תוכן שיווקי
לקראת Synology Virtual Event, ביום ד', ה-2 בדצמבר

פתרונות סינולוג'י מפשטים את אחסון הקבצים

11/11/2020 16:27
סינולוג'י

כתב: הילל יוסף.

פתרונות האחסון של סינולוג'י (Synology) נועדו לפשט את תהליכי אחסון הקבצים, על ידי שילוב הנוחות והקלות בשימוש בשירותי ענן עם בקרת גישה הדוקה ושליטה בנתונים המאוחסנים ברמה המקומית. לקראת כנס שעורכת החברה בישראל ביום ד', ה-2 בדצמבר – בהפקת אנשים ומחשבים ובאופן וירטואלי – מובא כאן מידע על ההיצע של החברה בכלל ולשוק הישראלי בפרט.

סינולוג'י הוקמה בשנת 2000 ופועלת בעולם האחסון מבוסס ה-NAS. היא אוחזת ביותר מ-40% מנתח השוק בתחום ומספקת שרתי NAS בעלי ביצועים גבוהים, אמינים ורב תכליתיים, שירות ענן, פתרונות אבטחה ונתבים שמסייעים לארגונים לנהל טוב יותר את נתוניהם. עם 20 שנות ניסיון בפיתוח פתרונות IT חזקים, סינולוג'י בנתה אקו-סיסטם לניהול נתונים, המשלב מגוון רחב של מוצרים ויישומים שונים שמכסים היבטים שונים של ניהול נתונים, כגון אחסון נתונים, שיתוף, סינכרון וגיבוי. סינולוג'י היא אחת השחקניות הגדולות בתחום אחסון הנתונים: כך, גרטנר דירגה אותה מזה שלוש שנים ברציפות ברביעייה הפותחת של החברות המציעות אחסון נתונים ראשי, לצד ענקיות IT בינלאומיות כגון נט-אפ, Dell-EMC ו-HPE.

מגפת הקורונה הביאה לשיבוש כלכלי נרחב, ועסקים רבים מתקשים להסתגל למצב "הנורמלי החדש" הזה. במסגרתה, אנשי סינולוג'י רואים שניים מהאתגרים הנפוצים ביותר בקרב לקוחות ארגוניים: שמירה על פרודוקטיביות והגנה על נתונים. לחברות המשתמשות בשרתי Windows קונבנציונליים כפתרונות לשיתוף קבצים הפרודוקטיביות הופכת למאתגרת במיוחד במסגרת העבודה המרוחק, כיוון ששרתים מסורתיים לא מאפשרים גישה קלה או שיתוף מרחוק. חלק מהארגונים משתמשים בשירותי SaaS נוספים כדי להשלים את מה ששרתי הקבצים המסורתיים לא מספקים, אולם היעדר אינטגרציה גורם לפיזור הקבצים ולכפל נתונים, שלא לדבר על העלויות הגבוהות של התוכנה, הרישוי והמינוי התקופתי.

אתגר נוסף ש-"הנורמה החדשה" הביאה הוא בעולם אבטחת המידע. כך, מחקרים מעלים שמתקפות כופרה צמחו ב-72% במחצית הראשונה של 2020, על רקע הקורונה. בנוסף, העבודה מהבית הופכת את תשתית ה-IT הארגונית למבוזרת, חושפת מכשירים רבים לאיומי סייבר פוטנציאליים ומציבה אתגרים משמעותיים בניהול טכנולוגיות המידע.

