן מענה חדשני, יעיל ואפקטיבי לדרישות המשתנות".

מי מרכיבים את הצוות של החברה?
"הצוות שלנו מורכב מארכיטקטים בתחומים שונים, כגון תקשורת, אבטחת מידע, סייבר, שירותי ענן ומהנדסי ביצוע ברמות הגבוהות, אנליסטים ומפתחים. יתרונו של הצוות ההטרוגני שאני עומד בראשו הוא בראייה הרחבה ובהבנה של הדרישות מהשטח. כפי שציינתי קודם, אנחנו לא פועלים לבד אלא כחלק מגוף IT מוביל בישראל – טלדור".

רוצים לדעת עוד? לייעוץ מקצועי ולקבלת מענה אתם מוזמנים לפנות לגרישה סוקולובסקי מנכ"ל XGlobe וסמנכ"ל ההנדסה של טלדור, או ללירן מור, מנהל הפיתוח העסקי והאופרציה ב-XGlobe.

להרשמה לאירוע ה-vForum לחצו כאן.

אירועים קרובים