תוכן שיווקי

לקראת מפגש ה-VForum: קצת על Arrow ECS Israel

17/11/2020 13:34
Arrow ECS

לקראת מפגש ה-VForum של VMware, שיתקיים ב-1 בדצמבר, רצינו לספר לכם קצת על Arrow ECS Israel.

מי זו Arrow?
Arrow היא חברה שפועלת גלובלית, מהווה חלק מחברות הפורצ'ן 500 ומונה 19,300 עובדים ברחבי העולם.

החברה מציעה פתרונות טכנולוגיים למגוון רחב של שווקים, כולל תקשורת, מערכות מידע, תחבורה, רפואה ואלקטרוניקה – לתעשייה ולמגזר הצרכני.

למה לבחור דווקא בה?
כדאי לבחור ב-Arrow כי היא מאפשרת לארגון לשלב ערך טכנולוגי וחדשני לטובת פתרון אתגרים עסקיים מורכבים. ככזו, היא מספקת ערך יוצא דופן, מיומנויות ושירותים מיוחדים לאורך כל מחזור חיי המוצר. Arrow מבצעת זאת על ידי חיבור לקוחות לטכנולוגיה הנכונה, במקום הנכון, בזמן הנכון ובמחיר הנכון.

עם מי החברה עובדת ומה המטרה שלה?
"Arrow עובדת עם מאות ספקים בעולם על מנת להביא ללקוחות פתרונות טכנולוגיים מן השורה הראשונה, כמו גם פתרונות תשתית IT מקצה לקצה – כל כולם בעלי ערך מוסף, והם משרתים את המגזרים המסחרי והממשלתי. הכול נעשה במטרה שהמשאבים שלה והתוכניות המותאמות אישית יסייעו לארגון לצמוח מהר יותר, לפעול ביעילות ולבצע טרנספורמציה לעסק בשוק המשתנה במהירות.

מה התוכניות של החברה לשנים הבאות?
כארגון, גם את.ה מתבונן.נת חמש שנים קדימה? סביר להניח שכן. Arrow יודעת כמה מהר העולם מתקדם ושהעתיד ימשיך להבטיח התפתחויות מרגשות ופורצות דרך נוספות. זו הסיבה שחזון החברה הוא חמש שנים קדימה – מתוך שאיפה תמיד להיות בחזית ההתפתחות של הטכנולוגיה והאנושות כפי שאנחנו מכירים אותה, ולהוות כוח חלוץ שביכולתו לסייע לכך שפריצות הדרך של היום יהפכו למשהו גדול יותר מחר.

החברה עושה שימוש בכל הכלים, המשאבים, הרעיונות והטכנולוגיות החדשות העומדים לרשותה בכדי לתמוך בעסקים בכל רחבי העולם להפוך ל-'חמש שנים קדימה'. יש לה חזון לחדשנות, המתאפשר כבר כיום, ויחד עם השותפים היא מספקת את התשתיות שהופכות אותו לממשי.

Arrow עובדת בשיתוף פעולה הדוק ומפיצה בישראל את פתרונות VMware ופתרונות של חברות נוספות.

רפי אשכנזי, מנהל חטיבת הדטה סנטר של Arrow ECS Israel. צילום: יח"צ

רפי אשכנזי, מנהל חטיבת הדטה סנטר של Arrow ECS Israel. צילום: יח"צ

ממי מורכב הצוות של החברה?
הצוות של Arrow ECS Israel מורכב מאנשים מקצועיים, כל אחד מתמחה בתחומו בפתרונות המתקדמים שהחברה מציעה ללקוחותיה. רפי אשכנזי מנהל את חטיבת הדטה סנטר, כשפתרונות VMWare מהווים חלק עיקרי שלה.

למי אפשר לפנות לייעוץ מקצועי ולקבלת מענה?
כמפיץ מוסמך של פתרונות VMware ו-VMware Cloud Provider Program לסיוע בנושא פתרונות VMware, נשמח באם תפנו אל העושים במלאכה: שרית דדיה קטן, ישי שריר, רפי אשכנזי וכרמית הירשנזון.

להרשמה לאירוע ה-vForum לחצו כאן.

אירועים קרובים