תוכן שיווקי
לקראת אירוע vForum, ב-1 בדצמבר

קבוצת טרה סקיי ו-VMware מציגות: טרנספורמציה דיגיטלית כאן ועכשיו

כיצד הצליחה קבוצת טרה סקיי להגיע למעמד שותפה מצטיינת גלובלית של VMware, לצד ענקיות כמיקרוסופט ודלויט?

15/11/2020 14:42
אופיר אבקסיס, מנכ"ל טרה סקיי. צילום: יוליה בורשטיין

העולם העסקי עובר תהליך מהיר של טרנספורמציה דיגיטלית, שהואץ בחסות מגפת הקורונה והצורך המיידי בעבודה מרחוק. ארגונים מבקשים להרחיב את המעבר לסביבות ענן ולהגדיל את הערך העסקי שיוכלו להפיק ממנו. בתוך כך, עליהם להבטיח רמה גבוהה של זמינות, גמישות ואבטחת מידע, ולאפשר לכלל העובדים באשר הם לעבוד ביעילות וללא הפרעה מכל מקום ובכל זמן.

פט גלסינגר, מנכ"ל VMware העולמית, אמר כי החזון של החברה הוא לאפשר להריץ כל אפליקציה, בכל ענן, בכל מכשיר ומכל מקום. "החזון הזה הולם בצורה מושלמת את כל מה שאנחנו מתמחים ועוסקים בו מדי יום בעבודה עם לקוחותינו", ציין אופיר אבקסיס, מנכ"ל קבוצת טרה סקיי (TeraSky Group).

גאווה ישראלית

טרה סקיי היא חברה גלובלית שנוסדה ומנוהלת מישראל, אשר עוסקת בהטמעה וביישום של טכנולוגיות חדשניות למימוש טרנספורמציה דיגיטלית בארגונים. טרה סקיי היא גם השותפה המובילה של VMware והחברה היחידה מישראל שזכתה בפרס "שותף השנה הגלובלי" שלה לשנת 2020 בקטגוריית שותפים חלוצים.

בהענקת הפרס, טרה סקיי הוכרה כחדשנית וחלוצה ביישום פתרונות VMware בשילוב עם טכנולוגיות על מהדור הבא, והפכה לחברה הישראלית הראשונה והיחידה מאז ומעולם שזכתה בהוקרה זו, לצד חברות ענק גלובליות כמו מיקרוסופט ודלויט.

פרסי "שותף השנה" של VMware משקפים את הערך המוסף שתורם השותף, את המצוינות שלו בשירות, את היכולת לבצע טרנספורמציה בפלטפורמות ענן וכן את היותו שותף גלובלי לחדשנות טכנולוגית. קבוצת טרה סקיי זכתה להכרה של VMware על תמיכתה בצמיחת עסקי הלקוחות, סיוע בהגעה להחזר על ההשקעה, חדשנות וניסיון בתחום טכנולוגי מסוים, וכן על השארת חותם חיובי על העולם באמצעות הטכנולוגיות של VMware.

"הבחירה מסבה לנו גאווה רבה. אנחנו מחויבים להמשיך לקדם ולפרוס את הפתרונות של VMware, שהם הטובים מסוגם בעולם", אמר אבקסיס.

איך זה קרה?

כיצד הצליחה חברה מישראל להגיע למעמד שותפה מצטיינת גלובלית של VMware לצד ענקיות טכנולוגיה גלובליות? בחברה מסבירים כי הסוד טמון במספר יתרונות שיש לקבוצת טרה סקיי. ראשית, מדובר בקבוצת חברות עם אנשי מקצוע מובילים ומוסמכים ברמה הגבוהה ביותר. החברות הפועלות בתוך טרה סקיי מקיימות ביניהן סינרגיה מקצועית ומציעות, כל אחת בתחומה, מגוון רחב של פתרונות שנמצאים בחזית החדשנות הטכנולוגית, לצד שירותים מקצועיים המסופקים על ידי אנשי המקצוע מובילים בתחומם,

טרה סקיי הינה הראשונה בעולם להשלים את רמת ההסמכה הגבוהה ביותר מבית VMware – ה-Master Services Competency Cloud Native, שמאפשרת הטמעת טכנולוגיות VMware מתקדמות, דוגמת סל המוצרים VMware Tanzu , המאפשר ניהול מרכזי ויעיל בסביבות ענן מגוונות והיברידיות המכילות מגוון רחב של אפליקציות ויישומים, וכן בסביבות מבוססות קוברנטיס. חשיבות השגת ההסמכה ברמה זו, שמצטרפת להסמכות נוספות שטרה סקיי כבר מחזיקה בהן, היא בעצם היכולת לסייע ללקוחות לבצע ולהאיץ את תהליך הטרנספורמציה הדיגיטלית באופן המקצועי ביותר, תוך שימוש בפתרונות המתקדמים ביותר. באחרונה השלימה החברה פרויקט באחת מחברות הסייבר המובילות, שבו היא יישמה הלכה למעשה את אסטרטגיית הענן ההיברידי, תוך יישום מוצרי VMware המתקדמים.

ההון האנושי הטוב ביותר

קבוצת טרה סקיי מתאפיינת בהון אנושי מצטיין וכל עובדי החברה מיומנים ומנוסים ביותר, עם הסמכות טכניות ברמה הכי גבוהה של מיטב החברות ועם יכולות מוכחות בתכנון, פריסה ותמיכה בסביבות IT וענן מורכבות.

המומחים של טרה סקיי מבינים את הצורך העסקי של הלקוח ומסוגלים לספק לו את הפתרון והתשתית הטכנולוגית הדרושים לו, מתוך הבנת הקשר והזיקה שבין הצד הטכנולוגי לצד העסקי. החברה מתמחה בזיהוי הצורך הטכני והפיכתו לפרויקט המבוצע בזמן הקצר ביותר. בין אם מדובר בהטמעת פתרון לסביבות תשתיתיות און-פרמיס, סביבות ענן מבוססות קונטיינרים או אפליקציות, ובין אם מדובר בפרויקט אחסון, HCI, פתרון וירטואליזציה מתקדם או שילוב בינה מלאכותית – הצוותים של קבוצת טרה סקיי יודעים לנתח כל תרחיש עסקי ולספק ללקוח את המענה הטכנולוגי הדרוש במקצועיות, במהירות וברמת השירות הגבוהה ביותר.

להרשמה לאירוע לחצו כאן.

אירועים קרובים