כך סינולוג'י עונה על אתגרי המנמ"רים

סינולוג'י עונה על האתגרים הניצבים בפני המנמ"רים בכמה אופנים: Synology NAS הוא פתרון מוכלל ואידיאלי עבור חברות קטנות ובינוניות. החברה מציעה יותר מ-"סתם" מכשירי NAS – היא פיתחה יישומים רבים שעונים על דרישות הפעילות העסקית היומית. שילוב התוכנה והחומרה מבטיח עקביות רבה יותר של הפתרונות ומייעל את השירות והתמיכה הטכנית, בכך שארגונים מקבלים את כלל הפתרונות ממערכת אחת בלבד. לדוגמה, כונן של החברה הוא שרת קבצים אידיאלי עבור ארגונים קטנים ובינוניים. לאחר התקנתו על Synology NAS הוא יכול להפוך את שרת הקבצים לענן פרטי, המאפשר גישה מלאה לקבצים דרך פורטל אינטרנט או מכשיר נייד. יתרה מזאת, Synology Drive מגיע עם תכונות סנכרון ושיתוף קבצים מתקדמות עבור עובדים מרוחקים, כדי לשמור על פרודוקטיביות מחוץ למשרד.

לגבי הגנת הנתונים, Active Backup Suite מספק פתרון גיבוי מרכזי, שתומך במשימות גיבוי הן עבור סביבות פיזיות ו-וירטואליות והן עבור שירותי SaaS. יתר על כן, יחד עם יישומי גיבוי מובנים אחרים, שעורכים גיבוי מחוץ לאתר, מנגנון הגיבוי שמציעה סינולוג'י מספק לחברות קטנות ובינוניות הגנה מקיפה, אמינה וחוצת מערכות. כל היישומים הללו לא דורשים תשלום רישוי נוסף. עבור חברות קטנות ובינוניות בעלות משאבים מוגבלים זהו פתרון שעונה לצורכי תקציב ומאפשר חיסכון בהוצאות.

"תפקיד מרכזי בסיוע לטרנספורמציה הדיגיטלית"

פתרונות סינולוג'י משווקים בישראל מזה כשנתיים על ידי בנדא מגנטיק. "אנחנו רואים פוטנציאל גדול בשוק הישראלי", ציינו אנשי החברה. "ישראל מהווה מוקד לסטארט-אפים צומחים רבים ואי אפשר להתעלם מפוטנציאל השוק שמצוי בה. השותפות עם בנדא מגנטיק הביאה הצלחה בבניית המותג בשוק המקומי והרבה חברות הייטק, מוסדות חינוך וארגונים גדולים מיישמים פתרונות אלה".

לדבריהם, "באמצעות מינוף הטכנולוגיה של סינולוג'י, חברות SMB מקומיות יוכלו לבנות תשתית IT בת קיימא ולהשיג יעדים עסקיים תוך אופטימיזציה של השקעתן. אנחנו ממלאים תפקיד מרכזי בסיוע לעסקים ישראלים להניע טרנספורמציה דיגיטלית ולבנות עולם טוב יותר עם נתונים".

קצת על האירוע הקרוב

מכיוון שהעבודה מרחוק הפכה לנורמה חדשה, חברות צריכות ליישם פתרון עבודה מרחוק כדי להישאר פרודוקטיביות. בנוסף, יש גידול הולך וגובר של מתקפות כופר ומנהלי IT מתמודדים עם אתגרים רבים מתמיד.

האירוע הייחודי – שכאמור, יתקיים ב-2 בדצמבר – מיועד למנהלי IT עסקיים וערוצי ההפצה כדי לקבל תובנות ופתרונות גמישים באמצעות המוצרים המודרניים והמאובטחים של סינולוג'י, שיכולים לעזור לחברות להיות מוכנות למציאות החדשה.

באירוע זה יומחש כיצד פתרונות האחסון של סינולוג'י מפשטים את אחסון הקבצים על ידי שילוב הנוחות והקלות בשימוש בשירותי ענן עם בקרת גישה הדוקה וממשל נתונים של פתרונות מקומיים. יתר על כן, יחד עם השותף המקומי, בנדא מגנטיק, יומחש כיצד ניתן להגן בבטחה על הנכסים הדיגיטליים של החברה על ידי צלילה עמוקה למנגנוני הגיבוי השונים שמציעה סינולוג'י.

אתם מוזמנים להצטרף לאירוע כדי לשמוע עוד על האופן שבו פתרונות סינולוג'י יכולים לעזור לחברות לבנות עתיד להצלחה. להרשמה לחצו כאן.

אירועים קרובים