תוכן פרסומי
ראשי » הכנסים הקרובים » כך התמודדה כלל ביטוח עם הקורונה בעזרת VMware

תוכן שיווקי


חיים אינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של כלל ביטוח. צילום: קובי קנטור ז"ל

לקראת כנס vForum 2020, ב-1 בדצמבר

כך התמודדה כלל ביטוח עם הקורונה בעזרת VMware

פורסם ב-24 בנובמבר 2020
פייסבוק טוויטר ווטסאפ פינטרסט לינקדאין דוא״ל

לפני יותר מ-10 שנים כלל ביטוח, אחת מחברות הביטוח וההשקעה לטווח הארוך המובילות בישראל, הייתה זקוקה למערכות IT יציבות ונגישות, שיוכלו לתפקד בתנאי שגרה ובתנאי קיצון כאחד. ב-2009 הטמיעה החברה את פתרון ההתאוששות מאסון של VMware.

באותה העת, כלל ביטוח הבינה שלא רק מערכות ה-IT אלא גם המשרדים הפיזיים שלה נמצאים תחת איום במקרים קיצוניים או בתרחישי משבר. הבנה זו התחזקה לאחר השריפה ב-2010 במגדל שלום בתל אביב, שבו שכנו משרדים רבים של החברה. המשרדים לא נפגעו, אך לובי הבניין נחסם ועובדים לא יכולים היו להיכנס אליו. מאחר שכלל ביטוח כבר הטמיעה את VMware Horizon, היא העבירה מחצית מהעובדים שלה לאתר אחר, והם יכולים היו לעבוד ממנו בתוך מספר דקות. עובדי כלל ביטוח שלא הייתה להם גישה לשולחן עבודה וירטואלי מרחוק הושבתו מעבודה במשך ארבעה ימים נוספים.

הכרה בצורך בפתרון לעבודה מרחוק עוד לפני הקורונה

הנהלת כלל ביטוח הכירה בצורך בפתרון עבודה מרחוק כדי לאפשר המשכיות עסקית. בנוסף לתפיסה זו, החברה השיקה אשתקד תוכנית המאפשרת לעובדים לעבוד מהבית פעם בשבוע, במטרה ליצור תרבות עבודה גמישה יותר. כלל האיצה את יישום VMware Horizon והתקינה תשתית שולחנות עבודה וירטואליים (VDI) בבתים של 3,700 מתוך 4,300 עובדיה. הודות ל-VMware Horizon, היה ביכולתה ליישם אסטרטגיית עבודה מרחוק בת קיימא, וכן לספק באופן עקבי חוויית משתמש יוצאת דופן, המגובה באבטחה מקיפה. התוכנית הצליחה מאוד והוכיחה את עצמה כאשר כל העובדים נאלצו לעבור לעבוד מהבית במהלך מגיפת הקורונה והמשבר הנוכחי, החל ממרץ השנה.

חיים אינגר, סמנכ"ל הטכנולוגיות של כלל ביטוח, הסביר כי "פתרונות ה-VDI של VMware הוכחו כעוגן דיגיטלי יציב, ואפשרו לנו לספק שירות מהיר ומקיף לאלפי לקוחות. עברנו את המבחן המאתגר הזה ללא קושי ובלי השקעה נוספת, ואנחנו גאים בכך מאוד".

השימוש בפתרון VMware במהלך המגפה הביא את כלל ביטוח לקחת צעד אחורה ולחשוב על התמונה הגדולה יותר. "הבנו שזו יכולה להיות הזדמנות לחזק את הגמישות של כוח העבודה שלנו, לשפר את ההשקעה הטכנולוגית ואת יכולות הסייבר ולבחון שוב יעילות של הליכים תפעוליים", הוסיף אינגר. "המשבר לימד אותנו שבסביבת עבודה מפוצלת מאוד, הגבולות של הרשת הארגונית מגיעים עד לבתי העובדים. VMware Horizon מאפשר לנו לתמוך בעבודה מרחוק באמצעות רשת מודרנית וגמישה, ואסטרטגיית גישה שמרחיבה אותה עד ל-'קצה החדש" .

אינגר יציג את ההצלחה של כלל ביטוח בפאנל לקוחות שיתקיים במסגרת כנס vForum, שייערך ב-1 בדצמבר – אונליין, כמתבקש מהתקופה הנוכחית. באירוע תציג VMware את כל החידושים, ההכרזות והפתרונות החמים שלה.

להרשמה לאירוע ה-vForum לחצו כאן.

כך התמודדה כלל ביטוח עם הקורונה בעזרת VMware Reviewed by on . לפני יותר מ-10 שנים כלל ביטוח, אחת מחברות הביטוח וההשקעה לטווח הארוך המובילות בישראל, הייתה זקוקה למערכות IT יציבות ונגישות, שיוכלו לתפקד בתנאי שגרה ובתנאי קיצו לפני יותר מ-10 שנים כלל ביטוח, אחת מחברות הביטוח וההשקעה לטווח הארוך המובילות בישראל, הייתה זקוקה למערכות IT יציבות ונגישות, שיוכלו לתפקד בתנאי שגרה ובתנאי קיצו Rating: 0

הגיבו